Anne Victoria Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg skal skrive en sak om det å bli dumpet, og jeg bad om deres hjelp til innspill.Nå har jeg funnet en vinner hvis historie jeg syntes skilte seg veldig ut. Brukeren er anonym: Kjørte min daværende ektemann til flyplassen, han skulle være borte i flere uker i jobbsammenheng.Vi tok en kaffe før flyet gikk, og så sa han plutselig; "Jeg venter barn sammen med hun som jeg har hatt et forhold til det siste året". Og så reiste han seg og gikk. Uten et ord mer! Du får en helautomatisk Nescafé Dolce Gusto kaffemaskin i posten.Håper du vil ha glede av den. Takk for at du delte! God helg! Anne Victoria Endret 3. mai 2013 av Anne Victoria
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Poster denne som anonym jeg! Min kjæreste og jeg hadde hatt en litt turbulent tid, men vi jobbet for å fikse dette. En kveld skulle han ut for å spise med hans far og noen venner. Plutselig fikk jeg ikke tak i han utover kvelden og jeg la meg til slutt. Dagen etter våknet jeg til et bilde på mobilen av han og en annen jente kysse. Jeg dro opp til han, banket på og hans bror kom ut å fortalte at hun sov over og han ikke ville snakke med meg. Det var forbanna tøft og gjorde kjempe vondt! Jeg kuttet all kontakt! Jeg orker ikke. Prøvde å leve videre og etter noen måneder fikk vi kontakt igjen. Han kuttet ut denne jenta og vi bestemte oss for at vi skulle gi det en siste sjanse. Det føltes bra og jeg var lykkelig igjen, stolte på han. Så etter noen måneder stakk han på fest, gadd ikke svare meg eller noe og jeg dro til slutt opp. Vi hadde den krangelen, han var kjempe sint og jeg forstod ingenting. Den kvelden dro han hjem til henne. Som om jeg ikke hadde betydd noenting. Jeg følte meg og føler meg enda verdiløs, han krenket meg som person, han ødela meg. V Vi bor i dag sammen. Men det er vanskelig å stole på han igjen. Kjempe tøft rett og slett. Jeg føler meg enda usikker på om jeg kan stole på han, men som noen en gang sa ; Kjærlighet gjør deg blind og jeg har valgt å prøve. Anonym poster: 48e0c864c5d76b36c2103e519e043d70
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Du må ihvertfall få med deg sex og singelepisoden hvor Carrie ble dumpet på en postit-lapp Episoden het "the post-it allways sticks twice" eller noe lignende. Har ei venninne som ble dumpet ved at typen skiftet nummer, og forsvant. Dette var før facebook sin tid, så det var helt umulig å få tak i han. Hun ble bekymret og ringte hjem til moren, som da kunne fortelle at han hadde truffet en ny jente. Anonym poster: 235a829004c7ff057b6707c257af364a 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Var ikke jeg som opplevde dette, men en kompis av meg. Er ikke selve dumpingen som er så ille, men det som skjedde like etterpå, og mulig det kan være av interesse: Han hadde kjøpt reise i bursdagsgave til kjæresten, med opphold for to i hennes navn. Det var underforstått at det var de to som skulle på ferie, det var en typisk par-reise. Noen uker før avreise dumpet hun ham (over SMS, så det var ille, men langt fra unikt). Det som imidlertid sved var at hun valgte å ta med sin nye flamme på ferien han selv hadde betalt for. Fortsatt ikke unikt, nei? Vel, den nye flammen var hans egen bror. I praksis betalte altså min venn for at ekskjæresten skulle dra på romantisk par-reise, med alt det innebærer, med hans egen bror. Anonym poster: 592d13bee5eb91659cc3ffcb40396071 6
Anne Victoria Skrevet 30. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2013 Dette er det verste....dere har min dypeste medfølelse! Takk for tipset om post-it lappen, jeg husker den episoden nå!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Kjørte min daværende ektemann til flyplassen, han skulle være borte i flere uker i jobbsammenheng. Vi tok en kaffe før flyet gikk, og så sa han plutselig; "Jeg venter barn sammen med hun som jeg har hatt et forhold til det siste året". Og så reiste han seg og gikk. Uten et ord mer! Anonym poster: 7989ba8e218443c0f08bd2789d695160 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Kan man vinne selv om man skriver som AB? Anyways, jeg var 15 og gjorde det slutt med min første seriøse kjæreste som da var 17. Vi hadde vært sammen i nesten et år, så det er klart det var tungt for begge i tiden etter bruddet, selv om vi skiltes som venner. Uansett kom det tydelig frem at han tok bruddet mye tyngre enn meg, da han ringte meg konstant, sendte klissete kjærlighetserklæringer på SMS, etc. Det hele toppet seg da han satt i stuen hos mine foreldre en dag jeg kom hjem fra skolen, med en bukett med roser, et 10 siders "front and back" brev som endte i et frieri(!) Og to veldig ukomfortable foreldre som måtte prøve å trøste ham da jeg ikke ville forlove meg som 15-åring og kastet ham på dør. Anonym poster: 6bdd4aacbed1a34238ee847ced2c46af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Kjørte min daværende ektemann til flyplassen, han skulle være borte i flere uker i jobbsammenheng. Vi tok en kaffe før flyet gikk, og så sa han plutselig; "Jeg venter barn sammen med hun som jeg har hatt et forhold til det siste året". Og så reiste han seg og gikk. Uten et ord mer! Anonym poster: 7989ba8e218443c0f08bd2789d695160 For et grusomt menneske! Anonym poster: 235a829004c7ff057b6707c257af364a 9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Jeg var 16 og stormforelsket, hadde møtt verdens kjekkeste og flotteste fyr. det var stas at han hadde bil, jobb, egen leilighet og var nesten voksen (les: 19). Jeg levde på skyer over hvor fantastisk han her var, følte meg ordentlig heldig og ville gjøre hva som helst for å beholde han. Hadde jo vunnet gull jeg. Bruddet skjedde på slutten av sommeren, hvor jeg var på hytta 25 bil borte. Men jeg fikk lov av mine foreldre å ta tog til han på formiddagen, og retur på kvelden, for å være noen timer sammen med kjæresten min. Han tok meg i mot på toget, kysset meg, og vi gikk en koselig sommertur med is i hånden. Etter en halvtimes tid sa han hadet, hvor han etterpå forklarte at han måtte gå, fordi han skulle på fotballkamp. Jeg var så forfjamset at jeg ikke fikk ut ett ord. Jeg sto der, uten noe annet å gjøre enn å pelle meg tilbake på toget for nye 3 timer tilbake til hytta. En venninne tipset meg ila. togturen om at hun hadde sett kjæresten min med eksen hans. Jeg spurte han om dette, og han bekreftet at han lå med henne samtidig. Jeg var jo 25 min borte denne sommeren. Uvisst hvordan han klarte det, men det endte opp med at jeg var skurken, og han var sur og skuffet over meg for å ikke stole på han. Så han gjorde det slutt. Jeg var knust. Det var en lang sommer på hytta, fylt av mye gråting og mimring. Anonym poster: 7fa15ff048a6ef52c93a6906c3c661e2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Min første kjærlighet og kjæreste, jeg var 17, han 25. Jeg hadde en bestevenninne, hun og jeg var sammen støtt. Vi var som to kryssa fingre. Av en eller annen grunn som jeg ikke husker var det blitt noe krøll på tråden mellom meg og han men så ringte han på en fredag ca. 2 uker etter og ville at jeg skulle komme på disco. Jeg var helt i hundre, var sikker på at det nå ordnet seg. Jeg og venninna mi vorset alltid sammen, men denne dagen kunne hun ikke, hun møtte meg ute på byen sa hun. Litt merkelig men jeg hadde hodet andre steder. Jeg ankommer disco, setter meg til så jeg ser inngangen og halvveis ned i en øl så kommer han. Og hun. Hånd i hånd. Jaha? Når fikk dere tid til dette? Jeg tror jeg var i litt sjokk og jeg kunne ikke helt skjønne hva i f. De kom bort og satte seg ned. Jeg husker lite av samtalen annet enn at jeg ikke gav uttrykk for en eneste følelse. Jeg drakk min første tequila den kvelden. Jeg og venninnen min ignorerte hele situasjonen. Vi snakket ikke om det. Han fikk jeg totalt avsky for og snakket aldri mer med ham. Jeg gav ikke opp venninnen min for en mann. Hadde jeg trodd på karma så hadde dette vært beviset. Det viste seg at fyren holdt oss begge for narr og var gift med to barn. Venninna mi fikk det hun gav og ble knust. Jeg fikk sansen for tequila og single beilere. Min store kjærlighet, jeg er ca 26, han 32. Han led av cøliaki, kunne ikke gå forbi ett bakeri engang uten å bli syk. Jeg falt ikke pladask for ham, følelsene utviklet seg over tid og en dag så satt jeg i armkroken hans og fniste av en dum ting han sa og syntes han var verdens kjekkeste. Han var den som viste meg hvor intenst fantastisk sex kan være når man elsker noen. Han revolusjonerte sex for meg. Han dro på besøk til sine foreldre. Når han kom hjem hadde han kjøpt ett vakkert halsbånd til meg og sa at han elsket meg. Mer enn jeg noensinne kom til å vite. Jeg var helt i rus. Så ble han dårlig. Han hadde fått i seg mel. Han var hos meg en gang etter besøket hos foreldrene sine, når han gav meg smykket og ordene før han begynte å bli dårlig. Vi sms`et og pratet på telefonen. Han sa at han måtte holde avstand en stund for dette kom til å gå på psyken løs, med depresjon etc. Noen dager etter kom sms`en. Han måtte være alene og det var slutt. Jeg var helt knekt. At jeg ikke tok livet av meg den sommeren er ett mirakel. Så vondt har jeg aldri hatt det i mitt liv. Av felles bekjente så fikk jeg vite at han var blitt bedre etter ca 6 måneder men han tok aldri opp kontakten igjen og jeg er for stolt så det gjorde heller ikke jeg. Det var mine to, fra før jeg trakk ut kontakten på hjertet mitt. Anonym poster: 1229f013009235d12888149dda2fce2a 1
Maiava88 Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Dette var da min aller første ordentlige ("ordentlige") kjæreste og jeg var akkurat fylt 16 år. Faktisk, jeg ble 16 dagen etter vi ble sammen og burde nok ha skjønt hvor dette ville ende da jeg ikke en gang fikk bursdagsgave av ham Uansett, de første ukene var skikkelig gøy. Han hentet meg på skolen og vi rånet rundt i volvoen hans (JEG VAR 16!! ) Etter en stund ble han vanskeligere å få tak i, og opp til flere ganger var det SØSTEREN hans som svarte i telefonen når jeg ringte. Jeg hadde ikke baller til å slå opp med fyren, så jeg var ikke akkurat knust når han foreslo "å ta en pause" etter noen måneder. Syntes faktisk det var litt morsomt, litt sånn Ross and Rachel: "WE WHERE ON A BREAK!!" Dum som jeg var gjorde jeg meg ikke helt ferdig med ham, og ett ei stund begynte vi å "råne" sammen igjen Helt til 1. April... Den dusten skrev til meg på msn at han hadde møtt en ny og at nå måtte vi bare gjøre det slutt... Jeg luktet spøken med tanke på datoen, men spilte med. Jeg sa at jeg også hadde møtt en annen, så det var nok det lureste. Når han fikk vite det kom han med "hahaha, jeg bare tullaaaa!! MEN det gjorde ikke jeg! Jeg hadde faktisk møtt en annen, selv om det ikke var noe seriøst så såg jeg muligheten til å bli kvitt fyren for godt! Samme kveld var vi på samme fest og han sende søsteren sin for å prøve å skvære opp med meg Yeah, right.... En uke etterpå ble han sammen med en av mine beste venninner- som etter ett par måneders tid oppdaget at jeg hadde hatt rett hele tiden Nå er det sjeldent jeg ser ham, men vi har felles venner så det hender jo. Han tørr ikke se meg i øya en gang 1
Gjest Mo8casc Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Jeg hadde vært sammen med denne "drittsekkern" i 6 mnd, jeg var enda oppover ørene forelsket. Jeg trodde jo han var det og, for det var det han viste meg når jeg var med han, han både sa og gjorde ting som ,ja man skulle tro betydde noe. Men jeg vet jo nå i ettertid at det ikke betydde den dritt . Han gav meg blomster, ringer han skrev masse nydelige sms' meldinge, ja du vet hele pakken. Den kvelden det skjedde, så skulle jeg på konsert noe han ikke ville,likte ikke musikken som han sa. Vi skulle møtes kl 23.00 på vårt favoritt sted. Vi reiste til sentrum i lag, å alt var topp og fint mellom oss. Han gikk på favoritt stedet, å jeg skyndte meg på konserten... Før vi skiltes, så var det suss klapp og klem, å han "elsket meg" osv osv.. .. Alt var bra, alt var som vanlig.. Jeg kommer meg av gårde, men det skjer noe så konserten er avlyst, så faen dette fikk vi vite ca 35 minutter etter at jeg kom ditt konserten var.. SÅ ja ja jeg skynder meg tilbake til favoritt stedet og gleder meg til å se typen :D Jeg kommer inn og ned på stedet, å hva ser jeg jo der sitter han med en annen dame på fanget og det verste var at de sitter og kliner.. Jeg skjønte ingen verdens ting, der var alt som vanlig for under 1 time siden, å nå sitter han og med en annen jente.. Jeg fikk sjokk.. Jeg gikk bort og slår han hard i skulderen og spør.. Hva som skjer her egentlig.. Å faen kom du tilbake så fort... Jeg spurte hva er det du gjør på, betyr jeg ingenting eller?? Du sa jo det og det for under 1 time siden. .. Da sier han: Jeg kan da ikke bare ha en dame resten av livet....Det var det forholdet.. Å det er det Jæxxx måten jeg har blitt sumpet på. Så utrolig råttent gjort.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 En setning eller to ja.. Anonym poster: de9b9f5ae0951696a2686aeb8dde691a 1
Gjest petter w. olsen Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 spiste pizza på peppes med min bror da det tikket inn en sms fra kjæresten min som sa at vi ikke hadde noe gnist lenger og det var slutt.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2013 #15 Skrevet 1. mai 2013 Jeg var 18 år og sammen med en mannlig billedkunstner på 35, som jeg i ettertid har forstått var narsissist. En gang jeg ringte han, skrek han inn i røret: "Jeg forbyr deg å kontakte meg mer! Ring meg aldri igjen!" Det gjorde jeg heller ikke. Jeg fikk jo et lite sjokk, men kjærlighetssorgen tok det lang tid å bearbeide. Aldri mer en kunstner på meg:-) Camilla
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #16 Skrevet 1. mai 2013 Samboere gjennom flere år. Moren min døde plutselig og jeg knakk helt sammen. Etter en ukes tid hvor jeg var oppslukt av sorg reiste jeg ned til hjemstedet mitt for å være med familien. Mens jeg var der tikket det inn en sms hvor samboeren min dumpet meg fordi han "var lei av oppførselen min og mente jeg overreagerte". Måtte sitte i begravelsen alene og høre presten resitere minneordene signert meg og x-samboer. Stas! Anonym poster: 5d299c99ad498653b07c434ea617ce95
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #17 Skrevet 2. mai 2013 Han som jeg har mine to barn med, har også vært en av mine store forelskelser. Han har også vært min beste venn og min klippe gjennom mange vanskelige episoder. Når vi gjorde det slutt, så gjorde vi det egentlig ikke slutt. Vi var som et kjærestepar som bodde hver for seg istedefor sammen. Vi datet, hadde sex, reiste på ferie sammen med guttene. Tre år etter at vi "gjorde det slutt" så drev han på og snakket med en annen dame. Vi satt oss ned og snakket sammen, og ble enige om at vi skulle fortsette frem til sommeren. se hvordan ting gikk fremover med oss to, og hvis det ikke gikk så skulle vi skilles som venner for barnas skyld. men det som viste seg, var at han samtidig drev på med henne. Han tok barna med seg på første daten, som var 2 timers kjøretur unna. De drev på og sendte meldinger til hverandre om at de elsket hverandre, hun sendte videoer og bilder av seg der hun var lettkledd/naken. Han reiste bort og tilbragte hele helger hos henne, uten å si noe til meg. og om jeg var opptatt og ikke kunne ha barna, så satt han de igjen hos sin mor. Jeg fant ut av dette, og ble forbanna på han. da påstod han at vi aldri hadde snakket om å forsøke å reparere ting for barnas skyld. det hele endte med at det ble full krangel, med advokater og rettsak for å fordele barna... takket være han, så skal jeg ikke ha flere barn og jeg er blitt en smule skeptisk til mannfolk med mange damevenner.. hilsen C [email protected]
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #18 Skrevet 2. mai 2013 Han som jeg har mine to barn med, har også vært en av mine store forelskelser. Han har også vært min beste venn og min klippe gjennom mange vanskelige episoder. Når vi gjorde det slutt, så gjorde vi det egentlig ikke slutt. Vi var som et kjærestepar som bodde hver for seg istedefor sammen. Vi datet, hadde sex, reiste på ferie sammen med guttene. Tre år etter at vi "gjorde det slutt" så drev han på og snakket med en annen dame. Vi satt oss ned og snakket sammen, og ble enige om at vi skulle fortsette frem til sommeren. se hvordan ting gikk fremover med oss to, og hvis det ikke gikk så skulle vi skilles som venner for barnas skyld. men det som viste seg, var at han samtidig drev på med henne. Han tok barna med seg på første daten, som var 2 timers kjøretur unna. De drev på og sendte meldinger til hverandre om at de elsket hverandre, hun sendte videoer og bilder av seg der hun var lettkledd/naken. Han reiste bort og tilbragte hele helger hos henne, uten å si noe til meg. og om jeg var opptatt og ikke kunne ha barna, så satt han de igjen hos sin mor. Jeg fant ut av dette, og ble forbanna på han. da påstod han at vi aldri hadde snakket om å forsøke å reparere ting for barnas skyld. det hele endte med at det ble full krangel, med advokater og rettsak for å fordele barna... takket være han, så skal jeg ikke ha flere barn og jeg er blitt en smule skeptisk til mannfolk med mange damevenner.. hilsen C [email protected] Hvis du er såpass voksen at du har to barn, burde du VIRKELIG vurdere å bytte e-postadresse til noe hakket mer profesjonellt enn sad_angel4... Anonym poster: 6bdd4aacbed1a34238ee847ced2c46af 4
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2013 #19 Skrevet 2. mai 2013 For en del år siden fikk jeg et brev på fra ledelsen på jobben en fredagsettermiddag om at firmaet var konkurs og at jeg derfor ville bli oppsagt. Da jeg kom hjem og viste brevet til min samboer, gikk han til soverommet, pakket en bag og sa til meg :- Jeg som er en fattig student kan ikke være sammen med ei som er arbeidsledig!. Dermed strøk han på dør. Nå hører det med til historien at det på mandagsmorgenen begynte telefonen å ringe kl 07.00 med det første jobbtilbudet, og det fortsatte hele dagen (nyheten om at firmaet var konkurs sto i lokalavisene denne morgenen). Så den mandagen fikk jeg ny jobb og høyere lønn uten å sende noen søknader. Hilsen N [email protected]
Anne Victoria Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2013 Den ene historien verre enn den andre, og dette er bare dem som har skrevet i tråden...jeg har fått en del triste historier på mail også. Helt utrolig hvordan folk oppfører seg Det er enda tid til å fortelle om opplevelsen din! Trekker kaffemaskinen fredag ettermiddag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå