Gå til innhold

Holy shit..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg holder på å utvikle følelser for pulevennen min.. Det var IKKE etter planen! Tar meg selv i å tenke på ham i tide og utide, sjekke tlf for sms osv. Har vel egentlig inntrykk av at han liker meg også, men vet ikke om jeg tør å ta det opp med ham enda?! Vi møtes ofte, både for film, mat og kos..

Anonym poster: 7cda9ee8269724e7f77f18f2f4162ab3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Du...jeg syns vi har det koselig sammen,kan vi ta en pause fra sexen og se om det er noe mer i kortene?"

Anonym poster: 4666a9ba85c2b9237975a08c925cb545

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Du...jeg syns vi har det koselig sammen,kan vi ta en pause fra sexen og se om det er noe mer i kortene?"

Anonym poster: 4666a9ba85c2b9237975a08c925cb545

Vi har ikke sex hver gang vi møtes, og vi er begge enige om at vi liker å være sammen. Men jeg skulle gjerne ha visst om HVOR godt han liker meg, er bare redd jeg skal skremme ham bort ved å avsløre hva jeg tenker.. ;)

Skrevet

Vi har ikke sex hver gang vi møtes, og vi er begge enige om at vi liker å være sammen. Men jeg skulle gjerne ha visst om HVOR godt han liker meg, er bare redd jeg skal skremme ham bort ved å avsløre hva jeg tenker.. ;)

Skjønner at det er kjipt, men om du føler noe mer og han ikke gjør det, så ligger dét faktisk litt i kortene - at han stikker hvis det ikke er gjensidig. Det gagner neppe deg om han blir likevel og insisterer på å bare være PV.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...