Gå til innhold

Har 2 forlovere! Hvem skal gjøre hva på bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal ha to forlovere- av den helt enkle grunn at jeg ikke kan velge mellom mine to beste venninner fra barndommen..

Begge skal bli med under sminke+hår hos frisøren, men hvem skal ordne med kjolen under vielsen og sitte med meg ved alteret??

Min samboer skal kun ha 1 forlover..

Anonym poster: 1b6bd006b8f419c67ef2d3be38ba4b52

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Det er jo bare en av dem som kan skrive under på forlovererklæringen.

Hvem som skal gjøre hva, kan dere jo diskutere.

Gjest Kiara!
Skrevet

2.stk forlovere i teorien.

I praksis er det 1 forlover, den andre er voksen brudepike uten noen oppgaver. Slik gjør jeg det.

AnonymBruker
Skrevet

Hm... da må man jo velge allikevel da, hvis bare én av de kan sitte sammen med deg, ordne kjolen osv? Da forstår jeg virkelig ikke poenget...

Personlig ville jeg forresten synes det var merkeligere å være én av flere forlovere, fremfor å ikke bli valgt. Det er en fair sak at en brud velger én forlover; det er det som er "normalen". Alle vet jo at ikke alle venninnene kan være forlover uansett. Så velger man én til forlover, og den andre kan bli involvert i mye allikevel, men uten å bli kalt forlover. Ingen venninne burde bli fornærmet for det.

Anonym poster: 74147cfc5b6706b09cdba50e40fb3b78

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Gjest Kiara!
Skrevet

Hm... da må man jo velge allikevel da, hvis bare én av de kan sitte sammen med deg, ordne kjolen osv? Da forstår jeg virkelig ikke poenget...

Personlig ville jeg forresten synes det var merkeligere å være én av flere forlovere, fremfor å ikke bli valgt. Det er en fair sak at en brud velger én forlover; det er det som er "normalen". Alle vet jo at ikke alle venninnene kan være forlover uansett. Så velger man én til forlover, og den andre kan bli involvert i mye allikevel, men uten å bli kalt forlover. Ingen venninne burde bli fornærmet for det.

Anonym poster: 74147cfc5b6706b09cdba50e40fb3b78

Jeg er helt enig! Valget må tas.

Jeg har jo en søster som ikke vet hvordan en kjole skal ligge eller som jeg har noen interesse av å be om hjelp til å komme meg på toalettet etc som er min forlover nr2. Noe hun er fullt klar over, så hun er voksen brudepike men er forlover pga hun synes det er veldig stas.

Velge må man. Begge kan ikke konkurrere om å rette på slepet. Og jo flere jo mindre blir gjort er min erfaring med lignende ting. En må ha ansvaret. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...