kristin S. Skrevet 6. juni 2002 #1 Skrevet 6. juni 2002 jeg bare lurer på hvilke skjema(untatt de ang. kirken) vi bør få tak i?? hva må fylles ut, og til hvilke instanser? hvor lenge i forveien?det er så mye å huske på!!!gifter meg 17. august!!!!!!!!!!!1
Augustbrud02 Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 De skjemaene du må fylle ut før du kan få giftet deg er: -Skjema for prøving av ekteskapsvilkårene (de fra kirken) -Forlovererklæringer (en for dere hver) Mer skal det ikke være, med mindre dere har vært gift før eller har barn. Men dette står det litt om på de førstnevnte skjemaene.
kristin S. Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2002 oooops!!!!!jeg er ikke særlig teknisk anlagt, nei...trykker mange ganger i stede for å være tolmodig og vente.....
kristin S. Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2002 nå ble det i allefall veldig dumt...fikk inlegget inn to ganger, derfor rotet mitt....men jeg trodde eventuelt folkeregistret trengte noe???
Mrs. B Skrevet 6. juni 2002 #5 Skrevet 6. juni 2002 Folkeregisteret oppdateres automatisk etter bryllupet, men det kan ta noen uker. Har dere ikke vært gift før eller har barn, trenger dere kun de to skjemaene som ble nevnt over her. De skal sendes inn tidligst 4 måneder før, og aller senest to uker før. Dere må også sende med fødselsattest. Vær ute i god tid, så slipper dere å stresse. Skjemaene dere trenger kan dere laste ned her: > http://roeyken.kirker.net/index.cgi?sectio...lia&page=vigsel _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-06-06 09:59 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå