CathFoto Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Bryllupsforumet her er jo ganske aktivt, og jeg lurer rett og slett på hva du har lært eller fått hjelp til av debattene her inne?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg har lært at mange synes det er viktigere med matchende blomster enn med matchende personligheter. Anonym poster: a2bc66f2fffb0c27111ec8aeb911ca93 8
CathFoto Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg kan jo starte med å svare selv. - Gifteringer fra Turtlelove co etter en inspirasjonstråd her. - Dessertbord - Invitasjoner: cardsandpockets.com - Duker: premiertablelinens.com - Knapphullsblomst som ikke er laget av blomster - Fant en bedre og billigere hår- og sminkedame etter tips her - Fotobokstilbehør - At man kan lage brudebukett selv - Hvor man skal lage ønskelister Og kanskje det viktigste av alt, et sted man kan diskutere tullete bryllupsting uten å plage familie og venner. Endret 30. april 2013 av CathFoto
Tallulah Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Jeg har lært at mange synes det er viktigere med matchende blomster enn med matchende personligheter. Anonym poster: a2bc66f2fffb0c27111ec8aeb911ca93 Du verden. For meg høres det mest ut som en synsing kun basert på at det er mer diskusjon om blomster enn om personligheter her. Og at du trolig synes at det ikke er så himla viktig med disse blomstene i et bryllup her, og at du synes skilsmissetallene er for høye. Men det er min synsing. Jeg har ikke noe særlig konkret å vise til. Har du? Anonym poster: 674540e4332327e292d0b7a592e07420 1
Raven Emerald Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Jeg har lært at det finnes do-kurver. <3 1
CathFoto Skrevet 30. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2013 Jeg har lært at det finnes do-kurver. <3 Hvordan kunne jeg glemme dokurver
Gjest Adriane Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Jeg har lært at mange synes det er viktigere med matchende blomster enn med matchende personligheter. Anonym poster: a2bc66f2fffb0c27111ec8aeb911ca93 Ja, det inntrykket kan man kanskje få? Men det er vel gjerne her på forumet man spør om alle disse detaljtingene som har med selve festen å gjøre - for å slippe å kjede sin kjære og andre nære med disse tingene - mens hvis man har ting å snakke om som gjelder forholdet, personlighetsmatchen etc, så tar man gjerne dette med nære venner og familie. Evt tar man de spørsmålene i Samliv- og relasjoner-forumet. Dessuten - hvis man har kommet dithen at man planlegger bryllup, har man forhåpentligvis for lenge siden funnet ut at personlighetene matcher. Og hvis ikke, har man langt større problemer enn at man er opptatt av blomster... 2
Anglofil Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Jeg lærte masse ift tips på eBay, jeg har lært om andre bryllupsforum, og hvilke farger som passer til hva. Jeg har lært om dokurver, selv om vi ikke hadde det selv i bryllupet vårt. Og jeg har lært at den forumbrukerne her inne ofte har svært sterke meninger. Mvh Yvonne 1
Gjest Adriane Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Hva har jeg lært av forumet: - at det ikke er videre smart å ta opp kontroversielle tema hvis man ikke takler all kritikken som hagler (egenerfart) - at her finnes det mange herlige jenter som er i samme båt, som planlegger bryllup og som føler seg litt lost noen ganger. Som trenger en eller flere sparringspartnere på de "uviktige" detaljene, og her finner vi dem - at uansett hva man gjør når det gjelder bryllup, så vil det alltid være noen som har noe å utsette på et eller annet - at ingen andre enn brudeparet selv vet hva som er riktig for dem. Verken familie, venner eller KG'ere vet det bedre - via anbefalinger fant jeg frem til min brudesalong, og fikk dermed fatt i kjolen jeg ikke engang visste at jeg drømte om - her har jeg fått gode tips om hvor jeg kan kjøpe alskens greier til bryllupet - jeg har lært meg å stole på min egen magefølelse ang ting - har plukket opp en del do's and dont's som jeg ikke ante eksisterte - har funnet ut at det er mye ved et bryllup som jeg aldri hadde tenkt på uten dette forumet Og sikkert mye, mye mer som jeg ikke kommer på i farta 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Å bare stole på meg selv og mannen! Anonym poster: 23186244d60ee0cf839f099f1388db72 3
plix Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 (endret) At jeg ikke skal gifte meg igjen, planleggingen av et bryllup frister ikke til gjentagelse om man skal følge KGs oppskrift på hva et bryllup "må" inneholde! Endret 30. april 2013 av minibelle 1
Petalouda Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 jeg har lært om dokurver (men det lærte jeg i forrige runde) - og så har jeg lært at jeg bestemmer selv - hurra
pusla Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 Dokurver hadde jeg plukket opp fra før Og kanskje det viktigste av alt, et sted man kan diskutere tullete bryllupsting uten å plage familie og venner. Er vel egentlig det som er viktigst for meg og 1
Arkivskap Skrevet 1. mai 2013 #15 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har lært at man ikke klarer å lage en bryllupsfeiring som alle vil like. Halvparten av gjestene vil syns det er et pes uansett. Synd, men det kan virke slik noen ganger.
Moderfavn Skrevet 1. mai 2013 #16 Skrevet 1. mai 2013 Dokurver her også. At de finnes, men også at de er helt unødvendige. :D Og så har jeg lært mye om hvor forskjellige vi bruder egentlig er, hvor uenige og ulike vi kan være rundt alt av detaljer, men også hvor støttende og gode vi er med hverandre likevel, og hvordan vi kjenner oss igjen i hverandres gleder og bekymringer på tross av ulikhetene. 1
Pimpel Skrevet 1. mai 2013 #17 Skrevet 1. mai 2013 Nå må jeg spørre. Hva i alle dager er en dokurv? :o 1
bambis Skrevet 2. mai 2013 #18 Skrevet 2. mai 2013 Nå må jeg spørre. Hva i alle dager er en dokurv? :o En kurv som står på doen med små ting man kan trenge utover kvelden - som sikkerhetsnåler, ny strømpebukse, nål og tråd, tyggis, tamponger... Jeg har forresten også lært om dokurver her
Raven Emerald Skrevet 2. mai 2013 #20 Skrevet 2. mai 2013 En kurv som står på doen med små ting man kan trenge utover kvelden - som sikkerhetsnåler, ny strømpebukse, nål og tråd, tyggis, tamponger... Og kondomer og reservegjester. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå