Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dealeren med ei jente. I går kom hun på besøk hjem til meg og vi satte sammen i sofaen og så på film. Etter en liten stund så kysser jeg henne, men hun dytter meg vekk. Jeg skjønner ingenting, men trekker meg bort fra henne. Så blir hun sittende og stirre på meg uten å si noen ting. Så flytter jeg meg bort til henne og kysser henne igjen. Hun gjør ingen motstand idet jeg kysser henne, men dytter meg bort etterhvert og sier "nei, ikke nå". Jeg spør hva er det som er galt? Og hun svarer ikke. Jeg trekker meg bort fra henne igjen og hun snur seg mot meg og stirrer på meg leeenge, uten å si noe. Hva kan det bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virker hun veldig uberegnelig. .. En skrue løs kanskje?

Skrevet

For meg virker hun veldig uberegnelig. .. En skrue løs kanskje?

Jeg skjønner henne ikke helt nei...

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kanskje hun ikke hadde sett filmen før?

Skrevet

Samme tenker jeg. Ingenting som er mer plagsomt enn en fyr som sitter og STIRRER på deg mens du prøver å se filmen - kyssing blir enda verre.

Kanskje hun prøvde å hevne seg med å stirre tilbake.... Hahaha! Skulle likt å være flue på veggen i den stuen der.

Skrevet

Hun hadde ikke det nei... men hun ble bare sittende å se bort på meg etter at jeg hadde kysset henne.. Hun så ikke på filmen...

Skrevet

Hun hadde ikke det nei... men hun ble bare sittende å se bort på meg etter at jeg hadde kysset henne.. Hun så ikke på filmen...

Var det første gangen dere kysset?

Skrevet

Var det første gangen dere kysset?

Ja, hvordan det?

Skrevet

Ja, hvordan det?

Du kysser henne for første gang og hun dytter deg bort og sier: "nei, ikke nå". Og du lurer på hva hun vil?

Jeg tror du gikk litt fort frem kanskje. At det gikk fra lett kyssing til mer intenst? Og så syntes hun det ble litt mye. Hun vil sikkert kysse litt. Men ikke noe mer kanskje.... ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Du kysser henne for første gang og hun dytter deg bort og sier: "nei, ikke nå". Og du lurer på hva hun vil?

Jeg tror du gikk litt fort frem kanskje. At det gikk fra lett kyssing til mer intenst? Og så syntes hun det ble litt mye. Hun vil sikkert kysse litt. Men ikke noe mer kanskje.... ennå.

Hvorfor stirrer hun da?

Anonym poster: 9bbc8e11afa0129aa2e177eecd50ca0e

Skrevet

Hvorfor stirrer hun da?

Anonym poster: 9bbc8e11afa0129aa2e177eecd50ca0e

Nei, det er jo ikke lett å si. Men kanskje hun ville at trådstarter skulle ta litt initiativ, men ikke så mye. Så syntes hun at det ble dumt når han trakk seg helt unna til motsatt side av sofaen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...