Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Hvordan ville dere reagert om kjæresten satt å kommenterte andre jenter rumpe mens dere er sammen? (altså,fysisk sammen) som i at han er med deg og ikke kompisene f.eks. Jeg mener, jeg har ikke noen interesse av å se han glane på andre rumper mens jeg er der,og ihvertfall ikke høre om hvor perfekt den og den så ut.. Man ser på andre,selvfølgelig. Men må man gjøre det så åpenlyst,og måtte fortelle deg det.. jeg syns det sårer litt. Ikke fordi han syns noe om andre,men må jeg høre om det.. Man føler seg passe dum også da,når man sitter der med typen og han sender lange blikk. En ting er når man er hver for seg. Eller når man snakker i tlf og han er ute og går,og midt i en annen setning får høre "fyyyy f'*** hun var deilig ass".. jeg har ikke så lyst til å høre på det jeg:( Spesielt ikke når det blir sagt på måten det blir. Er jeg bare sær?
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Hadde nok blitt ganske såra jeg i allefall. Begynn å komentere andre gutter du også så kanskje han skjønner at det kan være kjipt for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Brutalt, umodent og hensynsløst av ham. Jeg ville aldri ha godtatt det og sagt klart ifra på flekken! :evil: Slikt hadde gjort meg ganske trist
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Det er helt respektløst og oppføre seg slik foran deg. Jeg hadde stilt store spørsmål ved hele forholdet hvis min kjære hadde gjort det samme. Får han ett kick av å ydmyke deg eller er han bare en komplett rasstapp?
aline Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Kjærsten min har full tillatelse til å se og kommentere hvilke kvinnfolk han vil han, NÅR JEG IKKE ER DER!!! Skjønner deg godt, det er IKKE artig å diskutere "drit-deilige" damer med typen når man er ute å spaserer!! Si klart ifra til ham at hva han gjør når han ikke er sammen med deg, er en ting, men han kan holde seg for god til å kommentere andre damers perfekte kroppsdeler når han er sammen med deg eller mens han prater med deg på tlf. Dersom det virkelig ER deg han har lyst til å være sammen med!!!
Gjest Poirot Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Begge vi snakker gjerne om fine folk vi ser på gaten/tv. Men jeg synes ikke du er sær hvis du ikke liker det, og da bør han respektere deg.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Veldig respektløst overfor deg. Du er ikke sær, men han er komplett uten sosiale antenner i den sammenheng. Eller gjør han det for at du skal forstå at det ikke er bare deg her i verden. Problemer med å tilstå at han har følelser for deg kanskje? Ikke vet jeg. Men ta igjen med samme mynt. Neste gang Brad Pitt eller noen annen sukkerklump går forbi, så himle med øynene, sleik deg rundt munnen og pes frem: Ååå herregud, sååååå du han der eller.... wow.... DEN rumpa!! Og så går du videre som ingen ting.....
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 Jeg syns det er naturlig å diskutere andre med den man er sammen med, om hvilke damer som er pene (vi kvinner har jo formeninger om vakre damer vi og!!) og hvilke menn som er kjekke. Det blir for dumt å skulle slutte å se vakre mennesker fordi om man er glad i noen?! Men jeg hadde kanskje også blitt såret hvis kjæresten min kommenterte rumper, pupper og lår på en slik måte som du beskriver. Det virker veldig nedverdigende og "kjøttmarked-aktig" og jeg ville lurt litt på hvordan fyr jeg egentlig var sammen med..
Lady_Z Skrevet 2. april 2004 #10 Skrevet 2. april 2004 Kjæresten min gjør det samme... Han kan komme med VI menn til meg å fortelle meg hvor deilig damene inni er... Blir såret jeg og. Det verste han sa var at hadde Sandra fra idol vært på en fest med han, så hadde han lett blitt med på sex med henne. Etter en god stund kom det, "vist jeg ikke hadde vært sammen med deg da" :cry:
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #11 Skrevet 2. april 2004 Kjæresten min gjør det samme... Han kan komme med VI menn til meg å fortelle meg hvor deilig damene inni er... Blir såret jeg og. Det verste han sa var at hadde Sandra fra idol vært på en fest med han' date=' så hadde han lett blitt med på sex med henne. Etter en god stund kom det, "vist jeg ikke hadde vært sammen med deg da" :cry:[/quote'] Og du er sammen med denne fyren fordi.....?
Lady_Z Skrevet 2. april 2004 #13 Skrevet 2. april 2004 Er sammen med denne fyren fordi jeg er forelsket... Bør jeg gi beskjed? Hva må jeg si?
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 Er sammen med denne fyren fordi jeg er forelsket... Bør jeg gi beskjed? Hva må jeg si? Du er forelsket i en fyr som så åpenbart ikke respekterer deg? Unnskyld meg men hvor gammel er du? Har du overhodet ingen selvrespekt og integritet? Selvfølgelig skal du si ifra at du ikke respekterer at han dytter halvnake damer i fjeset på deg og forteller deg hvilke kjendiser han har lyst til å knulle :o :o
Mossa Skrevet 2. april 2004 #15 Skrevet 2. april 2004 :o ...tror det er noen som hadde hatt godt av noen leksjoner i oppdragelse, og respekt!! Gi igjen med samme mynt.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #16 Skrevet 2. april 2004 :o ...tror det er noen som hadde hatt godt av noen leksjoner i oppdragelse' date=' og respekt!! Gi igjen med samme mynt. Var helt enig med det første du skrev, men er det mer respektfult av henne å gjøre samme sak tilbake?
Mossa Skrevet 2. april 2004 #17 Skrevet 2. april 2004 Var helt enig med det første du skrev, men er det mer respektfult av henne å gjøre samme sak tilbake? Nei...ikke i det hele tatt faktisk. MEN noen ganger er det enklere å få folk til å se hvordan en har det, når de må smake sin egen medisin. (og det er laangt mindre drastisk enn å revurdere/ende forholdet)
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #18 Skrevet 3. april 2004 En så umoden fyr som han hadde jeg ikke klart og hatt VEDVARENDE følelser for.......... For det første får han ikke deg til å føle deg spesiell for han, og han er tydeligvis heller ikke så spesiell...... Dermed får ikke følelsene ordentlig grobunn eller næring! DETTE HOLDER IKKE!
Gjest King James IV Skrevet 3. april 2004 #19 Skrevet 3. april 2004 jeg som mann synnes ikke at man skal se på andre damer når man har kjæresten til stede,,,det er nå min personlige mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå