AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #121 Skrevet 1. mai 2013 Dette høres rart ut. Enten må du bestemme deg for å ha alkoholfritt bryllup eller ikke. Anonym poster: a074e93d675f866eb459a23b9c2a3f9e 7
Tallulah Skrevet 1. mai 2013 #122 Skrevet 1. mai 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #123 Skrevet 1. mai 2013 Jeg MÅ heller ha det, men middagen blir helt klart et annet kaliber da. God drikke som passer til bidrar jo til følelsen av høytid og at det er en feiring. (men heller skikkelig god alkoholfri drikke enn kjip vin, altså) Anonym poster: 7f9e12306c249fa0d38c78489a11990e
BrudenMarthe Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #124 Skrevet 1. mai 2013 Dersom dere vil ha det lokalet, og selv ønsker alkoholfritt bryllup tror jeg at beste løsningen, slik det kommer frem i denne tråden, synes å være at dere kjører alkoholfritt bryllup hele veien, uten at baren åpner etter middagen. Lykke til med valget Marthe, husk at det til slutt er du og mannen din som bestemmer, vi her inne har bare mange meninger - lett å bli forvirret i kaoset denne tråden har dratt med seg! Tusen takk for det Ble veldig mye rot. Jeg ville bare vite om hva jeg skulle skrive i innbydelsen, ikke om jeg skal ha et alkoholfritt bryllup eller ikke - så skjønner hva du mener med kaos.
BrudenMarthe Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #125 Skrevet 1. mai 2013 Dette høres rart ut. Enten må du bestemme deg for å ha alkoholfritt bryllup eller ikke. Anonym poster: a074e93d675f866eb459a23b9c2a3f9e Ja, men det var i utgangspunktet ikke det jeg spurte om 1
Gjest Pet Skrevet 1. mai 2013 #126 Skrevet 1. mai 2013 Kan dere ikke la gjestene få kjøpe seg vin til maten i baren også?
Gjest Blondie65 Skrevet 1. mai 2013 #127 Skrevet 1. mai 2013 Dersom dere vil ha det lokalet, og selv ønsker alkoholfritt bryllup tror jeg at beste løsningen, slik det kommer frem i denne tråden, synes å være at dere kjører alkoholfritt bryllup hele veien, uten at baren åpner etter middagen. Lykke til med valget Marthe, husk at det til slutt er du og mannen din som bestemmer, vi her inne har bare mange meninger - lett å bli forvirret i kaoset denne tråden har dratt med seg! Jeg er helt enig med dette. Jeg hadde alkoholfritt bryllup selv. Hvis man ikke har noe forhold til vin og øl så tenker jeg dette er helt greit.
Petalouda Skrevet 1. mai 2013 #128 Skrevet 1. mai 2013 Jeg drikker mer enn gjerne vin, men er ikke på noen måte avhengig av å ha det til maten, selv ikke til hverken skikkelig biff eller annen fancy mat - det være seg på restaurant eller annet. Velg enten eller, det er min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #129 Skrevet 1. mai 2013 Meg som advarte deg på første side, Marthe. Skjønner du hva jeg mente nå? Ha is i magen når du får råd her og ta til syvende og sist den avgjørelsen som passer deg, kjæresten din og dine gjester! For all del, det kan være masse gode råd her, men det vil alltid finnes mange utenforstående som synes at planene dine er tullete, uansett hva og hvordan man planlegger. Lykke til! Anonym poster: 4aa598ca874da0b9c81d1c6646f3f040 1
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #130 Skrevet 2. mai 2013 Meg som advarte deg på første side, Marthe. Skjønner du hva jeg mente nå? Ha is i magen når du får råd her og ta til syvende og sist den avgjørelsen som passer deg, kjæresten din og dine gjester! For all del, det kan være masse gode råd her, men det vil alltid finnes mange utenforstående som synes at planene dine er tullete, uansett hva og hvordan man planlegger. Lykke til! Anonym poster: 4aa598ca874da0b9c81d1c6646f3f040 Jepp, selvfølgelig skjønner jeg hva du mener nå Men jeg blir litt frustrert når folk skal snakke om noe annet enn det jeg spør om. Alkoholfritt bryllup eller ikke, det var ikke det jeg spurte om i denne tråden Mm, må vel gå etter magefølelsen og hva vi syntes er best. Men igjen; jeg spurte ikke om jeg burde ha alkohol fri drikke, eller ikke Men har fått gode råd her.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #131 Skrevet 2. mai 2013 Jepp, selvfølgelig skjønner jeg hva du mener nå Men jeg blir litt frustrert når folk skal snakke om noe annet enn det jeg spør om. Alkoholfritt bryllup eller ikke, det var ikke det jeg spurte om i denne tråden Mm, må vel gå etter magefølelsen og hva vi syntes er best. Men igjen; jeg spurte ikke om jeg burde ha alkohol fri drikke, eller ikke Men har fått gode råd her. Grunnen til at folk svarer deg på noe annet enn det du spør om, er nok at det virker som du har viktigere ting å avklare enn bare hva du skal skrive på invitasjonen. Ellers støtter jeg de som sier at du får bestemme deg for om du vil kjøre alkoholfritt eller ikke. Jeg synes en flott middag blir betydelig amputert hvis jeg ikke får god vin til. (Det har jeg opplevd flere ganger som gravid!) Derimot er jeg ikke så nøden på alkohol at jeg må ha meg en drink i baren etter en alkoholfri middag. Hvis det, som du sier, uansett ikke er mange som drikker i din famlilie, så blir jo ikke utgiften ved å tilby de få som faktisk ønsker alkohol til maten dette så veldig stor. Så den utgiften ville jeg uten tvil tatt, for å tilby alle en god middagsopplevelse. Anonym poster: 7fdb8f06f039c088c5b826955a3af75d 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mai 2013 #132 Skrevet 2. mai 2013 Grunnen til at tråden ble som den ble er jo fordi du mente at du skulle ha åpen bar når det slettes ikke var det. Hvis vi skal hjelpe deg med hva du skal skrive i invitasjonen så måtte vi jo nesten få vite hva slags løsning dere egentlig hadde. Og som mange påpekte, så virket den unødvendig komplisert. Men det er jo uansett dere som bestemmer. Jeg er sikker på at dere får et flott bryllup og en fin dag uansett 1
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #133 Skrevet 2. mai 2013 Grunnen til at tråden ble som den ble er jo fordi du mente at du skulle ha åpen bar når det slettes ikke var det. Hvis vi skal hjelpe deg med hva du skal skrive i invitasjonen så måtte vi jo nesten få vite hva slags løsning dere egentlig hadde. Og som mange påpekte, så virket den unødvendig komplisert. Men det er jo uansett dere som bestemmer. Jeg er sikker på at dere får et flott bryllup og en fin dag uansett Jeg blandet med åpen bar og betal bar. Men nå har jeg tatt til meg rådene, og vi har faktisk fått byttet lokale. Da blir det billigere for oss og gjestene trenger ikke ta med noen lommebok, for da spanderer vi selvfølgelig drikke på dem. Og det blir billigere fordi dette lokalet er 40.000 billigere enn Jønholt 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mai 2013 #134 Skrevet 2. mai 2013 Jeg blandet med åpen bar og betal bar. Men nå har jeg tatt til meg rådene, og vi har faktisk fått byttet lokale. Da blir det billigere for oss og gjestene trenger ikke ta med noen lommebok, for da spanderer vi selvfølgelig drikke på dem. Og det blir billigere fordi dette lokalet er 40.000 billigere enn Jønholt Så bra
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #135 Skrevet 2. mai 2013 Så bra BrudenMarthe! Hvilket lokale ble det? Anonym poster: 6b9bfc1026282f05ead97202c2b55e92
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #136 Skrevet 2. mai 2013 Godt å høre Marthe! Håper og tror dere er fornøyde fortsatt! Viktig at dere er komfortable med deres valg uansett hva vi bridezillaer sier.
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #137 Skrevet 2. mai 2013 Så bra BrudenMarthe! Hvilket lokale ble det? Anonym poster: 6b9bfc1026282f05ead97202c2b55e92 Odden Gård i Kilebygda. Det er NYDELIG der! Nesten litt rart at vi ikke tenkte på det før. Vi skal kanskje ha vielsen der også, faktisk. Utendørs. Syntes det er så romantisk. Var tanten min som tipset meg om det 2
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #138 Skrevet 2. mai 2013 Godt å høre Marthe! Håper og tror dere er fornøyde fortsatt! Viktig at dere er komfortable med deres valg uansett hva vi bridezillaer sier. Ja, vi er faktisk enda mer fornøyd med valget vårt nå For nå trenger vi ikke virke så gjerrige Men nå gleder jeg meg bare enda mer.
Gjest Kiara! Skrevet 2. mai 2013 #139 Skrevet 2. mai 2013 Ja, vi er faktisk enda mer fornøyd med valget vårt nå For nå trenger vi ikke virke så gjerrige Men nå gleder jeg meg bare enda mer. Det lokalet har vi også fått tips om! Det blir så flott Marthe! :D Nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne, det andre hadde bare blitt dyrt og dyrt. Bare si ifra hvis du trenger hjelp eller tips om hvor det er billige stoler og telt til vielsen. Jeg har samfart hele grenland etter de beste prisene for vår vielse. Dette blir bra!
BrudenMarthe Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #140 Skrevet 2. mai 2013 Det lokalet har vi også fått tips om! Det blir så flott Marthe! :D Nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne, det andre hadde bare blitt dyrt og dyrt. Bare si ifra hvis du trenger hjelp eller tips om hvor det er billige stoler og telt til vielsen. Jeg har samfart hele grenland etter de beste prisene for vår vielse. Dette blir bra! Så flott! Nå må jeg også smile litt her Odden Gård har faktisk et stort telt, stoler og bord som vi får låne der Så det kommer veldig godt med! Men jeg åpner en ny tråd, sånn at jeg kan finne det igjen Setter pris på all hjelp Ja, det kommer til å bli DET sommerbryllupet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå