Gjest Cuddly Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Heter det det? Vel, skulle hatt en sånn en for å gjøre litt sit ups "og sånt" på hjemme... Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det, forholdsvis rimelig og av bra kvalitet?
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Du får kjøpt det i de fleste sports foretninger. Men rimelig nope. Jeg kjøpte meg en stor pusle matte med tall på av skumgummi jeg Funker bra det. Og mye billigere.
Imax Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Liggeunderlag gjør nytten - og til halvparten av prisen for yogamatte.
Gjest 1111 Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Jeg bruker et oppblåstbart liggeunderlag som jeg fant i kjelleren jeg, det funker bra som treningsmatte :-)
Veslejenta Skrevet 5. april 2004 #6 Skrevet 5. april 2004 Jeg kjøpte et veldig godt et hos G-sport som er sklisikkert og som holder seg flatt på gulvet. Så da kan jeg bruke det som underlag når jeg hopper tau i tillegg. Men dyrt var det. Tror det kosta ca 600 kroner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå