Gå til innhold

Nesspresso reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg den, skjønner ikke en dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!!

Skrevet

Haha, enig. Lurer på om hun ikke skjønner at han er "Mr.Clooney", og derfor sier at de behandles som stjerner.

Eller så er hun ironisk?

Håper noen sitter med fasiten.

Skrevet

Haha, enig. Lurer på om hun ikke skjønner at han er "Mr.Clooney", og derfor sier at de behandles som stjerner.

Eller så er hun ironisk?

Håper noen sitter med fasiten.

Jeg har også lurt på om det er det som er greia =P

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bra det ikke er bare meg som sitter som et spørsmålstegn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke.. Hun sier..

"i always feel like a star when i come here( eller noe sånt), dont you?" til ham.. vel han er jo en da.

Men, hun virker veldig kjent, hva er det de kaller henne i reklamen? "come in mrs ---- but only because its you mrs/miss ..."

Hvem skal hun liksom være?

Anonym poster: b00486c74a42f776e6c8206db7984119

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

"i always feel like a star when i come here( eller noe sånt), dont you?" til ham.. vel han er jo en da.

Men, hun virker veldig kjent, hva er det de kaller henne i reklamen? "come in mrs ---- but only because its you mrs/miss ..."

Jeg klarer heller ikke å høre hva de sier. Men jeg har henne fra One Tree Hill. Så hun er ikke heeelt ukjent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer heller ikke å høre hva de sier. Men jeg har henne fra One Tree Hill. Så hun er ikke heeelt ukjent.

Jeg måtte google det og fant den på youtube, Michaela McManus heter hun, den hadde jeg aldri fått med meg ellers. Men skjønner fortsatt ikke reklamen, egentlig...

AnonymBruker
Skrevet

Han er kjendis og får "stjernebehandling", de har egentlig stengt (og det pøsregner), men siden han er George Clooney, får han komme inn og handle (og smaksprøve på espresso) alikevel. Hun er "hvemsomhelst" og får samme behandling, hun får også smaksprøve og de husker hva hun skal ha = alle får stjernebehandling hos nespresso! ;)

Anonym poster: b6c7f29e5f22f24e9c4c4b6a3a9e5153

• Liker 7
Gjest Stronger
Skrevet (endret)

Det er hun som har spilt i One tree hill ihvertfall! Michaela McManus :)

Woops, litt sen der ja... ;)

Endret av Stronger
Skrevet (endret)

Han er kjendis og får "stjernebehandling", de har egentlig stengt (og det pøsregner), men siden han er George Clooney, får han komme inn og handle (og smaksprøve på espresso) alikevel. Hun er "hvemsomhelst" og får samme behandling, hun får også smaksprøve og de husker hva hun skal ha = alle får stjernebehandling hos nespresso! ;)

Men kjenner hun igjen Clooney, eller?

Og hadde jo vært greit om de tok en totalt ukjent skuespiller, da. Hun er jo ikke "hvemsomhelst".

Dårlig reklame hvis det er meninga bak.

Endret av Maneo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aha, så det er slik det er =) Jeg skjønte ikke det helt, i og med at jeg synes hun så så kjent ut..

Skrevet

synes de kunne tatt seg bryet å laget reklamen på.norsk.med tanke på at det er i Norge reklamen vises i, skjønner ikke.noe av de de.sier.jeg

Skrevet

synes de kunne tatt seg bryet å laget reklamen på.norsk.med tanke på at det er i Norge reklamen vises i, skjønner ikke.noe av de de.sier.jeg

Den reklamen vises i mange, mange andre land. Kliss lik.

• Liker 3
Skrevet

Den reklamen vises i mange, mange andre land. Kliss lik.

kan godt være, ser ikke på utenlandsk tv,.men forsatt, på.norsk tv syns jeg at det bør være reklame.der de snakker norsk (men detteblir vell litt avsporing)

AnonymBruker
Skrevet

De kaller henne Mrs Martin :)

Anonym poster: 843c7cd2f8757701145ad3509a63b92f

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kjendis skulle da ha tatt rollen til Cloney? Ingen kan måle seg med han mtp sjarm :)

Anonym poster: d726273136ae383662a848a38eb72f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^ Tone Damli :danse:

Anonym poster: d20818341e2441b50069a17cfe872e66

Skrevet

grøss

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, ser for meg reklamen på trøndersk!

"Ja, bare fordi det e dæ, Tone Damli!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...