Gå til innhold

kickstart med shake..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vill gå ned i vekt, og tenkte og starte noen uker på shake kur...hvilken er best på smak ?

nutrilett, allevo, atkins? Det er vel dem jeg vet om.. Eller er det noen andre som smaker passelig godt og er effektive?

Jeg tenkte og erstatte alle måltid utenom middag, og den skal være sunn...

Jeg skal veie og telle kalorier i middagen og..

Anonym poster: 5059b7d68680ae3515a245fe9a07e953

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke det du til høre, men jeg sier det allikevel: Å ty til ekstremløsninger som dette, som etterlater deg underernært, med mindre muskler enn da du startet, og på sikt sannsynligvis desperat etter å gafle i deg alt du ser av mat, er ikke fornuftig.

Sjansen for at du vil sprekke er stor, sjansen for at du går opp i vekt igjen etter endt kur er enda større. Hvorfor ikke bare begynne med en omlegging av kostholdet, som er myk og moderat nok å kunne følges resten av livet, med én gang?

Atkins er forøvrig ikke en shake-kur, men et lavkarbokosthold ment å følges som en livsstil (kun de første fasene er midlertidige). Med mindre det er lansert et nytt konsept der, da.. Å drikke kremfløte tilsatt smeltet smør eller noe kanskje, det blir vel en slags LCHF-shake... :fnise:

Anonym poster: 6ba5bad8b370362e3b8caf9f70b606fa

Skrevet

Den eneste erfaring jeg har med shake og smak, er at nutrilett smaker vondt (så nesten ut som det var pappa som var blitt blauta opp - sjokoladen). Den til noka sjokolade smaker OK. Men det er jo smak og behag. Gikk på noka ei liten stund, gikk veldig greit, men ikke noe jeg vil satse på ei gang til. Nå er det heller kosholdet som forandres med sunne alternativer. Mye bedre, og du føler deg mett. I motsetning til shake.

Skrevet

Start med noe du kan leve med. En shake-start virker ved å tømme deg for vann og bæsj, og den gjør deg slapp og sliten. Ikke noen god begynnelse.

Jeg anbefaler lavkarbo. Det lar deg spise deg mett til hvert eneste måltid, opprettholder energinivået ditt, gir deg stabil vektnedgang og er noe du faktisk kan leve med hele livet. I tillegg har det endel "bivirkninger" som penere hud, stabil mage, ingen oppblåsthet, bedre blodverdier og sunnere hår og negler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...