Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Er denne parfymen ny?? eller har den eksistert en stund? jeg digger den...lukter sitrus!!! clea
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Den er ikke ny, kjøpte min første for langt over ett år siden.
Gjest Tristessa Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Fikk en prøve på den i 2001, tror jeg var den første som jeg kjenner som begynte å bruke den. Elsker den! Lukter deilig sommer...
natasha Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Synes også den lukter godt på andre - men på meg lukter den bare uluftet, gammelt tøy :-(
Nana Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Jeg kjøpte min første sommeren 2001 og har vært trofast siden.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Jeg har også brukt den fast i flere år. Går ikke lei!!
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Jeg har også brukt den fast i flere år. Går ikke lei!! (Jeg glemte å logge meg inn!)
Gjest Balenciaga Skrevet 9. april 2004 #8 Skrevet 9. april 2004 Synes også den lukter godt på andre - men på meg lukter den bare uluftet, gammelt tøy :-( Dette gjelder meg også. Himmelsk på andre og rett fra flasken. Men grusomt på meg etter et par minutter.
Gjest Ethereal Skrevet 13. april 2004 #9 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes den er altfor syrlig; fikk den i bursdagsgave i fjor. Dessuten liker jeg ikke å gå rundt å lukte det samme som halve byen. Men smak og behag...
orakel Skrevet 13. april 2004 #10 Skrevet 13. april 2004 På meg lukter den godt en liten stund, så forandrer den seg. Da er det akkurat som om jeg har forvillet meg inn i en godteributikk med masse kunstige søte dufter Da liker jeg bedre D&G
Rio Skrevet 13. april 2004 #11 Skrevet 13. april 2004 fy flate.. jeg hater denne.. har alle dere samme parfyme?! det er faktisk sånn at jeg kjenner den hver gang jeg er ute et sted.. og jeg kjenner kvalmen brer seg.. men hver sin smak
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 Jeg har akkurat investert i denne herligheten (som jeg velger og kalle den...). Jeg elsker syrlige lukter, saa derfor falt valget ganske lett paa denne parfymen.... Ingen av mine venner har den, saa jeg slipper aa lukte likedan som de.. Clea
Gjest Xavia Skrevet 15. april 2004 #13 Skrevet 15. april 2004 Jeg synes den er altfor syrlig; fikk den i bursdagsgave i fjor. Dessuten liker jeg ikke å gå rundt å lukte det samme som halve byen. Men smak og behag... Ante ikke at halve byen brukte den... Var det bare fordi flere sa at de likte den her?
Gjest Cuddly Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 Jeg driver å prøver ut denne nå, og den står på må-ha-listen. Der står den sammen med Green Tea og Angel Innocent :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå