AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 http://www.camillapihl.no/2011/08/22/mums-mums/ Man skal jo ha i seg mye fett, og det får man jo her. Hvis man ser bort i fra at sjokoladen inneholder litt sukker, kan dette regnes som ok? Anonym poster: 0627842e6c6a164072bb58d1677c56bb
Anglofil Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg vil regne det som greit, ja. Jeg ville ikke ha spist det hver dag, men jeg tenker at det er greit og relativt sunt så lenge man ikke lever på dette dagen lang. Alt med måte som det heter. Men så er jeg en av disse lavkarberne som godt kan skeie ut med vanlig godis en sjelden gang. Uansett, jeg pleier å lage lignende godteri omtrent en gang i uken, som et alternativ til vanlig godteri. Noe må man kose seg med også. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Ja, dette vil jeg si at er sunn snacks. Det beste hadde jo vært hvis du hadde kjøpt råsjokolade og laget sjokoladen selv, men mørk sjokolade funker en gang i blant på LCHF. Anonym poster: 885a7d7ab3d25b32a5c9c8411676b3a8 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Jeg vil regne det som greit, ja. Jeg ville ikke ha spist det hver dag, men jeg tenker at det er greit og relativt sunt så lenge man ikke lever på dette dagen lang. Alt med måte som det heter. Men så er jeg en av disse lavkarberne som godt kan skeie ut med vanlig godis en sjelden gang. Uansett, jeg pleier å lage lignende godteri omtrent en gang i uken, som et alternativ til vanlig godteri. Noe må man kose seg med også. Mvh Yvonne Tusen takk for godt svar! Tenkte jo ikke knaske på dette hver dag, mer å ta seg en bit hvis søtsuget melder seg(som skjer et par-tre ganger i uken, da jeg enda er ganske ny på dette ). Er fremdeles skeptisk til å spise sååå mye fett, men er som sagt ikke snakk om å spise dette i store mengder. Ja, dette vil jeg si at er sunn snacks. Det beste hadde jo vært hvis du hadde kjøpt råsjokolade og laget sjokoladen selv, men mørk sjokolade funker en gang i blant på LCHF. Anonym poster: 885a7d7ab3d25b32a5c9c8411676b3a8 Ja, jeg tenkte på det samme. Det skal jeg definitivt gjøre neste gang! Hva med å bruke mørk sjokolade søtet med tagatesse(som man får kjøpt i helsekost), da? Vet at man kan bli dårlig i magen av for mye av det, men som jeg skrev over her, blir det mer til at jeg vil ta meg en bit i ny og ne, ikke ofte! - TS Anonym poster: 0627842e6c6a164072bb58d1677c56bb
Supraspinatus Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Er greit en gang i blant. Spiser du det ofte er det fort gjort at det blir mye energi totalt. Ting som smaker ekstra godt er lett å overspise! 1
Scherbatsky Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Sunt og sunt, fru Blom. Heller... heilt greit en gang i blant. Man skal jo kose seg innimellom også Kosen er vel så viktig. Mat skal være hyggelig, ikke stress. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå