Gå til innhold

Hvilken av disse mannfolka ville du helst datet?

33 stemmer

1. 1. Hvilken mann ville du helst datet?

• Ari Behn
      0
    • Rune Rudberg
      0
    • Eyvind Hellstrøm
      0
    • Håvard Bakke
      1
    • Martin Andresen
      1
    • Jan Fredrik Karlsen
      1
    • Espen Eckbo
      2
    • Nils Ingar Aadne
      8
    • Lars Monsen
      7
    • Alex Rosen
      2
    • Jo Nesbø
      8
    • Petter Stordalen
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Hvis du skulle dra ut på date med en av disse mennene, hvem hadde du valgt, og hvorfor? Ta gjerne med et noe utdypende svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alex Rosen, rett og slett fordi jeg digger ham! Men hadde Truls Svendsen vært på lista hadde det blitt ham! =D

Skrevet

Nils Ingar Aadne, rett og slett fordi jeg aldri har hørt noe med ham, mens jeg ikke er så veldig glad i noen av de andre :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lars Monsen, SÅ kjekk! :rodmer:

Anonym poster: 16cbc7be7eed72d74cc154c78b4e11e8

Skrevet

Står mellom Lars Monsen, Jo Nesbø eller Espen Eckbo.

Lars Monsen virker som han har den peneste personligheten, men så hater jeg derimot friluftsliv.

Jo Nesbø virker tenkende og reflektert. Men litt for tenkende og reflektert. Hadde bare følt meg som et brød.

Espen Ecko virker som en gøy og kreativ fyr. Men så er han litt for kjekk for meg.

Så.... egentlig kunne jeg ikke tenkt meg å datet noen. :|

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Eivind Hellstrøm. Da hadde jeg hvert fall fått ordentlig mat :P

• Liker 3
Gjest winston
Skrevet

Jo Nesbø eller Espen Eckbo, fordi resten er helt grusomme.

Gjest Chloè
Skrevet

Nilsi! :rodmer: elsker morsomme gutter med selvtillit . Fryktelig søt er han også

Så må jeg bare spørr deg hvorfor akkurat disse? Det var ikke et godt utvalgt akkurat

AnonymBruker
Skrevet

Jo Nesbø. Han er jo ganske kjekk og kan fortelle godnatthistorier <3

Anonym poster: e59f92907a836743d88b816a3df0fa6d

AnonymBruker
Skrevet

Petter Stordalen. Fordi han er så riiiiiik! :laugh:

Anonym poster: 25e6c74fb4ccbf75cf345b60315b30a2

Skrevet

Siden det er en rent hypotetisk situasjon sier jeg Jo Nesbø. Jeg ville i virkeligheten ikke datet en som var så mye eldre enn meg, men hvis han hadde vært yngre eller jeg eldre ser jeg for meg han fint kunne vært min type.

Gjest Reza08
Skrevet

Alex Rosen, rett og slett fordi jeg digger ham! Men hadde Truls Svendsen vært på lista hadde det blitt ham! =D

Digger Alex, han er en kjempekar. Hadde vært morsomt å ha med Truls, burde ha tatt med han. Artig skrue det også.

Skrevet

Hadde gått for Stordalen pga pengene.

Gjest Reza08
Skrevet

Nilsi! :rodmer: elsker morsomme gutter med selvtillit . Fryktelig søt er han også

Så må jeg bare spørr deg hvorfor akkurat disse? Det var ikke et godt utvalgt akkurat

Tok med disse karene for variasjonens skyld. Her har vi noe innen for mange kategorier. Noen er ganske orginale, noen veldig morsomme osv.

AnonymBruker
Skrevet

Savner alternativet "ingen av dem -forblir heller singel"

evt "- har ingen interesse av å noensinne møte noen av dem"

Anonym poster: efbd1d753d6f22c3a6df8e0e1d3d5f90

• Liker 4
Gjest Tidssone
Skrevet

Ari Behn? *grøss*

Rune Rudberg? *dobbeltgrøss*

Hellstrøm? *trippelgrøss*

Jan F Karlsen. Tja. Dersom han purte på en sjarmerende måte, uten sitt prekære behov for å fremheve seg selv?

Ecbo. Hm. Det hadde i ale fall blitt en festlig date. Vi kunne ha lagd gode historier om alle menneskene vi så?

Jo Nesbø. Ja. Definitivt. Han er smart og kjekk. Jeg hadde sikkert rødmet, drukket for mye og framstått som komplett ubrukelig.

Stordalen. Ja. Han er nok en interessant mann. Hadde hatt mye å spørre ham om. Tror han hadde falt av lasset når vi skulle danse og jeg hadde kvalt ham med puppene mine.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mann og hetero, men hadde jeg vært dame ville jeg uten tvil valgt Rune Rudberg. Han burde krones til konge. Han er awesome... Vi kan drikke ghb sammen.

Anonym poster: d7886b000e6d837db0b2cf2f9ec9d6b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...