Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer fortsatt litt, 2-3 g/døgn. Gutten er 9 mnd gsmmel.

Har nå fått rødt og ømtn område på høyre bryst, men kjenner ingen typisk kul inni brystet.

Går greitt å amme.

Lurer på om dtte kan være tilstoppet melkegang, men da skal en vel kjenne kul?

Dusjer, masserer, ammer, håndmelker og pumper, men blir ikke bedre, har hatt det i to dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være andre grunner til at det er rødt. Er det ikke hardt, heller?

Tror ikke du skal stresse med dette, men amme som vanlig, og følge med på om det blir hardt/kul. Ring evt. HS i morgen.

Skrevet (endret)

Det er en rød, varm flekk. Det har ikke endret seg i det hele tatt...fryktelig ømt da.... Hmmm....ikke hardt.

Endret av MiniMjau
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg kjente ikke noen spesiell kul da jeg hadde tilstoppede melkeganger, så det kan godt være det. Men jeg ble aldri særlig rød heller, da skal man være litt forsiktig tror jeg.

Følg med litt på det og ring HS dersom det ikke er borte i morgen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mer på brystbetennelse jeg, når jeg hører hvordan du har det. Pass på at du tømmer brystet skikkelig hver gang, hold det varmt. Får du feber eller begynner å bli dårlig, så kom deg til lege/legevakt, det kan gå fort. Er du heldig så går det over av seg selv. Lykke til. :)

Anonym poster: 6475dfc56f5f046121f35244f89de5e0

Skrevet

Idag har jeg unngått å gni,massere etc. Bare ammet. Kjennes kanskje litt bedre ut?

Ringe hs ja,det tenkte jeg faktisk inne på engang.

Gjest Amber Rose
Skrevet

Høres ut som brystbetennelse. Når jeg hadde det føltes det sånn som du beskriver. Eller vent litt, det føltes ut som jeg hadde et svæært blåmerke på den ene siden av puppen. Det var vondt å ta på og vondt å ha BH på. Var også svimmel, trøtt og hadde hodepine.

Skrevet

Hmmm.gikk over etter en dag med bare amming, ingen klemming, massering etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...