Gå til innhold

Tråden for ikke-perfekte parforhold.....men som likevel er gode forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en sånn dame som innimellom klager litt over mannen min... at han ikke tar klærne oppi skittentøyskurven når de er skitne... at han er fjern når han ser på sport på tv...osv

Får gjerne da kommentarer tilbake om at "nei min man, han..." og så eksempler på perfekthet.

Den andre kategorien svar jeg får er gode råd om hva jeg kan gjøre med problemet. Og medlidenhet.

Jeg er da kommet til et punkt hvor jeg angrer på at jeg åpnet kjeften.

"klagingen" min kan også bli brukt som eksempel ved senere anledninger, for eksempel "Ja dere som sliter sånn"

Arg.

Vi har det helt bra sammen! Det var jo bare en liten kuriositet! Et lite hjertesukk!!

Det betyr ikke skilsmisse!

Flere som har erfaring med sånne perfekte mennesker???

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt og klag!

Ja, det holder jeg på å øve på :-)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ja, det holder jeg på å øve på :-)

Bra. Lykke til :tommelopp:

Skrevet

Mennesket blir aldri fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Forhold for ikke-perfekte mennesker? Hvordan fungerer det?

Anonym poster: 7af751d5f4c30381eef5d0685846663e

Skrevet

De perfekte, de samarbeider om alt i hus og hjem på en knirkefri måte, gjør ofte koselige ting sammen, krangler aldri, og er alltid fornøyde...

Og så har du sånne som meg....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er vel perfekte, men jeg synes trenden er mer slik at det IKKE er lov å være lykkelig, ha det koselig osv... Det er mer akseptert å klage over partneren sin...

Anonym poster: f09d94f6427da460471920de301840a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror INGENTING på at det finnes noe som heter perfekte forhold, uansett hvor mye enkelte skal ha det til.

Jeg klager ikke noe særlig, men man blir jævla irritert av bagateller av og til. Og da er det naturlig at det kommer et oppgulp. Samme gjelder samboeren min.

Skilsmisse over bagateller og småirritasjoner er bare tåpelig. Finnes ikke et eneste mennenske som ikke kjenner irritasjon noen ganger. I såfall, så lyver dem!

Anonym poster: 990971d6d67532272d9495c2c1d47bbf

• Liker 2
Skrevet

De perfekte, de samarbeider om alt i hus og hjem på en knirkefri måte, gjør ofte koselige ting sammen, krangler aldri, og er alltid fornøyde...

Og så har du sånne som meg....

Dette kalles for å holde fasaden utad.

• Liker 4
Skrevet

selvfølgelig finnes det perfekte forhold. handler bare litt om hva man krever ut av et forhold for at det skal være perfekt.

jeg er i et perfekt forhold. det er ikke grobunn for store krangler fordi vi gidder anstrenge oss for kommunikasjon. og samtidig gir rom for de små kranglene fordi vi ikke er redd for å være uenig. det skal være litt friksjon i et forhold. for med friksjoner skapes gnist. jeg tenner på at hun stiller egne krav til meg.

yep, vi er kanskje ikke verdens mest ryddige personer - men vi greier allikevel organisere og holde kontroll. knirkefritt med hus og hjem har ingen greid til manns minne, selv om man driter penger - hjem og hus er grobunn for mye problemer, men det er en selv som velger å la det gå ut over et forhold.

og vi gjør mye koselig sammen. det trenger man. det er ikke vanskelig en gang heller.

jeg er strålende fornøyd.

• Liker 3
Skrevet

Her på kg finnes det bare perfekte forhold, moralen her er å dumpe han hvis han har glemt å skifte lyspære i gangen ;-)

• Liker 5
Skrevet

selvfølgelig finnes det perfekte forhold. handler bare litt om hva man krever ut av et forhold for at det skal være perfekt.

jeg er i et perfekt forhold. det er ikke grobunn for store krangler fordi vi gidder anstrenge oss for kommunikasjon. og samtidig gir rom for de små kranglene fordi vi ikke er redd for å være uenig. det skal være litt friksjon i et forhold. for med friksjoner skapes gnist. jeg tenner på at hun stiller egne krav til meg.

yep, vi er kanskje ikke verdens mest ryddige personer - men vi greier allikevel organisere og holde kontroll. knirkefritt med hus og hjem har ingen greid til manns minne, selv om man driter penger - hjem og hus er grobunn for mye problemer, men det er en selv som velger å la det gå ut over et forhold.

og vi gjør mye koselig sammen. det trenger man. det er ikke vanskelig en gang heller.

jeg er strålende fornøyd.

Uansett hadde det tatt seg litt bedre ut om folk hadde hatt litt bakkekontakt i alt skrytet sitt.

• Liker 1
Skrevet

Uansett hadde det tatt seg litt bedre ut om folk hadde hatt litt bakkekontakt i alt skrytet sitt.

hvorfor kan ikke andre få skryte av forholdene sine? jeg synes det er flott at folk er stolte av sine forhold. hvorfor tar du deg nær av det?

• Liker 3
Skrevet

hvorfor kan ikke andre få skryte av forholdene sine? jeg synes det er flott at folk er stolte av sine forhold. hvorfor tar du deg nær av det?

Personlig syns jeg det høres helt fjernt ut å bare skryte av det positive og fortrenge det negative.

Hvorfor ikke heller bare holde kjeft?

• Liker 2
Skrevet

Personlig syns jeg det høres helt fjernt ut å bare skryte av det positive og fortrenge det negative.

personlig tror jeg du trenger komme ut av singeltilværelsen. du fremstår som en urimelig bitter mann.

• Liker 8
Skrevet

personlig tror jeg du trenger komme ut av singeltilværelsen. du fremstår som en urimelig bitter mann.

Samme hva som måtte skje i framtiden så har jeg i hvert fall ikke tenkt til å skryte av det ;)

Selv om man er fornøyd så trenger man faktisk ikke å skryte av det.

• Liker 2
Skrevet

Min måte (vår måte) å håndtere hverandres feil på er humor. Jeg ler av at at han lager en kjempehaug av klær.Jeg erter haugen. Spøker, "hvor svær må den bli ??".. han ler selv til slutt.

Han synes jeg rydder for mye. Jeg synes han roter vekk ting. Vi prøver å lage en morsom greie ut av det, men hender vi bare er sure. Går heldigvis fort over..

• Liker 6
Gjest Inggolf
Skrevet

personlig tror jeg det dreier seg om bitterhet og misunnelse fra din side, men det er nå så..

(jajaaa- så dro jeg dette kjente misunnelse-kortet på KG, men i enkelte tilfeller så lyser misunnelsen såpass godt igjennom)

• Liker 1
Skrevet

Samme hva som måtte skje i framtiden så har jeg i hvert fall ikke tenkt til å skryte av det ;)

Selv om man er fornøyd så trenger man faktisk ikke å skryte av det.

på samme måte trenger du ikke kritisere andres forhold. tenk litt på det, du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...