FerihaYilmaz Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Eric Saade er kanskje Sveriges største popstjerne og omtales ofte som den svenske Justin Bieber. Han slo igjennom i Sverige med hiten "Manboy" i 2010 og representerte Sverige i ESC 2011 med sangen Popular. Der ledet han lenge, men endte til slutt på en tredje plass. Saade har gitt ut tre album, der den fjerde er på vei og har i tillegg hatt stor suksess med "Imagine" feat Tone Damli. Eric er både elsket og hatet. Det er ingen tvil om at han er heldig med utseendet. En veldig kjekk ung gutt, men mange misliker han pga hans attitude. Noen mener at han er bortskjemt, og cocky. Personlig liker jeg både hans musikk, personlighet og utseendet. Men hva synes dere?
Gjest Novacane Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Utseendet er fint, men jeg syns han har en helt grusom sangstemme dessverre. Syns det er altfor nasal og rett og slett dårlig, i alle fall etter å ha hørt han synge live, noe som var direkte flaut. Holdning og personlighet har jeg ikke noe å si på, for jeg har aldri møtt han, men musikkmessig er det nok ikke helt min greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå