Gå til innhold

Begynne å date etter lang tid som singel - redd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i mange år. Har klart meg veldig bra, men kjenner nå at jeg vil møte noen. Er bare det at jeg er redd. Redd for å forelske meg, og redd for å ikke bli likt. Selvfølelsen min har fått seg en knekk etter alle disse årene. Fokuserer alt for mye på alle feil og mangler ved meg selv i stedet for å se alt jeg har.

Noen som har noen råd som kan kan hjelpe meg på veien?

Tusen takk

Anonym poster: c2813c0e5a6b4e9148863b2c119ba485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær forsiktig. Jeg var også langtidssingle og gikk på trynet da jeg begynte å date. Og hold deg unna nettdating om du er usikkert mht utseendet.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen, avlyste nettopp en date fordi jeg ikke helt vet om jeg vil treffe noen.

Anonym poster: 58cd8b485a28eb609a871491f86273d4

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg langtidssingel, men det du beskriver er jo normalt for mange. Man er redd for å bli såret, ikke være bra nok etc. Men det er en risiko man må ta hvis man ønsker et forhold. Prøv å ikke legg for mye i det, og prøv å flytte fokuset over på dine følelser istedet for å tenke på om han liker deg.

Anonym poster: 35bec797d0f91eaf0a655e3dcee5d6bc

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å date fremmede menn. Kanskje du skal satse på å treffe noen gjennom bekjente? Mye av datingen går jo ut på å treffe noen man liker utseendemessig, og mange går raskt frem for å få dekket seksuelle behov. Og da kan man jo føle seg liten og brukt etterpå.

Anonym poster: 32b2b436f10047f27e4e06709634431f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...