AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Først av alt, jeg er ikke ute etter kritikk fra folk som synes jeg har handlet feil, det er ikke dette tråden handler om. Jeg er i et forhold til en mann, vi har vært sammen i ca 5 år. Ting har vært bra egentlig hele tiden, jeg har vært stormende forelsket i lang tid. Vi har hatt våre utfordringer (ganske store sådan), men til tross for dette har vi kommet oss gjennom det helskinnet. For noen måneder siden møtte jeg en annen. Dagen jeg møtte han følte jeg at verden bare forsvant under meg. Ingenting annet betydde noe, det var som kjæresten min ikke eksisterte. Til tross for at jeg samme dag (før jeg møtte han andre), var veldig forelsket. Men når jeg traff denne mannen så forsvant alt, og jeg fikk følelser for han omtrent umiddelbart. Vi endte opp med å treffe hverandre 4-5 ganger, hvor vi bare pratet om alt mellom himmel og jord. Vi hadde aldri sex, selv om vi hadde lyst. Jeg har siden dette gått og lengtet etter han, hver eneste dag. Vi hadde kontakt i noen uker etter vi møttes siste gang, men jeg fant etterhvert ut at jeg burde satse på forholdet mitt, og brøt kontakten. Nå sitter jeg her, flere uker etter at jeg hørte fra han sist, og jeg greier ikke komme over han. Eneste jeg tenker på er hva som kunne blitt, og jeg har ikke energi til å jobbe med å få ting bra med kjæresten min mens alt dette pågår. Han bor i samme by som meg, det gjør det ikke akkurat lettere å holde avstand, fristelsen er stor for å bare dukke opp på døra hans.. Jeg begynner å bli utålmodig, hvor lang tid skal det ta før man kommer over noen man egentlig aldri har hatt et fysisk forhold til? Er det noen som har vært i lignende situasjoner som kan fortelle litt om hvordan de kom seg over det? Angret dere på valget dere tok? Anonym poster: 034a9fc4bd5b35b9dca21016d8efc15f
RockyRose Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Berre så det er sagt først: Eg tykkjer det er litt rart at du møtte denne personen så ofte som du gjorde, når du visste at du var så forelska i han og sikkert følte at dette kunne skape problem i forholdet! - Kanskje du bør tenkje over om forholdet ditt eigentleg er så bra? Eg kan ikkje forstå at ein skal bli så stormforelska i ein annan når ein har eit så bra forhold som du seier? Kanskje du er lei av å vere "fast" i eit forhold og dette berre var veldig spennande å føle noko nytt... Eg ville i alle fall råda deg til å gjort alt du kan for å ikkje tenkje på denne andre personen, om forholdet ditt er så bra som du seier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå