Gå til innhold

"venne-fella", vil ikke dit igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som har mange guttevenner, og har alltid vært tilfreds med det. Men nå har jeg møtt en mann (via andre kompisser), og er utrolig nysgjerrig på han. Har ikke ledd så mye sammen med en person før, og er en fantastisk kjemi (i følge med selv). Har snakket sammen hver dag via sosiale medier og telefon, og møttes 1 gang utenom (det var han som inviterte).

Det jeg lurer på, er hvordan ikke gå i "venne-fella" med denne gutten? Jeg har jo lyst å vise at jeg liker han litt, men er så redd for å vise det for mye siden det tydeligvis (!!) kan skremme mange osvosv. Sjekketips på interett, FTW! :P

Noen som har noen smarte tips til hvordan man kan gå frem, uten å være for frempå? Siden jeg uansett ender opp med en kompis i stede for kjæreste med mange gutter, gjør jeg tydeligvis noe feil.. (Har hatt kjærester også altså, men da har det vært så tydelige tegn at jeg aldri har vært i tvil) :fnise: hihi

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

Han vet du liker ham siden du snakker mye med han og ville være med han da han inviterte. Smil og vær glad, flørt med han.

Skrevet

Jeg smiler alltid, og er alltid glad. Og tror jeg er flørtete av natur, til og med når jeg ikke aner det. Kan være et problem til tider.. Men, kan jeg spørre om han vil finne på noe, eller bør jeg vente til han spør igjen? Siden gutter liker "jakten", bør jeg kanskje ikke gi så mye av meg selv i starten da. Og er ikke jeg som tar kontakt først, det er alltid han :) Kanskje jeg har gjort det av og til, men det er ikke mye i forhold til han :)

Har så lyst å møte han igjen, er ikke det samme via meldinger...

Gjest Miranda2011
Skrevet

Gutter liker at jentene også tar initiativ, så spør han du om han vil finne på noe

• Liker 1
Skrevet

Vet det er litt annoying, men. Har brent meg såå mange ganger før.. Jeg er ei jente på 25 år, og han er 30. Men det skader vel ikke å spørre. Har bare lest meg fordummende på sånn "hva er det gutter liker at jenter gjør sider på internett". Haha :P Og da skal man visst vise minimalt med interesse.. Men jeg er ikke slik, har jeg lyst, så spør jeg gjerne. Bare er så redd for å ødelegge noe som eventuelt kunne blitt bra :P hehe

Skrevet

Er du interessert så vis det! (Uten å være desperat selvfølgelig.) Han kommer til å bli smigret og hvis ikke, så er det virkelig synd for ham, som går glipp av deg! Med (soon-to-be) kjæresten min nå var det jeg som gjorde det meste av "jobbingen" helt i starten, og det går bare rette veien for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...