Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, æh, jeg skal flytte sammen med kjæresten! Jeg gleder meg masse!! :D Men er selvfølgelig veeeldig spent også... Vi har kjent hverandre i 3 år, og vært offisielt sammen i 2 år. Vi er begge studenter (23 og 25 år), og flytter inn på hybel fra studentsamskipsnaden. Føler dette er et greit sted å begynne, er tross alt bare 1 mnd oppsigelsestid hvis det skulle skjære seg, haha :P Men håååper det går fint, jeg er hvertfall veldig klar:)

Noen som har erfaringer om første gang man flyttet sammen med en kjæreste? På godt og på vondt? Hva kan være lurt å forberede seg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig fint i begynnelsen, men ikke fall i hverdagsfella, du vil til og med oppdage sider ved samboeren din som du ikke har sett før.

Viktig at dere også tar vare på det dere har :).

Skrevet

Vær tålmodig med hverandre mens dere blir vant til å bo sammen. Vær flink å kommunisere og ta vare på kjærligheten, så går det veldig bra :blomst:

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Forbered deg på at vaner og uvaner kan dukke opp, og husk at det er nødvendig med alenetid av og til :)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri ty til personangrep og ta opp gamle hendelser når dere krangler!

Anonym poster: 52b3a5cea8a43c7787876b1c46390eb0

AnonymBruker
Skrevet

Gi hverandre rom, og ikke heng oppi hverandre bare pga dere bor sammen. Ha et "liv" fra hverandre også. Finn på ting med venner, reis på kafé, gå på senteret osv.... :) Men overask hverandre og finn på ting sammen også. En dag i uka eller annenhver kan for eksempel være "kjærestedag" der dere finner på noe sammen :) Bare dere to.

Anonym poster: 684611b939252a129374db93f8d6377f

Skrevet

Bli enig om hvordan dere skal fordele husarbeid og økonomien tidlig, i begynnelsen vil man gjerne ikke være en masekjerring, men å ikke ta det opp gjør det bare verre senere :-) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Om dere har krangla og noe irriterer deg, tell til 10 og tenk nøye over hva du sier. Er det egentlig vits å si det du har tenkt å si? Kanskje det bare gjør ting verre :)

Anonym poster: 684611b939252a129374db93f8d6377f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...