Gå til innhold

Drikke seg til mot..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på å dra på besøk til en fyr i kveld..men er så sinnsykt beskjeden og nervøs.Har så lavt selvbilde,selv om han mener(tror) jeg er pen så vet jo jeg bedre..utrolig hva sminke kan utrette.Er jo usikker på om jeg egentlig liker han.Må nesten drikke meg til mot,har kun tidligere møtt han på fest.. Noen andre som har gjort/gjør det før en "date"?

Anonym poster: 56fc83772e155109e1b68080840566da

Gjest Chloè
Skrevet

Jeg har tatt et glass vin før en date, fordi jeg alltid blir så nervøs og det får meg til å slappe av (liker hvertfall å tro det) . Har også gått på en smell med et par glass vin for mye, ikke et sjakktrekk. Det er veldi lite sjarmerende med fulle jenter.

Først og fremst må du se å få gjort noe med den selvtilliten din, han syns du er pen! Alle jukser med litt sminke, å jeg vedder på at du er like pen uten.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på å dra på besøk til en fyr i kveld..men er så sinnsykt beskjeden og nervøs.Har så lavt selvbilde,selv om han mener(tror) jeg er pen så vet jo jeg bedre..utrolig hva sminke kan utrette.Er jo usikker på om jeg egentlig liker han.Må nesten drikke meg til mot,har kun tidligere møtt han på fest.. Noen andre som har gjort/gjør det før en "date"?

Anonym poster: 56fc83772e155109e1b68080840566da

Jeg synes ikke du er klar til å gå på date før du fikser selvfølelsen din.

Anonym poster: 0374a09f807fffc16b45df11be1a4201

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du klarer det fint uten vinen!

Pass på, for man kjenner alkohollukta veldig godt, selv etter bare ett glass.

Anonym poster: 631da36f8308abdb0ba2ed10429c5297

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mange som vet hvordan det er å være sjenert her... Ta deg et glass øl/vin før du går :)

Anonym poster: c1f3b5cf5492c6d1e62a67844790fb4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man merker vel ikke ett glass vin?

Anonym poster: 8b00210f85dd90b05b1e1136ff9a5a37

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mange som vet hvordan det er å være sjenert her... Ta deg et glass øl/vin før du går :)

Anonym poster: c1f3b5cf5492c6d1e62a67844790fb4b

Tro meg, jeg har gått til psykolog fordi jeg var for sjenert. Tørte nesten ikke si hei til ett menneske, eller i verstefall se på folk.

Er forsatt sjenert, men hadde ikke tatt sjansen på å drukket om daten hadde merka at det lukta av meg.

Anonym poster: 631da36f8308abdb0ba2ed10429c5297

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva med at du heller foreslår at dere skal dele en flaske vin sammen?

Da blir det litt mer naturlig og er forøvrig en fin ting å gjøre uansett.

:)

Gjest abcdefgh
Skrevet

Hadde det ikke vært for alkohol hadde jeg sikkert både vært jomfru og uten kjæresteerfaring enda. Å drikke seg litt til mot i starten av en dating prosess er ikke noe galt etter min mening. Det beste er jo helt klart å kjøre den karakterbyggende linjen og gjennomføre daten edru. Så spørs det om man skal ta den behagelige linjen eller den som krever noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...