Gå til innhold

Hvor gå ut i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig flyttet hit og vil gjerne dra ut på byen.

Jeg er i midten av 30-åra og foretrekker utesteder der damer i alderen 30-45 frekventerer. Liker all slags musikk.

Noen som vet om steder hvor det er lettest å skaffe seg one-night-stand? Sier ikke nei takk til å finne ei for varig forhold, men er først og fremst ute etter en enkel pulings.

ps. Ikke kjøpedamer nei..

Anonym poster: 4b3ebece043d86086f1051a004dbea6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Stratos (youngstorget),The Sense(slottsparken) eller Barbera på Aker Brygge, kanskje Bar Tjuvholmen?

Ellers er de fleste stedene stappa med 20-åringer.

Skrevet

Horgans er kjøttmarked. Der er du garantert å få deg noe vil jeg tro.

Hvis du ikke du trives der, kan du prøve VU som ligger rett ved siden av. Begge på Majorstuen. Ellers har man La belle sole (tror stedet har byttet navn), Baroque på Frogner/Solli plass.

Området Youngstorget har du Sosialen, Stratos, og Nivou og fler.

Bar Etoile på Karl Johan.

Ellers har du Bar Tjuvholmen, Bar Vulcan.

Men de mest hissige og desperate menn og kvinner finner du på Horgans.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke du trives der, kan du prøve VU som ligger rett ved siden av. Begge på Majorstuen.

Skal bare si fra om at VU er midlertidig lokale for Frokostkjelleren studentpub, utestedet til jusstudentene ved UiO. Ikke hver dag, men en god del dager. Lokalene i Universitetshagen i sentrum pusses opp, det er derfor jusstudentene er her for tiden. Men alle kommer inn, altså, bare er en overvekt av jusstudenter der enkelte dager.

Det er egentlig bare fint, for da fylles stedet opp, og disse studentene er både oppegående og omgjengelige folk. Snittalderen faller imidlertid til tidlig i 20-årene, og du finner også en hel del 18-/19-årige jenter som skal finne seg menn med gode muligheter for å tjene penger senere.

Anonym poster: 809916d8e286acbe6d151bb949c8f085

AnonymBruker
Skrevet

Skal bare si fra om at VU er midlertidig lokale for Frokostkjelleren studentpub, utestedet til jusstudentene ved UiO. Ikke hver dag, men en god del dager. Lokalene i Universitetshagen i sentrum pusses opp, det er derfor jusstudentene er her for tiden. Men alle kommer inn, altså, bare er en overvekt av jusstudenter der enkelte dager.

Det er egentlig bare fint, for da fylles stedet opp, og disse studentene er både oppegående og omgjengelige folk. Snittalderen faller imidlertid til tidlig i 20-årene, og du finner også en hel del 18-/19-årige jenter som skal finne seg menn med gode muligheter for å tjene penger senere.

Nå ønsker ts et klientell mellom 30-45 da :)

Anonym poster: 04554727754f83cf27dca926f4e49860

AnonymBruker
Skrevet

Hmm..sist jeg var ute på byen i Oslo (endel år siden) så var Smuget plassen man gikk til om en ville ha fitte. Er det helt ut nå eller?

Anonym poster: f91fb62fa9337d981ef4878d0d991843

AnonymBruker
Skrevet

Nå ønsker ts et klientell mellom 30-45 da :)

Anonym poster: 04554727754f83cf27dca926f4e49860

Jepp. Nettopp derfor jeg skulle si fra om at det nå er lav snittalder på VU mange kvelder, siden en annen nevnte stedet :)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart Bar Tjuvholmen (dyrt) eller Bar Vulkan.

Bar Vulkan har vel 28 års aldersgrense og det preger plassen, så det er godt mulig du finner det du leter etter der. Ikke min favorittplass, men helt OK.

Personlig har jeg fått veldig sansen for Internasjonalen i det siste. Der finner du både yngre og eldre kvinner.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke du trives der, kan du prøve VU som ligger rett ved siden av. Begge på Majorstuen. Ellers har man La belle sole (tror stedet har byttet navn), Baroque på Frogner/Solli plass.

Området Youngstorget har du Sosialen, Stratos, og Nivou og fler.

Bar Etoile på Karl Johan.

Ellers har du Bar Tjuvholmen, Bar Vulcan.

Men de mest hissige og desperate menn og kvinner finner du på Horgans.

God oppsummering her! Vet ikke hvor TS bor eller hva slags stil han har, men det er jo flere mindre kjøttmarkeder på Grünerløkka også, som f.eks Parkteateret og (grøss og gru) Cafè 33 (sent på kvelden).

Anonym poster: 2d306938a3a116ff254ad91d0e02a416

Gjest JakeGreen
Skrevet

God oppsummering her! Vet ikke hvor TS bor eller hva slags stil han har, men det er jo flere mindre kjøttmarkeder på Grünerløkka også, som f.eks Parkteateret og (grøss og gru) Cafè 33 (sent på kvelden).

Anonym poster: 2d306938a3a116ff254ad91d0e02a416

Hvor ligger Cafe 33 og hvorfor grøss og gru?

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hmm..sist jeg var ute på byen i Oslo (endel år siden) så var Smuget plassen man gikk til om en ville ha fitte. Er det helt ut nå eller?

Anonym poster: f91fb62fa9337d981ef4878d0d991843

Smuget er stengt! :/ Husker jeg alltid var der før da det var mange kjendiser som hang der. På slutten var det vel bare "kjendiser" som Mikkel Gaup som forsøkte seg på alt av jenter :fnise: Stedet tapte seg, men det har kanskje tidene også...

Anonym poster: 969acf2684babf73dc3239fb1113aa28

Gjest JakeGreen
Skrevet

Noen som skal på Internasjonalen i morgen?

Jeg er trøtt og skal tidlig opp, så jeg blir hjemme i kveld. Tror jeg.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...