Tallulah Skrevet 30. april 2013 #21 Skrevet 30. april 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #22 Skrevet 30. april 2013 Siden hun er forlover også, er det vanskelig å si hvilken vei det vil gå. Dere overnatter sikkert på samme hotell som brudeparet, og spiser kanskje frokost sammen neste dag. Veldig an på bruden, og forholdet mellom brud og forlover, så kan det enten bli sånn at a) bruden blir kjempeglad på forloverens vegne, og syns det er fantastisk at hun nå er nestemann ut, eller b) bruden syns dere kunne ventet litt med forlovelsen, og ikke "flashe" ringen i fjeset på brudeparet det første dere gjør dagen etter deres bryllup. Vanskelig å si hvordan akkurat denne bruden vil reagere... En idé: hva med å spørre brudens kommende mann hva han tror? Forutsatt at dere er gode kompiser, og du vet han klarer å holde kjeft. Anonym poster: 4b6d75905aed8b8bf6cf154e0e73f266
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #23 Skrevet 30. april 2013 Jeg ville heller ikke likt det om noen forlovet seg i mitt bryllup. Ikke fordi jeg er redd for å få mindre oppmerksomhet, men fordi jeg er redd for å følge at jeg ikke fortjener den jeg får. Jeg har vært litt stille og usikker, og selvbildet har aldri vært noe særlig stort. Når vi nå skal ha bryllupsfest er det med blandede følelser for min del. Jeg gruer meg til å være sentrum for oppmerksomhet en hel dag. Samtidig så betyr det så uendelig mye for meg at venner og familie vil være der på dagen og feire at det har skjedd meg noe så fantastisk fint som å ha funnet kjærligheten. En forlovelse blant gjestene blir veldig likt, føler jeg - og den automatiske reaksjonen ville nok vært at det er fordi jeg ikke er verdt å feire sånn i seg selv. Jeg VET at det ikke stemmer. Og jeg krever på INGEN måte at gjestene skal måtte ta en masse forholdsregler for å tekkes en over gjennomsnittet usikker brud. Men vær så snill: det kan ligge mer bak enn egosentriske bridezillaet når folk reagerer på sånt. Anonym poster: c1f42ee1bfd4cb73b30e0fca41e6aac3 6
Petalouda Skrevet 1. mai 2013 #24 Skrevet 1. mai 2013 jeg tenker at jeg ville hatt min egen forlovelsesdag jeg da. en dag som ikke allerede var noen andres bryllupsdag .- sææærlig ikke dersom jeg/ vi var nære venner av brudeparet og spesielt ikke dersom jeg var forlover. 2
Glitnir Skrevet 2. mai 2013 #25 Skrevet 2. mai 2013 Siden hun er forlover også, er det vanskelig å si hvilken vei det vil gå. Dere overnatter sikkert på samme hotell som brudeparet, og spiser kanskje frokost sammen neste dag. Veldig an på bruden, og forholdet mellom brud og forlover, så kan det enten bli sånn at a) bruden blir kjempeglad på forloverens vegne, og syns det er fantastisk at hun nå er nestemann ut, eller b) bruden syns dere kunne ventet litt med forlovelsen, og ikke "flashe" ringen i fjeset på brudeparet det første dere gjør dagen etter deres bryllup. Vanskelig å si hvordan akkurat denne bruden vil reagere... En idé: hva med å spørre brudens kommende mann hva han tror? Forutsatt at dere er gode kompiser, og du vet han klarer å holde kjeft. Anonym poster: 4b6d75905aed8b8bf6cf154e0e73f266 Skjønner ikke dette. Hvorfor er det kun brudens følelser som er i fokus og ikke brudgommens. Og å spørre brudgommen hvordan han tror bruden vil reagere (son jeg forstår det er snakk om her?)? Kan jo godt være bruden ikke har noe imot det, men at brudgommen ville satt mindre pris på noe slikt...
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #26 Skrevet 2. mai 2013 Skjønner ikke dette. Hvorfor er det kun brudens følelser som er i fokus og ikke brudgommens. Og å spørre brudgommen hvordan han tror bruden vil reagere (son jeg forstår det er snakk om her?)? Kan jo godt være bruden ikke har noe imot det, men at brudgommen ville satt mindre pris på noe slikt... Tenker automatisk bruden, siden det er brudens forlover det er snakk om. Er ikke verre enn det. Og siden du er så opptatt av at man også skal tenke på brudgommen, så kan det vel ikke bli feil å spørre ham, uansett? Jeg skrev ikke at han skal spørre brudgommen hva bruden syns, jeg skrev at han kan spørre brudgommen hva han tror, om det er ok å fri den dagen, eller om det blir feil. Da har jo brudgommen mulighet til å si at han syns det blir feil da, om han syns det. Og han kan jo bare si at det er pga bruden, hvis han ikke tør stå for at han selv syns det er kjipt. Men generelt sett tror jeg rett og slett ikke dette vil være et problem for en brudgom. Menn er ikke så sære som kvinnfolk - vanligvis Anonym poster: 4b6d75905aed8b8bf6cf154e0e73f266
Trude.lutt Skrevet 2. mai 2013 #27 Skrevet 2. mai 2013 Var i et bryllup hvor noen fridde mellom vielsen og middag. De kom for sent til middagen og klarte ikke holde kjeft..... veldig rart. Og det ble en litt rar stemning. 1
Arkivskap Skrevet 2. mai 2013 #28 Skrevet 2. mai 2013 Syns det hadde vært hyggelig om noen forlovet seg i mitt bryllup jeg!
Gjest Cyntia Skrevet 2. mai 2013 #29 Skrevet 2. mai 2013 Synes du kan vente til dagen etter bryllupet. Hvis jeg skulle være forlover i et bryllup hadde jeg nok hatt mer enn nok med å huske alt jeg skulle gjøre, og som flere har nevnt: dette er bryllupsparets store dag. Du vet ikke hvordan de vil reagere, så vis respekt og velg en av de 364 andre dagene i året i stedet. :-) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå