Gå til innhold

Han dumper meg for jeg irriterer hans ex...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i tre år, hans eks har hele tiden vært mot vårt forhold og terrorisert oss begge pga dette. Både fysisk og psykisk. Hun holder et slik helvete at det til tider er ulevelig. Vi har sammen kommet frem til at vi ikke kan bo i denne byen pga henne, og derfor planlagt å flytte. Men pga jobb, barn ol skjer det ikke med det først om dere forstår. Ting skal selges, barn skal gå på skolen osv.

Nå har han fått så nok av sin eks, og hennes opptreden at han ikke orker mer. Hun truer, ødelegger og skaper seg. Han har faktisk noen ganger, for å få slutt på galskapen, sagt til henne at det er slutt mellom oss, men hun er like ille.

Nå orker han ikke mer, han innser at hun aldri vil slutte å plage han, og velger å gjøre det slutt med meg, da han mener det er noe av årsaken til at hun gjør som hun gjør. (Selv mener jeg at dama er veldig veldig syk). Og at han vil ha problemer med henne med eller uten meg.

Uansett, han mener jeg provoserer henne så mye at han nå har gått fra meg for å få fred for henne... Jeg vet hun kommer til å plage han til den dag han dør, med eller uten meg, men han avskaffer seg altså med hennes irritasjonsmoment...

Herrejesus!!!

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre.

Han er 34, jeg er 30... Hun er 35. Ikke fra Norge og kan såvidt prate norsk. Overhodet ikke skrive.

Anonym poster: 44b52a3aef8e0151ca2f8e1b34d6601d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt, hva har hennes nasjonalitet og hvilke språk hun kan kommunisere på skriftlig med dette å gjøre? :klo:

Anonym poster: d1cb5fa02dfac9e217d93ef2d76b2b50

• Liker 10
Gjest Miranda2011
Skrevet

Dette høres da et drastisk skritt, å gjøre det slutt med deg. Hvorfor kontakter han ikke politiet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en annen uten like mye bagasje

Anonym poster: 8b91772e453302e9c06543c3a5e4fa1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt, hva har hennes nasjonalitet og hvilke språk hun kan kommunisere på skriftlig med dette å gjøre? :klo:

Anonym poster: d1cb5fa02dfac9e217d93ef2d76b2b50

Jeg visste det kom til å bli et tema.

Fordi hun kan ikke kommunisere, hun misforstår alt som blir sagt. Hun kommer fra et diktatur land der hun tror hun kan anmelde noen for å ha sagt et stygt ord til henne. Hun er stygg som faen, og er ikke velkommen i dette landet!!! Ja derfor! Jeg hater henne, hennes nasjonalitet, hennes religioen og hennes medmennesker.

Ja, det fikk sikker fart på diskusjonen tenker jeg...

Anonym poster: ed89540b22a19af736994f053a785408

• Liker 11
Gjest Elissima
Skrevet

Fordi hun kan ikke kommunisere, hun misforstår alt som blir sagt. Hun kommer fra et diktatur land der hun tror hun kan anmelde noen for å ha sagt et stygt ord til henne. Hun er stygg som faen, og er ikke velkommen i dette landet!!! Ja derfor! Jeg hater henne, hennes nasjonalitet, hennes religioen og hennes medmennesker.

Dette høres kjent ut.. Har ikke du skrevet om dette før? Har du og kjæresten din/exen/whatever anmeldt ho til politiet da? For dette kalles harrassment (vet ikke hva det heter på norsk) og er straffbart. Høres ut som hun har psykiske problemer.

• Liker 1
Skrevet

Er du villig til å leve med dette sirkuset av en dame resten av livet da? Siden du tror hun aldri kommer til å gi seg... Kanskje det er til det beste at det ble slutt, så kan du finne deg en mann uten så mye bagasje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere burde anmelde henne, det er ikke lov å trakassere ekser på den måten.

Anonym poster: 7a065170d05714eef74c427fb656849f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes alltid gale mennesker i verden, som man helst må unngå,kjæresten din derimott, er en idiot.

Anonym poster: b2b1af7847528406bffb292c1c6fe112

• Liker 3
Skrevet

Kan dere ikke anmelde henne og få ilagt et forbud mot at hun tar kontakt?

De har vel kanskje barn sammen iom at han ikke ignorerer henne.

Skrevet

Dette høres kjent ut.. Har ikke du skrevet om dette før? Har du og kjæresten din/exen/whatever anmeldt ho til politiet da? For dette kalles harrassment (vet ikke hva det heter på norsk) og er straffbart. Høres ut som hun har psykiske problemer.

Står det virkelig til så dårlig til med norsk språkkunnskap nå for tiden? Harrassment betyr trakassering på norsk.

• Liker 5
Skrevet

Anmeld henne og gi beskjed til politiet at de gjør lurt i å skaffe seg tolk, slik at hun skjønner tegninga!

Gjest Elissima
Skrevet

Står det virkelig til så dårlig til med norsk språkkunnskap nå for tiden? Harrassment betyr trakassering på norsk.

Er ingen vits å være frekk. Ikke alt norsk jeg husker skjønner du.

• Liker 2
Skrevet

Er ingen vits å være frekk. Ikke alt norsk jeg husker skjønner du.

Var ikke for å være frekk. Men jeg har lagt merke til at veldig mange ikke kan det norske ordet for mange ting. Jeg synes bare det er litt irriterende.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Nei jeg har ikke skrevet om dette før---

Det er ikke aktuelt å anmelde henne, det hjelper ingen av oss, det kommer bare til å gjøre det verre. Jeg er helt knust. Jeg skrev noen meld til henne, at vær så snill la oss være i fred. Da gikk hun til politiet og anmeldte det for trakassering. Det gjør hun hver gang jeg sier noe, men hun kommer jo ingen vei med det. Derfor nevnte jeg at hun kommer fra en diktaturstat der kanskje noe slik hadde vært straffbart... I hennes øyne er det straffbart at jeg sender henne en meld med, la oss være i fred,. Da anmelder hun det, og bruker enormt av politiets ressurser på det.

Finn meg en uten baggasje ja. Noen frivillige? Er det noen uten baggasje der ute??? Hehe. Nesten umulig, men jeg forstår hva du mener. MAKAN til baggasje å dra med seg da!

Jeg blir jo kvalm av å tenke på at han i det hele tatt har hatt sex med det stygge mennesket der. Utlending og alt!!!

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns hele opplegget ditt høres muffins ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes dere høres noe spesielle alle tre jeg. Hva vil du med tråden egentlig?

Anonym poster: 19442c25d3bdc98f257783914b30f10a

Gjest vilma2000
Skrevet

Er du troll? Du hater utlendinger generellt fordi denne dama er utenlandsk? Kan ikke forstå at et voksent menneske på 30 år kan være så rasistisk og dum. Når det er sagt så kan du anmelde henne. Spar på meldinger og anrop. Skriv ned tider hun kommer til dere personlig og ha all fakta klart når dere anmelder. Hvis du har barn med fyr'n så bør dere ordne opp. Jeg er forøvrig uenig i at 'alle har bagasje', min kjæreste har ikke det. Klart han har ekskjærester, men de har ikke noe med oss å gjøre og plager oss ikke på noen måte.

• Liker 1
Skrevet

Du er sikker på at hennes skepsis mot deg ikke er berettiga da? Kanskje ønsker hun bare at eksen hennes ikke skal måtte leve med et hespetre?

Du fremstår nemlig ikke som særlig sjarmerende sjøl heller.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Nei jeg har ikke skrevet om dette før---

Det er ikke aktuelt å anmelde henne, det hjelper ingen av oss, det kommer bare til å gjøre det verre. Jeg er helt knust. Jeg skrev noen meld til henne, at vær så snill la oss være i fred. Da gikk hun til politiet og anmeldte det for trakassering. Det gjør hun hver gang jeg sier noe, men hun kommer jo ingen vei med det. Derfor nevnte jeg at hun kommer fra en diktaturstat der kanskje noe slik hadde vært straffbart... I hennes øyne er det straffbart at jeg sender henne en meld med, la oss være i fred,. Da anmelder hun det, og bruker enormt av politiets ressurser på det.

Finn meg en uten baggasje ja. Noen frivillige? Er det noen uten baggasje der ute??? Hehe. Nesten umulig, men jeg forstår hva du mener. MAKAN til baggasje å dra med seg da!

Jeg blir jo kvalm av å tenke på at han i det hele tatt har hatt sex med det stygge mennesket der. Utlending og alt!!!

Steike, for en baggasje da. Dere burde jo virkelig bare ha anmeldt henne da. Men det er vel uaktuelt, snodig nok som det er. Og at han dumper deg for hennes del. Det virker så absurd.

Og jeg er enig med deg as! Det handler ikke om rasisme heller, for min del hvert fall.

I min jobb reiser jeg hjem til veldig mange og jeg møter veldig mange forskjellige mennesker. Og av min erfaring, har jeg funnet ut at det er to typer utlendinger. De man kan kommunisere med og de man ikke kan kommunisere med. Noen forstår språket, og noen forstår kanskje bare noen av ordene.

Anonym poster: b6cabb199fca7bd1df100d23a5417479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...