Gå til innhold

"Hun er skummel" Jeg ble lei meg .. :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt i midtgangen på t-banen idag. Overfor meg satt en veldig ung dame på sikkert 20, som viste seg å være tanten til en liten 2-åring.

Jeg bare satt der og slappet av, og den 2 år gamle jenta bare så på meg hele tiden. Jeg prøvde å ikke bry meg, og lente meg bakover og lukket øynene innimellom. Men 2-åringen stirret på meg, så jeg bare satt der og lot som om jeg var opptatt med mobilen.

Så hører jeg 2-åringen si til tanten sin "Hun er skummel" og hun var helt alvorlig. Jeg hørte det, men lot som om jeg ikke hørte det. Tanten ble litt flau og sa ingenting på det. Hva skal man si?

Jeg ble iallfall veldig lei meg. Ser veldig uskyldig ut og ser normal ut.

Anonym poster: c76479dd3bf833858196cec4ccb3450e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at du så sint/sur ut som man gjerne gjør når man sitter alene på bussen, eller det kan ha vært noe med stilen din/håret ditt. kanskje var det noe med deg som minte ungen om noen hun synes er skummel, som f.eks. noen på tv/film, eller en person som har kjeftet på henne.

Jeg vet ikke, men det kan jo ha vært noe sånt!

• Liker 9
Skrevet

Barn sier mye rart... Ville ikke lagt så mye i det.

• Liker 12
Skrevet

Hehe, ja det er fra små barn man får høre det! Men de mener ikke noe slemt med det, de vet bare ikke bedre :) For noen år siden veide jeg 10 kg mer og hadde fått litt rundere lår, da klarte fetteren min å kaste ut av seg at "du har store og feite lår". Jeg kunne ikke annet enn å le av det, for jeg var klar over det. Ikke tenk noe på det du.

Skrevet

Du kan ikke bli sur av en liten unge,sjerp deg!

Da jeg pesenterte min kjæreste for min onkel m/ fam. sa ungen deres:"pappa ser du,så tykk han er.." Min kjæreste har litt mage og sa til ungen,ja sant jeg har stor mage. Man blir sånn vis man spiser masse gotteri.=)

Min onkel bare lo av det hele. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Var du en ukjent person? jepp,da er du kvalifisert som skummel.

Barn er også redde for mennesker i kostymer osvosv,ikke tenk på det!

Anonym poster: dbfb91762cf9a17908849022432bb8c5

• Liker 4
Skrevet

Det er nok ingenting å ta til seg. Barn (.. og voksne) kan godt finne alle fremmede mennesker for skumle :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Trenger ikke ha noe med utseende ditt å gjøre i det hele tatt,ville ikke lagt noe i det.Noen ganger synes barn at helt normale mennesker/gjenstander plutselig er skumle.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke bli sur av en liten unge,sjerp deg!

Da jeg pesenterte min kjæreste for min onkel m/ fam. sa ungen deres:"pappa ser du,så tykk han er.." Min kjæreste har litt mage og sa til ungen,ja sant jeg har stor mage. Man blir sånn vis man spiser masse gotteri.=)

Min onkel bare lo av det hele. :fnise:

Forskjell på sur og lei seg. Sjerp deg!

Anonym poster: d81bac60701edfdf1e4e40d06686b0c0

• Liker 10
Skrevet

Ikke tenk på det. Noen barn er skeptiske, mitt er veldig skeptisk. Hun var redd for alle jenter/damer med mørkt hår en periode, på ca den alderen der. Jeg ville ikke lagt så mye i det :)

• Liker 2
Skrevet

Mente nok ingenting vondt med det, ts. Ikke tenk på det:kr

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår selvfølgelig at alle barn er redde for fremmede, og det er bra at de er det.

Men jeg begynte å tenke på om jeg så så stygg ut ... jeg er veldig naturlg. Hverken farger håret eller sminker meg. Går sporty kledd.

Anonym poster: 36ee2b291776ec3472a6b807cc384ba5

Skrevet

Hihi, jeg hadde glist og sagt "BØ!" idet jeg gikk ;) Ikke bry deg om det - det var bare et barn!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor? Det er mange barn som synes jeg er skummel. Jeg hjelper å si hei og smile. Jeg synes selv at menn med helskjegg var skumle når jeg var liten. Jeg trodde også at nabodama var en heks som skulle spise meg til middag :ler: Det var fordi hun sa "Du er så søt at jeg kunne spist deg opp". Hver gang hun kom på besøk hylte jeg og gjemte meg. Sa til mamma at hun kom for å spise meg til middag. :ler:

Endret av Evilposelos
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Husk også at toåringer kan legge noe helt annen i skummel enn det du legger i det, for de kan det jo like gjerne bety at du var alvorlig.

Så ikke bli lei deg, jeg hadde nok bare smilt av det. Husker selv jeg fikk høre at jeg snakket så rart (og det betydde enkelt og greit at jeg snakket østlandsk og ikke trøndersk...).

Anonym poster: 2503c6788758d8bb23d6a0c36e521a40

Gjest Elseby13
Skrevet

Da jeg var tenåring, jobbet jeg litt i en barnehage. En av ungene sa "hun er stygg og svart" om meg til faren sin. Jeg ble ikke lei meg. Jeg har litt mørkt hår, men har aldri sett på meg selv som stygg. Barn sier mye rart, ikke bry deg du ts.

Skrevet

Jeg hadde begynt å fnise om en toåring hadde sagt det om meg. Toåringer sier mye rart..og det kunne vært verre.

Skrevet

Jeg var liiivredd Eli Rygh i Portveien 2 da jeg var barn. Og de aller fleste syntes hun var så koooselig. Så barn ser ulikt på folk.

Dessuten, dersom hun er to år, og ser veldig på deg, så forventer hun nok at du skal smile til henne. Det er nemlig det folk gjør til søte, små barn som ser/glor på dem. Og barna vet å fiske etter oppmerksomhet der de kan. Om du ikke gjenkjente signalene hennes, og responderte som hun forventet, så syns hun nok at du var litt skummel ja.

• Liker 3
Skrevet

Min kjæres fireåring sa nylig til meg: Du ligner Ole Brum, vet du det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæres fireåring sa nylig til meg: Du ligner Ole Brum, vet du det?

:fnise:

Anonym poster: 1bef7992a694bf3db7f4c7cbc663a413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...