Nuffen Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Jeg har såååå lyst på det! Min kjære og jeg skal gå i gang med en liten oppussing av badet, og har som en del av det kjøpt oss ny servant. Og da er det litt stas å spandere på seg nytt armatur også. Som sagt har jeg veldig lyst på et slikt fossefallarmatur. Det finnes to typer, enten en slik rund flat sak som vannet "velter" seg ut av, samt en slik mer "vanlig" fasong hvor vannet først renner rett frem og så rett ned. ( til meg for årets suverent beste beskrivelse...) Uansett, dere som har det vet jo hva jeg mener . Jeg har lagt min elsk på den runde, for jeg synes den er helt utrolig lekker! Men den skal jo brukes også, da, ikke bare være til pynt... Er det noen ulemper/irritasjonsmomenter ved å ha en slik? Har dere evt angret på at dere kjøpte et slikt armatur? Det blir selvsagt ingen kontrollert stråle, men slik jeg ser det, er ikke det akkurat nødvendig heller. Det måtte i så fall være hvis man skulle fylt på en flaske el.l., men det gjør jeg jo uansett på kjøkkenet.
Sea Lace Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Hadde en slik rund sak ... Og ja, den ser utrolig fin ut, men er ganske upraktisk. Spesielt hvis du skal fylle et glass med vann eller lignende - ble OFTE bare masse søl.
Nuffen Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 Hm. Ja, det er noe slik jeg ser for meg også... Nå fyller vi sjelden/aldri på "ting" på badet (servanten), så tror ikke det blir noe irritasjonsmoment, men... Er det noe annet det er greit å ta med i vurderingen? Takk for svar, forresten !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå