AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Vi har alltid hatt en god tone. For et par år siden var han utro med meg. Vi hadde sex tre ganger selv om han hadde kjæreste. Er jo ikke stolt av det men jeg lot det være hans problem. Egentlig var jeg en smule betatt av han men jeg sa aldri noe. Jeg er litt skeptisk nå etter han har begynt å tatt konto med meg. Vi prater på face og sender melding hele tiden. Sitter til langt på natt bare for å chatte selv om vi begge dksl opp tidlig neste morgen. Sender bilder til hverandre gjennom hele dagen, sier søte ting til meg, sender meg "nattanuss" når vi til slutt tar til vett og legger oss:) Praten handler veldig lite om sex og vi hsr snakket hver dag i en uke nå så jeg har egentlig liten tro på at han kun er ute etter sex. Han har også gitt uttrykk for at han vil komme og besøke meg selv om jeg bor på andre siden av landet. Hva tror dere? Vits å satse? Er han ute etter kun sex? Eller noe mer? Ville dere turt å prøvd sammen med en som var utro med deg? Jeg er lite dømmende av meg og liker å gi folk en sjanse til. Jeg har også ikkr vært den snilleste i mine forhold. Men fet betyr jo ikke at jeg vil være utro lm jeg finner en jeg virkelig bryr meg om. Anonym poster: 37d4635d93e62930c476de51c1f4ab60
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Vel, jeg ble sammen med han som jeg var utro med (han tok initiativet, jeg burde ha sagt nei. Men så er man jo svak). Det funka ikke. Han fortsatte å flørte med andre damer mens vi var i et forhold. Heretter styrer jeg unna alle som har vært utro i tidligere forhold. Anonym poster: 4ca5b086aac4b10f2741adad7cdf9a79
Gjest Vena Cava Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Folk KAN jo forandre seg=} ? Taper ikke mye på å prøve. Men kanskje ikke legg så mye følelser i det, om mulig, for å skåne deg selv litt. Er jo en sjans for at du ender med å bli såret.. Men hva taper du med å prøve?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Vel, jeg ble sammen med han som jeg var utro med (han tok initiativet, jeg burde ha sagt nei. Men så er man jo svak). Det funka ikke. Han fortsatte å flørte med andre damer mens vi var i et forhold. Heretter styrer jeg unna alle som har vært utro i tidligere forhold. Anonym poster: 4ca5b086aac4b10f2741adad7cdf9a79 Men det var vel du som var utro her og ikke han? Anonym poster: 37d4635d93e62930c476de51c1f4ab60
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Jeg syntes dere kan prøve å date hverandre i en viss tid og se hva som skjer. Tenk på det denne måten; til og med menn som har vært utro må finne seg noen å slå seg til ro med en dag. Kanskje han faktisk er interessert i noe mer alvorlig. Anonym poster: 441f8552ce4f7e6334814f2df245e5ec
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Lett å si aldri før man selv er i situasjonen! Jeg er sammen med en som var utro med meg, selv om jeg umiddelbart slo opp da jeg fant ut av det. Vi prøvde på nytt og har det bra sammen nå Du må nesten gjøre det du føler for selv, man kan forandre seg, man kan innse hva man faktisk hadde, hvor dum man har vært, hvor fælt det egentlig er.. Man må såklart få en ordentlig unnskyldning og bruke god tid på å komme over utroskapen og å bygge opp forholdet igjen, men alt er mulig, det vet jeg. Anonym poster: 5ba92d01cb726279dbd609df35cbaffa
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 nei. jeg har lært av andres feil på det området . Anonym poster: ae12c94c1a82fde4d66f43b3561d8ba6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Jeg har gjort det. Angrer som en hund i ettertid. Jeg tenkte, i min naivitet og forelskelse, at det var noe hun ikke kunne gjøre igjen, men det var definitivt en veldig presis indikator på hva slags person hun var. Tenkte jeg ikke kunne legge noe vekt på det, for det var jo sånn vi ble sammen. Brukte det derfor aldri mot henne, men etter en del måneder sammen ble det tydelig at det var sånn hun faktisk var og at det like gjerne kunne skje med meg som med eksen hennes. Så mitt råd vil være å ligge langt, langt unna. Etter en stund sammen skjønner du nok hvorfor, dersom det skulle bli noe. Anonym poster: 23872447149a3ca115627e517e1db8c3 3
DSilva21 Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Dr Phil har nok ganske rett i at den beste måten å forutse fremtidig oppførsel på, er å se på personens fortid. De fleste mennesker forandrer seg ikke, selv om vi liker å håpe det.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Men det var vel du som var utro her og ikke han? Anonym poster: 37d4635d93e62930c476de51c1f4ab60 Nei. Så nå at innlegget kunne mistolkes. Jeg var singel, han hadde akkurat blitt sammen med eksen sin igjen. Hun slo opp, så møttes han og jeg, så ville hun bli sammen med ham igjen (hun bodde i utlandet, så all kommunikasjon med å slå opp og bli sammen igjen foregikk på internett/sms/på telefon), de ble sammen, men han og jeg fortsatte å ha kontakt. Og da var han utro med meg en gang. Jeg angrer på det, men det gjorde tydeligvis ikke han siden han syntes deres forhold bare var useriøst (hun slo opp, så angret hun og ville ha ham tilbake). Uansett. Det var dumt å bli sammen med ham. Jeg tror det er noe i det uttrykket.. En gang utro, alltid utro. Anonym poster: 4ca5b086aac4b10f2741adad7cdf9a79
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Jeg personlig ville nok ikke. Men det kommer av at jeg har opplevd å være på den andre siden, som den bedratte, og det ville jeg aldri utsette noen andre for, eller risikere å komme ut for igjen (i den grad det er mulig å forutsi noe sånt - det kan man jo aldri på riktig garantere for). Jeg er nok derfor også veldig grensesettende overfor menn som har dame, men likevel gir uttrykk for at de vil noe med meg (det har skjedd flere ganger). Om de ikke er villige til å gjøre ting i riktig rekkefølge, så tenker jeg at de bare leter etter en måte å komme seg ut av et dårlig forhold på, og ikke er interessert nok i meg, evt. bare er full i løgn og fanteri - så da lar jeg dem heller gå! Er det virkelig noe der - så kommer de tilbake når tiden er rett, og situasjonen riktig. Det tenker hvertfall jeg Anonym poster: ca47fed594f5999501ddc103fa6984dc
Steinar40 Skrevet 30. april 2013 #13 Skrevet 30. april 2013 1. Er han singel nå, TS? 2. Hvem var det som tok initiativet til sex den gangen han var utro? Poenget er at jeg ikke ville satset på noen som aktivt ønsker å være utro.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #14 Skrevet 30. april 2013 Han er singel ja. Det er jeg også. Jeg har gjort det samme som han i tidligere forhold så jeg syns det er vanskelig å dømme han og si at en gang utro alltid utro. Siden jeg desverre er av samme ulla. Ts. Anonym poster: 37d4635d93e62930c476de51c1f4ab60
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #15 Skrevet 30. april 2013 Det var vel begge som tok initiativet til sex den gangen. Husker ikke om en av oss var mer "på" enn den andre. Men det virker som han liker å prate med meg og kanskje liker meg litt. Håper ialefall det. Menn er litt vanskelige å lese:) Ts. Anonym poster: 37d4635d93e62930c476de51c1f4ab60
SmartA Skrevet 30. april 2013 #17 Skrevet 30. april 2013 Har du tenkt over at det han kan gjøre MED deg, kan han også gjøre MOT deg? Bare en tanke. Skeeeeeeeeptisk.
Gjest Inggolf Skrevet 30. april 2013 #18 Skrevet 30. april 2013 (endret) Var han utro med deg, så ser jeg ingen grunn til at han har sperrer for å være utro mot deg også. (oiioi- jeg så ikke at det samme ble skrevet i innlegget over meg, rett før meg) Endret 30. april 2013 av NozMonster
LillaFrosk Skrevet 30. april 2013 #19 Skrevet 30. april 2013 Jeg tror selv at jeg kanskje ville gitt det et forsøk. Selv er jeg temmelig naiv, og ville nok tenkt at jeg var den ene spesielle. Men, jeg ville nok ha spurt ham om han har vært utro tidligere - med andre enn meg. Dersom dette er en vane, er det kanskje ikke noe å satse på.. Hm. Nei. Jeg vet ikke. Hvis alt det andre ved fyren virket veldig lovende, så tror jeg at jeg ville gitt det et lite forsøk. Men det er jo meg da. Litt godtroende og litt vel tilgivende.
Gjest Teemo Skrevet 30. april 2013 #20 Skrevet 30. april 2013 Var han utro med deg, så ser jeg ingen grunn til at han har sperrer for å være utro mot deg også. Hun er jo så flott at hun klarer å temme han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå