Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg trent i 1 år for å bli slank og fin. I går klarer sambo å si at han likte meg bedre da jeg var litt mykere!???????? Kjente det stakk i magen. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du lyst til?

Anonym poster: 0ba27533167096b45937a0b901af992d

AnonymBruker
Skrevet

"Synd for deg, jeg føler meg awesome"

Anonym poster: 0c2dd6e62dfcd2b885531cb39567b5c6

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Han er bare redd for at du skal stikke nå som du har blitt en babe! Fortsett med din sunne livsstil, så får han enten innfinne seg med det, eller finne seg ei som er rund i kantene ;)

Anonym poster: 7180a72bbbb9b3e3624970ed02e6cac6

• Liker 5
Skrevet

Det er seriøst fordi han har sagt at han går i fra meg hvis jeg ikke gjør noe med det :( Er det normalt?

Skrevet

Heh.. Jeg tror egentlig jeg hadde blitt litt furt, og mumlet noe sånt som "du får være fornøyd med det du får..".

• Liker 5
Skrevet

Men hvor slank har du blitt?

Det er jo noen som blir så oppheng i slankingen, klarer ikke å se hvor slanke de er blitt, for i hodet er de fortsatt større. Så har de endt med å bli for tynne.

• Liker 9
Skrevet

Men hvor slank har du blitt?

Det er jo noen som blir så oppheng i slankingen, klarer ikke å se hvor slanke de er blitt, for i hodet er de fortsatt større. Så har de endt med å bli for tynne.

Hun er min inspirasjon: http://www.kjendis.n...aprio/26932960/

AnonymBruker
Skrevet

Hun er min inspirasjon: http://www.kjendis.n...aprio/26932960/

Hun ser jo helt skrapa ut. Hvis han liker en myk kvinnekropp blir nok det der for mye skinn og bein.

Anonym poster: daa76d2238192bdf0b0fdfd7d70406d7

• Liker 11
Skrevet

Hun ser jo helt skrapa ut. Hvis han liker en myk kvinnekropp blir nok det der for mye skinn og bein.

Anonym poster: daa76d2238192bdf0b0fdfd7d70406d7

Skrapa = HOT!

Skrevet

Hvis TS er unaturlig tynn så skjønner jeg han godt.

Skrevet

Hvis TS er unaturlig tynn så skjønner jeg han godt.

Det er jo HOT å være tynn.

Skrevet

Det er jo HOT å være tynn.

Ikke hvis det ser unaturlig ut, nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

typen min liker også å ha noe å ta i. han synes jeg er bra nok som jeg er, og tror ikke han hadde likt det om jeg hadde blitt til et skjelett.

samme som at jeg liker han akkurat som han er, og må si jeg misliker bittelitt at han prøver å bli en hard muskelklump:P da er han jo ikke like myk lenger !:P

Anonym poster: 24785efbc4d87411527996f17fafd71e

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Solstråle
  • Liker 2
Skrevet

wow, hun var tynn! Hun som inspirerer deg mener jeg. Skummelt med dere som sier det er hot å være skrapa! Det finnes ikke noe pent med å være sykelig tynn, det er kvinnelig med myke former.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

typen min liker også å ha noe å ta i. han synes jeg er bra nok som jeg er, og tror ikke han hadde likt det om jeg hadde blitt til et skjelett.

samme som at jeg liker han akkurat som han er, og må si jeg misliker bittelitt at han prøver å bli en hard muskelklump:P da er han jo ikke like myk lenger ! :P

Men jeg må si at jeg fortsatt elsker han like mye, for akkurat den personen han er. så er jo ikke krise :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...