Grooo Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Jeg har en salig blanding av forskjellige forfattere og sjangre liggende, skal prøve å få kommet igjennom en del av dette i påska: Håkan Nesser: Svalen, katte, rosen, døden Umberto Eco: Rosens navn Hans Fredrik Follestad: De fire og han som gjør galt verre Jostein Gaarder: Appelsinpiken Harald Rosenløw Eeg: Filter Philip Pullman: Det guldne kompasset Terry Pratchett: Magiens lys 1001 natt div. interiørbøker og blader som jeg har bladd i før også og noen tegneserier i seriene Sandman, Predikanten og Ranma 1/2
tuji Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Jeg har kjøpt to Agatha Christie-bøker som jeg ikke har lest før.
Arkana Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Skal lese ferdig Sourcery av Terry Pratchett, og et par gamle Agatha Christie-bøker. Har lest alle fra før, men liker å lese dem om igjen i påsken, glemmer hvem som er morderen. Og så blir det vel noen av de mange bøkene som til enhver tid venter på å bli lest.
Gjest lmari Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Har masse bøker jeg ikke har lest, men har lyst til å koste på meg en ny krimbok til påske. Kanskje Liza Marklunds "Den røda vargen"?
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Jeg skal for det meste lese manus og sikkert noe krim.
Gjest gloria Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Jeg skal lese til 4 prøver som jeg skal ha de to første ukene etter påske! ..Men man vet jo aldri hva som kan bli artig
Malou Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Har nettopp begynt på 'Levene historie', biografien til Hillary Clinton. Den er på såpass mange sider at jeg neppe blir ferdig med den i påsken, men litt skal jeg da lese i allefall. Også har jeg som alltid en liten stakk interiørblader liggende. Jennifer
Gjest pace Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 Relgion og nyere-historie privatist fagene mine, det har vært dårlig med den lesningen i det siste :/ Også prøve å komme videre i George Orwell's 1984. Jeg ble ferdig med hans Animal Farm for en god stund siden.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #10 Skrevet 3. april 2004 :cry: pensum... :cry: Mee too, dessverre
Midnattsol Skrevet 3. april 2004 #13 Skrevet 3. april 2004 Skal lese interiør-pensum og skrive på en oppgave.
Piñacolada Skrevet 3. april 2004 #14 Skrevet 3. april 2004 Baksida på melkekartongen. Varjegikkemorsom??
Windy Skrevet 3. april 2004 #15 Skrevet 3. april 2004 "Søren" av Sven Oluf Sørensen Pensum i en litt mer interessant innpakning =)
Joplaya Skrevet 3. april 2004 #16 Skrevet 3. april 2004 De to første Harry Potter bøkene står på min liste. Nå får jeg endelig tid til å lese igjen side jeg er ferdig utdannet
Gjest LoisLane Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 Det andre bindet i historien om Europa av Karsten Alnæs. Gleder meg!
Gjest King James IV Skrevet 3. april 2004 #18 Skrevet 3. april 2004 tja Idioten av Dostojevski Anna Karenin av Tolstoy Don Don Quijote av la manga ---av Saavedra dobbeltgjengeren av Dostojevski Augustins Bekjenelser Ja det er vel de bøker jeg kommer til og lese i påsken
Gjest King James IV Skrevet 3. april 2004 #19 Skrevet 3. april 2004 uansett så har jeg jo 140 bøker og velge i så jeg leser sikkert i flere en de bøkene jeg skrev
Gjest 1111 Skrevet 3. april 2004 #20 Skrevet 3. april 2004 Idag har jeg vært på biblioteket siste gang før det stenger for påske, og dette fikk jeg med meg; 2 biografiske bøker om spiseforstyrrelser 10 kokebøker 6 KK-blader :-) blir en koselig påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå