Gå til innhold

Har dere husket selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere husket og levere selvangivelsen?

skal leveres før kl 23.59 i kveld!

Anonym poster: 551618a51986299864fd9c1b52e7b4c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å levere den hvis man ikke har endringer. De fleste slipper å levere. :)

Skrevet

Har husket ja ;)

Vil oppfordre alle til å gå gjennom selvangivelsen for å sjekke at man har fått med alle frdadrag man har rett på. Det er ikke alt som ligger inne. Det kan fort være godt betalt for noen minutters arbeid! Selv har jeg relativt enkle forhold, men måtte både flytte boliglånsrenter mellom meg og sambo, og legge inn reisefradrag. Jeg vil tro de fleste faktisk vil ha behov for å gjøre endringer, heller enn det motsatte. Og når man først har vært inne og gått gjennom kan man jo like gjerne levere også ;)

Min gjennomgang av selvangivelse 2012: http://pengebingen.blogspot.no/2013/04/selvangivelse-2012.html

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt behov for å gjøre endringer, så jeg leverer den aldri lenger. Men jeg sjekker alle tallene med en gang jeg får den, så det ikke blir glemt bort.

Anonym poster: ea7650c3dc6bec002713337bbaf25235

Skrevet

Takk for at du laget denne tråden. Hvis ikke hadde jeg glemt det!

AnonymBruker
Skrevet

Fikk levert den igår :) Har vært utleier noen måneder i fjor, så brukte myyyye tid på å grave opp fradrag for ikke å få så stor smell siden man skatter 28% av leieinntekter.

Dette var første gang jeg gikk gjennom selvangivelsen overhodet, men ser nå hvor nyttig (og lønnsomt) det er å sjekke tallene og at alle fradragene man har rett på er på plass!

Anonym poster: 9aab4599d1837f7124c976152b9403e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...