Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søstra mi var på facebook i går, og søkte opp han jeg driver på med, fordi jeg lurte på om han var pålogget. Plutselig viser det seg at han har sletta henne.

Jeg spør han hvorfor han har gjort det, og han sier "fordi vi ikke har noe kontakt". Jeg blir helt sjokka.. Jeg spør om det er noen annen grunn, og det sier han nei til.

Etter det sier jeg ikke mer og samtalen avsluttes. Har ikke snakka mer med han nå.

Skjønner ikke hva det kan være? Noen menn som har noen råd? Jeg har jo spørt om det er noe galt, men han sier nei..

Anonym poster: e5a089c7ffff00a2ebd949dbc7942ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de vært alene sammen, kan din søster ha hatt sex med han?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Han gjør vell på facebook som de fleste gjør med mobiltelefon: Sletter de man ikke har kontakt med.

Hender jeg gjør det på facebook også. For eksempel sletta jeg nylig kusina til en kompis fordi vi har møttes to ganger og bor på helt forskjellige steder.

AnonymBruker
Skrevet

Har de vært alene sammen, kan din søster ha hatt sex med han?

Nei, de har så vidt møttes. + hun har type.

Skrevet

Hun er ikke veldig plagsom på facebook, da? :P

Vet jeg selv pleier slette folk hele tiden, uten at det ligger noe spesielt bak. Annet enn at jeg kanskje ikke liker dem særlig godt, kjenner dem noe særlig eller at de er ekstremt plagsomme. Det er jo ikke sikkert det er noe galt, selv om det kanskje virker litt merkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke veldig plagsom på facebook, da? :P

Vet jeg selv pleier slette folk hele tiden, uten at det ligger noe spesielt bak. Annet enn at jeg kanskje ikke liker dem særlig godt, kjenner dem noe særlig eller at de er ekstremt plagsomme. Det er jo ikke sikkert det er noe galt, selv om det kanskje virker litt merkelig.

Hun oppdaterer aldri statuser nesten, så jeg skjønner ikke at det kan være mulig. Greit nok at de ikke snakker så mye sammen, men alikevell. For meg er det helt merkelig.

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Hun oppdaterer aldri statuser nesten, så jeg skjønner ikke at det kan være mulig. Greit nok at de ikke snakker så mye sammen, men alikevell. For meg er det helt merkelig.

- TS

De snakker nesten ikke sammen, og hun oppdaterer nesten aldri status ... Han sier han slettet henne fordi de nesten aldri har kontakt ... Hvorfor i all verden skal han være "venn" med noen han aldri har kontakt med? Høres helt logisk ut for meg. Jeg lurer mer på hvorfor de var "venner" i det hele tatt.

Anonym poster: ae0b4b69bf8113ed811de99d56154668

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De snakker nesten ikke sammen, og hun oppdaterer nesten aldri status ... Han sier han slettet henne fordi de nesten aldri har kontakt ... Hvorfor i all verden skal han være "venn" med noen han aldri har kontakt med? Høres helt logisk ut for meg. Jeg lurer mer på hvorfor de var "venner" i det hele tatt.

Anonym poster: ae0b4b69bf8113ed811de99d56154668

Han kjenner henne jo. Det er jo søsteren min. Om vi noen gang blir sammen, skjønner jeg ikke hvorfor han ikke skal ha kontakt med henne? Ser jo gjennom vennelista hans, og det er flere der han ikke en gang har møtt.

- TS

Gjest megigjen
Skrevet

Han kjenner henne jo. Det er jo søsteren min. Om vi noen gang blir sammen, skjønner jeg ikke hvorfor han ikke skal ha kontakt med henne? Ser jo gjennom vennelista hans, og det er flere der han ikke en gang har møtt.

- TS

Er enig med deg og syntes det var utrolig merkelig, når han holder på med deg. Selv hadde jeg blitt meget fornærma, og tenkt at han ikke hadde planer om å fortsette eller i hvertfall utvikle forholdet vårt... Kanskje det ligger noe der? :/

AnonymBruker
Skrevet

Er enig med deg og syntes det var utrolig merkelig, når han holder på med deg. Selv hadde jeg blitt meget fornærma, og tenkt at han ikke hadde planer om å fortsette eller i hvertfall utvikle forholdet vårt... Kanskje det ligger noe der? :/

Ja jeg skjønner ihvertfall ingenting. Det verste er at når jeg spør om det er noe galt, så sier han nei. Hva mer kan jeg gjøre da liksom? Mase til han sier noe..? Ikke vet jeg.

Skrevet

Har ikke dama til broren min på FB. Vi bor i forskjellige byer, snakker aldri sammen, kjenner hverandre altså ikke. Hvorfor skal jeg ha alle og en hver jeg har møtt på eller har en andrehånds relasjon til på FB?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke dama til broren min på FB. Vi bor i forskjellige byer, snakker aldri sammen, kjenner hverandre altså ikke. Hvorfor skal jeg ha alle og en hver jeg har møtt på eller har en andrehånds relasjon til på FB?

Hmm ja, jeg ser den. Men føler bare på meg at det er noe mer. Hvorfor svarte han så kort? Han virka totalt avvisende. Spørte han om det var noe og da sa han bare "nei".

Menn vil vel ikke at vi skal grave og spørre, når de sier at det ikke er noe galt, i motsetning til damer? :P

Gjest Katten.
Skrevet

Uhm... Hæh?

Er det tvangsvennskap med samtlige familiemedlemmer på facebook, nå for tiden?

Jeg rydder jevnlig i facebook-listen min. Beholder de jeg vil ha der kontra folk jeg overhodet ikke ser poenget med å ha der (som f.eks. noen såpass perifær som søsken til partner som jeg appåtil ikke har kontakt med).

Gjest Stor mann, 20+cm
Skrevet

Du kan så si, du. Facebook er ikke akkurat stedet hvor man deler "sånt", for å si det på den måten. Nei, du trenger ikke å dele absolutt alt med alle og enhver, som hvem du er sammen med, søstre du har osv. Selv deler jeg ikke sånt på Facebook-profilen min, fordi jeg er en fri ulv, om du skjønner ... hehe. Neida, men ok, jeg er en sånn som liker å være mystisk, en som folk kanskje må dykke litt "dypere" inn i, sånn for å kunne virkelig kjenne meg for den jeg er, kjenne den virkelige "størrelsen" av min person. Hehe :ninja:

Skrevet

Du kan så si, du. Facebook er ikke akkurat stedet hvor man deler "sånt", for å si det på den måten. Nei, du trenger ikke å dele absolutt alt med alle og enhver, som hvem du er sammen med, søstre du har osv. Selv deler jeg ikke sånt på Facebook-profilen min, fordi jeg er en fri ulv, om du skjønner ... hehe. Neida, men ok, jeg er en sånn som liker å være mystisk, en som folk kanskje må dykke litt "dypere" inn i, sånn for å kunne virkelig kjenne meg for den jeg er, kjenne den virkelige "størrelsen" av min person. Hehe :ninja:

Javel? Hvorfor er dette vaset et svar til mitt innlegg? Hvor er relevansen?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan ikke bruke samme brukernavn på alle forum. Det blir bare feil til slutt.

Gjest nobilian
Skrevet

Vel, om DU ba HENNE søke opp HAM for å se om HAN var pålogget, er det du og søstra di som har et rævpult forhold til facebook..

• Liker 1
Gjest Stor mann, 20+cm
Skrevet

Javel? Hvorfor er dette vaset et svar til mitt innlegg? Hvor er relevansen?

Javel, men jeg tenkte jeg skulle få sagt det. "Lufte" litt, om du forstår. Få "det" ut, da! Ok?

AnonymBruker
Skrevet

Uhm... Hæh?

Er det tvangsvennskap med samtlige familiemedlemmer på facebook, nå for tiden?

Jeg rydder jevnlig i facebook-listen min. Beholder de jeg vil ha der kontra folk jeg overhodet ikke ser poenget med å ha der (som f.eks. noen såpass perifær som søsken til partner som jeg appåtil ikke har kontakt med).

Absolutt ikke, men når man kjenner ett menneske ganske godt, så merker man på de om det er noe galt. Jeg er nesten sikker på at det ligger noe bak det. I går var han helt annerledes enn det han er i dag, både på oppførsel og skrivemåte. Greit nok at dere ikke kan vite hva det er, men ville bare høre om noen kanskje hadde noen erfaringer, siden det er menn her inne!

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Vel, om DU ba HENNE søke opp HAM for å se om HAN var pålogget, er det du og søstra di som har et rævpult forhold til facebook..

Rævpult forhold? Ta å slapp av. Vi hadde satt av en tid vi skulle skrive, og det eneste jeg gjorde var å spørre om hun kunne sjekke om han var logga på, siden jeg ikke satt ved dataen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...