14062003 Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Nei, for jeg bruker egentlig bare laptop på nett - og webcam går så dårlig sammen med en ellers trådløs maskin...
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Noen her som har webcam? Ja jeg har webcam, men det betyr ikke at jeg er villig til å strippe foran det så du kan ta deg ett tak. Den meningen tror jeg at jeg deler med 99,9% av de brukerne her som har hodet på rett plass.
~sikka~ Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Ja jeg har webcam, men det betyr ikke at jeg er villig til å strippe foran det så du kan ta deg ett tak. Den meningen tror jeg at jeg deler med 99,9% av de brukerne her som har hodet på rett plass. :enig_animasjon:
jordbær Skrevet 5. april 2004 #8 Skrevet 5. april 2004 japp.. har webcam. Og i likhet med 14062003 har jeg laptop, så har vi et webcam med innebygd nettverkskort. Bruker ikke kameraet mye doh..
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #9 Skrevet 5. april 2004 Ja jeg har webcam, men det betyr ikke at jeg er villig til å strippe foran det så du kan ta deg ett tak. Den meningen tror jeg at jeg deler med 99,9% av de brukerne her som har hodet på rett plass. Du legger ihvertfall ikke skjul på din innbilskhet. Jeg har ingen interesse av å se den motbydelige skrotten din avkledd på webcam. Jeg ville bare se hvor mange som hadde webcam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå