Tga93 Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Noen som har laget jelly bears med alkohol i før? Hvordan gjorde du det ?
Kraula Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Noen som har laget jelly bears med alkohol i før? Hvordan gjorde du det ? Yes, det har jeg! Stor bolle med vingummi (ikke bare bjørner, men det funker kanskje best), fylte cirka halvfullt med vodka i bollen og rørte rundt slik at alle bjørnene ble "dynka" i vodka. Fylte på litt til, rørte litt til, lot det stå i cirka 12 timer før jeg rørte igjen, og 12 timer senere var de klare til konsumering. Hadde de også med ut på byn, ingen som stopper deg i døren for litt godis i veska!
Tga93 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2013 Yes, det har jeg! Stor bolle med vingummi (ikke bare bjørner, men det funker kanskje best), fylte cirka halvfullt med vodka i bollen og rørte rundt slik at alle bjørnene ble "dynka" i vodka. Fylte på litt til, rørte litt til, lot det stå i cirka 12 timer før jeg rørte igjen, og 12 timer senere var de klare til konsumering. Hadde de også med ut på byn, ingen som stopper deg i døren for litt godis i veska! kult, da skal jeg prøve det ! takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå