Gå til innhold

mer facebook hjelp...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan adde noen, uten at andre ser du addet den personen.. holder vennene mine sjult men vil ikke at "adden" skal komme i nyhetsoppdateringer og andre varsler... :P

Anonym poster: 7fae883d22dd019cbfee5d41e5a0b8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aktivitets-loggen din er kun synlig for deg og ikke for noen andre

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan adde noen, uten at andre ser du addet den personen.. holder vennene mine sjult men vil ikke at "adden" skal komme i nyhetsoppdateringer og andre varsler... :P

Dytter.. haster!! :P

AnonymBruker
Skrevet

Aktivitets-loggen din er kun synlig for deg og ikke for noen andre

hvor finner man aktivitetsloggen, og hvordan gjør man den kun synlig for meg?:P

Skrevet

Ikke vær dum! Den er på profil-sida di. Til høyre for navnet ditt så står det "Oppdater informasjon" og ved siden av der igjen så står det "Aktivitetslogg". Går du på tidslinja til en venn vil du se at det til høyre for navnet står "Venner" (eller den gruppa vennen din ligger i) og ved siden av der så står det "Send melding"

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Ikke vær dum! Den er på profil-sida di. Til høyre for navnet ditt så står det "Oppdater informasjon" og ved siden av der igjen så står det "Aktivitetslogg". Går du på tidslinja til en venn vil du se at det til høyre for navnet står "Venner" (eller den gruppa vennen din ligger i) og ved siden av der så står det "Send melding"

Det finnes fortsatt en "Hva skjer?"-funksjon øverst til høyre i newsfeeden, der vil det dukke opp handlinger man gjør som vises for andre.

Hvordan man fjerner at det vises der, aner jeg dog ikke.

(Forøvrig, å skrive til noen: "Ikke vær dum!" er ikke særlig pent)

Endret av Cervix
  • Liker 1
Skrevet

Ai ai, tenkte ikke på den jeg... :Nikke::rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at den muligheten finnes! Men det er jo bare å gå inn på konto-innstillinger eller personvern å sjekke. Hva er egentlig vitsen med å skjule vennelista...eller enda mer; hvorfor tåler du ikke at andre ser hvem du legger til som venner? Særlig når vennelista di holdes skjult for andre

Anonym poster: ae0ccc88a13bf36d3c21077e232dd2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...