Gå til innhold

Handle fra Brastop.com

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som tidligere har handlet fra www.brastop.com og som vil fortelle om hvordan de er? hvor lang tid tar det før man får varer? Og hvordan er str (tenker da i Curvy Kate f.eks).

jeg er en 70E, og regner med at jeg da er 32DD (i følge kalkulatoren på siden deres).

Og evt vet noen om noen norske nettbutikker(bortsett fra change) som selger bh i ukurante str?

Endret av Dermika
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har handlet MASSE fra brastop, og har bare positivt å si om dem. Varene blir oftest levert etter.. Tja.. Jeg vet ikke.. I løpet av ei uke, tror jeg..? Og kvaliteten er bra.

I norsk størrelse bruker jeg 70F, og bestiller 32F derfra (altså, en cup større enn kalkulatoren sier) - og det passer perfekt. (Du må nesten bare bestille en og prøve).

Anbefaler deg å lese på "reviews" før du kjøper, da noen er litt små eller store i størrelsen.

Edit: http://underverker.no/ selger forresten også bher med større cup. Men jeg synes selv det blir for dyrt..

Endret av LillaFrosk
Skrevet (endret)

Okei, så om jeg da bruker 70E, burde jeg bestille 32E? (skjønte jeg deg rett nå? :fnise: )

Og hvordan er de mtp toll og slikt?

Endret av Dermika
Skrevet

Okei, så om jeg da bruker 70E, burde jeg bestille 32E? (skjønte jeg deg rett nå? :fnise: )

Og hvordan er de mtp toll og slikt?

Bestiller du for 200 NOK (utenom frakten), så blir det ikke toll, Bestiller du for over 200, regnes det toll av både det du kjøper og frakten. Eller noe slikt. Bestiller bare selv for under 200 NOK hver gang..

Og, ja, jeg tror du burde kjøpe 32E, om du bruker 70E i Norge :P Det ble iallefall slik på meg - men der igjen, så er det ikke sikkert det gjelder for alle. Så om du er usikker, er det kanskje lurt å ikke velge en så veldig dyr bh først, slik at du har råd til å bestille feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...