Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er denne parfymen ny?? eller har den eksistert en stund?

jeg digger den...lukter sitrus!!!

clea

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Den er ikke ny, kjøpte min første for langt over ett år siden.

Gjest Tristessa
Skrevet

Fikk en prøve på den i 2001, tror jeg var den første som jeg kjenner som begynte å bruke den. Elsker den! Lukter deilig sommer...

Skrevet

Synes også den lukter godt på andre - men på meg lukter den bare uluftet, gammelt tøy :-(

Skrevet

Jeg kjøpte min første sommeren 2001 og har vært trofast siden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også brukt den fast i flere år. Går ikke lei!! :P

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har også brukt den fast i flere år. Går ikke lei!!

(Jeg glemte å logge meg inn!)

Gjest Balenciaga
Skrevet
Synes også den lukter godt på andre - men på meg lukter den bare uluftet, gammelt tøy  :-(

Dette gjelder meg også. Himmelsk på andre og rett fra flasken. Men grusomt på meg etter et par minutter.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes den er altfor syrlig; fikk den i bursdagsgave i fjor. Dessuten liker jeg ikke å gå rundt å lukte det samme som halve byen. Men smak og behag...

Skrevet

På meg lukter den godt en liten stund, så forandrer den seg. Da er det akkurat som om jeg har forvillet meg inn i en godteributikk med masse kunstige søte dufter :ler:

Da liker jeg bedre D&G :wink:

Skrevet

fy flate.. jeg hater denne.. har alle dere samme parfyme?! det er faktisk sånn at jeg kjenner den hver gang jeg er ute et sted.. og jeg kjenner kvalmen brer seg.. men hver sin smak :tunge1:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har akkurat investert i denne herligheten (som jeg velger og kalle den...). Jeg elsker syrlige lukter, saa derfor falt valget ganske lett paa denne parfymen....

Ingen av mine venner har den, saa jeg slipper aa lukte likedan som de.. :)

Clea

Skrevet
Jeg synes den er altfor syrlig; fikk den i bursdagsgave i fjor. Dessuten liker jeg ikke å gå rundt å lukte det samme som halve byen. Men smak og behag...

Ante ikke at halve byen brukte den... Var det bare fordi flere sa at de likte den her?

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg driver å prøver ut denne nå, og den står på må-ha-listen.

Der står den sammen med Green Tea og Angel Innocent :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...