Gå til innhold

Hva er det han vil? Kan han ikke la meg være i fred?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nå eks samboer ringer meg og vil ikke la meg komme over han da det var han som dumpet meg, dette er nå litt over en måned siden.

Dagen før han var utro hadde vi kjøpt en ny sofa i mitt navn, denne er nå klar til levering, så jeg sendte han melding i går (mandag) og sa at sofaen er klar til levering.

Jeg har vært på ferie i en uke for å komme meg vekk, før jeg dro på ferie ringte han med to ganger på rad, men jeg svarte ikke, sendte han melding når jeg kom hjem på Søndag og spurte han hva jeg kunne hjelpe han med, da sa han at han har noen ting som er mine(som jeg er fullt klar over, men vil ikke møte han enda da jeg føler jeg er på god vei til å komme over han etter 4 år sammen).

Jeg har forandret meg helt etter det ble slutt og gikk ned 17 kg, ser bedre ut en noen gang før, og dette vet jeg han har sett på min fb profil.

Han svarer fort som fy når jeg sender han meldinger, han har spurt meg 6 ganger på 2 dager når jeg kan komme og hente tingene mine og har sagt at jeg ikke har tid for tiden og at jeg er opptatt, jeg fortstår rett og slett ikke hva han vil, er det noe han hinter til? Hvorfor maser han så mye?

Han var skikkelig drittsekk når han slo opp i tilegg til at han var utro, og sa at gresset tydligvis var grønnere på den andre siden.

Men nå virker det som om han har snudd helt om og at gresset ikke var så grønt likevel.

Nå virker det som om vi har snudd alt opp ned, nå er det plutselig jeg som er den kalde personen som ikke svarer, jeg prøvde alt jeg kunne den første uken på å få han tilbake, selv om han var utro og drittsekk.

Nå vil jeg ikke ha noe med han å gjøre da jeg lever bedre som singel.

Hva skal jeg gjøre? Kan han ikke bare la meg være i fred?

Beklager langt og slurvete innlegg

Anonym poster: 429cda036a733298b5394e5691711aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en dag med regn så venter jeg nå bare på en solskinnsdag for å få gresset så grønt som grønt kan bli :)

Han vil nok i buksa på deg..

AnonymBruker
Skrevet

Fortell ham at han skal la deg være i fred da.

Anonym poster: d4f78f82fa4f8bf7ecc06e5369616b38

Skrevet

Hent tingene dine og bli ferdig med det.

Eventuelt send over en kompis for å hente dem.

Du tjener ingenting på å ha ting hos han, da har han en grunn til å mase.

Og så går du lykkelig videre i livet ditt, og blokkerer han fra mobil og face og alt det der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo litt vanskelig da jeg må en eller annen vakkerdag hente disse tingene... Noe jeg ikke vil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt at jeg kan hente de når jeg skal kvittere for sofaen.

Det virker som om han sier noe inndirekte, som om han skal prate med meg om noe, hvordan skal jeg da oppføre meg når jeg møter han? Kald?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at han vil at du skal hente tingene dine. Godet burde du. Mulig han også ønsker at du tar han tilbake. Det burde du IKKE.

Møt opp, hent tingene dine, se fantastisk ut, og ønsk han lykke til videre med et vakkert smil! :-)

Anonym poster: 0e1d5b6ef1adcf973e488fefbc1cc320

• Liker 3
Skrevet

Foreslår at du er kald og effektiv.

Unngå alt som kan trigge gamle følelser.

Ta med deg noen som kan avlede oppmerksomheten om det blir vanskelig for deg.

Og bare få det overstått.

Se på det som et trinn i stigen til ditt nye liv. En slags eksamen. Noe du bare må gjøre.

Og så kan du ha "Utro Drittsekk" som mantra og mumle for deg selv for å holde fokus på det du gjør…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, setter veldig stor pris på tilbakemeldinger :).

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ingenting om hvordan han er når han kontakter deg. Er han blid, flørtete, kort, sur?

Kan faktisk hende at han vil at du skal hente tingene dine slik at han kan komme videre med sitt liv også.

Anonym poster: bbbf88937308dcfe5337805141d31d3f

AnonymBruker
Skrevet

Han virker blid, nesten glad for å høre stemmen min, men det virker som om han holder veldig mye igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Han virker blid, nesten glad for å høre stemmen min, men det virker som om han holder veldig mye igjen.

det er ganske dårlig gjort i så fall. Kan virke som om han vil at du skal tenke på ham.

Har dere pratet noe etter bruddet? Ikke om praktiske ting som sofaer og sånt, men om dere to?

Anonym poster: bbbf88937308dcfe5337805141d31d3f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har vi.. men han har oppført seg som en total idiot og sagt mange fæle ting når vi hadde den samtalen, jeg tror det virker som han angerer på det han sa og gjorde og at han savner meg når han ser at jeg går videre med livet mitt. Det virker værtfall slik, men han er alt for stolt til å vise hva han virkelig føler

AnonymBruker
Skrevet

Det morsomme er at han smiler og ler når jeg er rundt han, og prater med meg om ting han ikke kan prate med andre om. Også gikk det to uker uten kontakt, også drar han det opp igjen, virker som om han må ha kontroll over hva jeg driver med til enhver tid. Han var en kontrollerende type. Virker nesten som en sykt dårlig unnskyldning til å prate, han er heller ikke den personen som prater så mye.

• Liker 1
Skrevet

Gratulere en prestasjon om du har gått ned 17 kilo på litt over en måned.

Skrevet (endret)

Han vil ikke ha deg, men han vil ikke at noen andre skal ha deg heller. Kontrollerende drittsekk kaller man sånne. Hent tingene dine og få ham ut av livet asap :)

Edit: Ut av livet ditt - ikke ut av live generelt. Ingen god idè å drepe fyren, selv om det kanskje frister :sjenert:

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, det er jo litt vanskelig da jeg må en eller annen vakkerdag hente disse tingene... Noe jeg ikke vil.

hent de og stæsj deg opp og se fantastisk ut, så kan du vise han at du gir totalt f i han (eller late som at du gir totalt f i han)
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fant ikke på noe konstruktivt svar, men hang meg veldig opp i at du har gått ned 17 kg på en måned!

Jøss! ;)

Anonym poster: 7337d9dcec6c03fa09514e4d4604d614

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt utrolig hva kjærlighetssorg gjør med en, trening to ganger om dagen og null mat er ikke bra for kroppen, trener fortsatt hver dag, bare ikke to ganger om dagen, og er forsiktig med hva jeg spiser, men føler virkelig at jeg har fått livsgleden tilbake etter at jeg ble singel :).

Skrevet

Det at du har gått ned 17kg på 1 mnd høyres ikkje ut som du har det betre som singel??

Kan jo hende han berre vil bli ferdig med forholdet ved å dele opp sakene, så han slepp å sjå på alle minna heile tida? Eg ville i alle fall kvitta meg med sambo sine ting om vi hadde gjort det slutt - jo raskare, jo betre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...