AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Hva tenker dere om å bruke dette? Kunne du tenkt deg det? Helt eller delvis hjelp underveis? Mulig jeg spør feil sted, ettersom mange som ønsker dette nettopp ikke har tid på nettet.. Anonym poster: 03dcb848f2bfb3bd73066c1a1cf5ec52
CathFoto Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Om jeg skulle giftet meg i utlandet, så absolutt. Men siden vi skal gifte oss hjemme så synes jeg det er greit å både planlegge og ha kontrollen selv. Har forresten inntrykk av at de som velger å bruke bryllupsplanlegger gjør det fordi de ikke synes det er gøy med slik planlegging, ikke fordi de ikke har tid.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Om jeg skulle giftet meg i utlandet, så absolutt. Men siden vi skal gifte oss hjemme så synes jeg det er greit å både planlegge og ha kontrollen selv. Har forresten inntrykk av at de som velger å bruke bryllupsplanlegger gjør det fordi de ikke synes det er gøy med slik planlegging, ikke fordi de ikke har tid. Jeg tipper det er en kombo ja Ser for meg den typiske kunden er karrierepar som ikke vil/kan bruke tid på det, og de som rett og slett syns det er gørr å planlegge. Anonym poster: 03dcb848f2bfb3bd73066c1a1cf5ec52 1
Tallulah Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
Gjest Adriane Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Jeg tror nok det er marked for det i Norge, men ikke blant "menigmann" hadde jeg nær sagt. Det er nok mer for de som sitter godt i det økonomisk, og som samtidig ønsker at hver bittelille detalj er perfekt, og er den ikke det så skal de ha noen å skylde på Eller bare at man ikke har tid/ork/interesse for å ordne alt selv, og samtidig har god råd og kan betale noen for å gjøre alt sammen. Personlig har ikke tanken slått meg så lenge vi gifter oss her hjemme. I utlandet derimot, hadde jeg nok ønsket hjelp til de større tingene (som å fikse bra lokale, frisør og sminke, fotograf, osv osv). Både fordi en bryllupsplanlegger (i det aktuelle landet) vil ha kontakter og kunnskap om hva som er bra og ikke bra, og fordi jeg ville følt det vanskeligere å finne frem i bryllups"jungelen" i et annet land. 1
skravlus Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Jeg skal gifte meg i utlandet, og har mange ganger ønsket at vi hadde en bryllupsplanlegger. Men vi har ikke tatt oss råd til dette, og ordner derfor alt selv. Det er til tider ganske stressende, og ikke noe jeg vil anbefale alle og enhver. Kan man det lokale språket er det sikkert ikke noe problem. Dét kan dessverre ikke vi
Gjest Adriane Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Jeg skal gifte meg i utlandet, og har mange ganger ønsket at vi hadde en bryllupsplanlegger. Men vi har ikke tatt oss råd til dette, og ordner derfor alt selv. Det er til tider ganske stressende, og ikke noe jeg vil anbefale alle og enhver. Kan man det lokale språket er det sikkert ikke noe problem. Dét kan dessverre ikke vi Det hørtes smått stressende ut ja... Dere har ingen i familien, vennekretsen eller bekjentskapskretsen som snakker det lokale språket heller, som kunne hjulpet dere litt? Det har dere vel sikkert tenkt på allerede da, men i tilfelle ikke, så nevnte jeg det
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 En bryllupsplanlegger? som den her appen for iPad? http://www.ipadweddingplanner.com/
skravlus Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Det hørtes smått stressende ut ja... Dere har ingen i familien, vennekretsen eller bekjentskapskretsen som snakker det lokale språket heller, som kunne hjulpet dere litt? Det har dere vel sikkert tenkt på allerede da, men i tilfelle ikke, så nevnte jeg det Takk for det, Adriane Frisøren min er svensk, og hun snakker spansk, så hun kan kanskje "redde oss" hvis det skulle bli helt krise. Vi har heldigvis klart oss på egenhånd så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå