AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 vel... problemet mitt er at sliter med å kjøpe klær. jeg finner alltid noe som ikke passer til det jeg har eller at jeg ikke finner noe jeg liker/passer.. har litt rund mage så jeg kler meg i større klær enn jeg faktisk trenger for å skjule magen.. noen som har tips til hvordan jeg kan bli flinker til å finne klær? Anonym poster: 0baba0cd1e8bb6cfdfc39731c40c5963
Elanore Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 - Finn ting som kler deg - Lær hvilke farger som er deg - Fokuser på hva du liker med deg selv og dermed hva du ønsker å rette fokus mot - Tenk på forhånd på hvordan du kan kombinere det med ting du har - Prøv alt på og gransk det både foran og bak (de har speil som er beregnet for det i de fleste prøverom) - Er du usikker eller føler at du må "holde inne magen", IKKE kjøp det
amonyn Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Min taktikk er at jeg vet hva jeg liker og går med. Listen er ikke lang: - Singleter (type bik bok/cubus basic lang) - Stooore t-skjorter - Hettegensere - Joggebukser (også her må de være en spesifikk type) - Baggy "juksejeans" med strikk i livet - Tights Trikset er å vite hva du vil ha og hva du mangler. Uten en plan blir det litt som å handle mat uten en handleliste. Du kommer hjem med mat som ikke passer med det du har og du glemmer å kjøpe mel (som var grunnen til at du skulle handle). Og ikke fall for salgsmentaliteten. "Den passer ikke, men den er veldig fin og så er den så billig."
Kira-delta Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 På sider som dette http://www.westfield.com.au/au/be-inspired/services/fashion-services/body-shape-calculator?force-web=true kan du lære mye:) bare plott inn målene dine, eller finn kroppsfasongen din og du vil få tips og triks om hva du bør gå for:) Det finnes flere slike sider om du googler
Gjest vilma2000 Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Hvis du har litt mage så er det fint med høye skjørt og bukser som holder litt kontroll på "muffinstoppen" jeg syntes at alle jenter bør ha dette i skapet (da har man alltid noe å ha på seg): - tynn strikkegenser av kvalitet i nøytral farge. Sort, hvit, beige. - grov strikkegenser, gjerne litt stor og koselig - bluse som passer til hverdags og pent - jeans-skjorte - en sort kjole man føler seg fantastisk i - skinnjakke, invister i ekte skinn - t-skjorter (nå har bik bok noen inne som er helt like alexander wang sine bare mye billigere - skinnyjeans. Anbefaler Gina T sin modell Lisa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå