Gå til innhold

Gave til den mest nerdete mannen i historien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet det er alt for mange slik gavehjelp søkes tråder. Men jeg er helt rådvill!

Min mann tror jeg er en av historiens største nerder. Han liker dataspill som gutter/mannfolk flest, men det stopper ikke der. Han er lidenskapelig opptatt av teknologi og teknikk. Han er en mann som kan lett tilbringe en hel helg med å dille med Arduino hvis det sier noe til noen.

Nå er det bursdagen hans om ikke lenge. Han er fortsatt fornøyd med mobiltelefonen jeg kjøpte han i fjor, så nå har jeg en krise! Har bestandig kjøpt han mobiltelefoner for det er liksom noe som har vært trygt å kjøpe til han. Men nå er han så fornøyd fortsatt at det faller fra.

Han bryr seg ingen verdens ting om hvordan han går kledd. Er stort sett jeg som handler klærne hans uansett. Han har en flott skinnjakke han fikk av sin mor til jul, og sko har han også kjøpt seg nylig.

Jeg skal til London rett før bursdagen hans, så kanskje jeg kan kjøpe noe der? Han liker Gin og congac og slikt, men føler at skapet vårt er fullt allerede.

Jeg trenger seriøst hjelp! Noen som har peiling på hva ultranerd mannfolk kunne ønsket seg? Jeg spør og graver men han bare trekker på skuldrene :(

Anonym poster: f8fe23477312f0e793918ea10a011875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coolstuff?

Har sett masse tips på 9gag også. Kaker og innpakninger med "nerdetema".

Gjest Tekola
Skrevet

Det er ikke noen serier eller lignende han virkelig liker som du kunne kjøpt samleboks av, da? Kule t-skjorter? Noe fra ThinkGeek? Utstyr til mobilen/data?

Litt vanskelig å få tak i hva slags sum du tenker deg.

Skrevet

Kjøp en iPad eller et nettbrett om han ikke har det? Spørs jo også litt hva det skal koste? Om du skal til London kan du jo kjøpe litt nye sommer/vår klær, om du i det hele tatt bryr deg hvordan han går kledd da? Siden han ikke gjør det selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på en tusenlapp eller noe. Datamaskinen hans har han oppgradert nylig. Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle kjøpt til han uansett. Alt av serier og dataspill har han allerede. Hyllevis.

Har liksom ikke lyst til å kjøpe han noe tøysete tulleting. Vil jo gjerne kjøpe han noe han blir oppriktig glad for.... Huff vanskelig altså. Kanskje jeg kan finne noen nerdete tøffler eller noe i London :(

Skrevet

hvor rik er du? :P Han vil helt sikkert sette pris på en 3D.printer.

AnonymBruker
Skrevet

hvor rik er du? :P Han vil helt sikkert sette pris på en 3D.printer.

I wish! Haha. Nei som sagt er det nok rundt en tusenlapp. Og klærne hans kjøper jeg allerede så det ville jo vært litt stusselig :)

Men takk for alle tips. Han har nettbrett allerede, og lesebrett. Argh, vanskelige mannfolk altså. Om bare de var like lette å handle til som oss.

Skrevet (endret)

Tenkte på en tusenlapp eller noe. Datamaskinen hans har han oppgradert nylig. Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle kjøpt til han uansett. Alt av serier og dataspill har han allerede. Hyllevis.

Har liksom ikke lyst til å kjøpe han noe tøysete tulleting. Vil jo gjerne kjøpe han noe han blir oppriktig glad for.... Huff vanskelig altså. Kanskje jeg kan finne noen nerdete tøffler eller noe i London :(

Du kan jo kjøpe han en opplevelse? Et tur i en luftballong, en mulighet til å zipline ned Holmenkollen skihoppet og mye mer. Her er en side med forslag og mulighet til å bestille en/flere opplevelser :)http://godream.com/no/oplevelser/

Endret av Beano
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja jeg vet det er alt for mange slik gavehjelp søkes tråder. Men jeg er helt rådvill!

Min mann tror jeg er en av historiens største nerder. Han liker dataspill som gutter/mannfolk flest, men det stopper ikke der. Han er lidenskapelig opptatt av teknologi og teknikk. Han er en mann som kan lett tilbringe en hel helg med å dille med Arduino hvis det sier noe til noen.

Nå er det bursdagen hans om ikke lenge. Han er fortsatt fornøyd med mobiltelefonen jeg kjøpte han i fjor, så nå har jeg en krise! Har bestandig kjøpt han mobiltelefoner for det er liksom noe som har vært trygt å kjøpe til han. Men nå er han så fornøyd fortsatt at det faller fra.

Han bryr seg ingen verdens ting om hvordan han går kledd. Er stort sett jeg som handler klærne hans uansett. Han har en flott skinnjakke han fikk av sin mor til jul, og sko har han også kjøpt seg nylig.

Jeg skal til London rett før bursdagen hans, så kanskje jeg kan kjøpe noe der? Han liker Gin og congac og slikt, men føler at skapet vårt er fullt allerede.

Jeg trenger seriøst hjelp! Noen som har peiling på hva ultranerd mannfolk kunne ønsket seg? Jeg spør og graver men han bare trekker på skuldrene :(

kanskje du finner noe her:http://www.thinkgeek.com/
Skrevet

Polaroidkamera? Negativscanner? Tryllestav som kan brukes på TV, DVD-spiller m.m.?

AnonymBruker
Skrevet

Det var et fantastisk forslag! Hvis han ikke allerede hadde en slik en fra før :( Vi bor på sørlandet, så kanskje jeg kan finne noen opplevelser for han her. Eller kanskje en Far og sønn fotoshoot hos fotograf med guttungen vår som har bursdag tre dager før han...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok jeg som er den mest hardbarka Dr. Who personen i forholdet her :) Selv om han har fått sansen for serien etterhvert.

Helt fantastisk å få så mange gode forslag folkens! Tusen takk!

Liker han serien Dr. Who? I så fall er det mange stilige saker å få fatt i på Amazon. For eksempel lommeur :jepp:

http://www.amazon.co...p_am_us?ie=UTF8

AnonymBruker
Skrevet

Lommebok, klær, dataspill, xbox/playstation-spill, wii, en opplevelse/reise, smykker eller armbånd, gavekort på massasje + ut å spise, gavekort på en spillbutikk :)

Anonym poster: 984b4a8d898a02099fd8ae6dfe1ed689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...