Gå til innhold

Skjule at man er på facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har havnet opp i en veldig lei situasjon.. hvordan kan skjule at man finnes på facebook, for enkelte personer? Blokke dem? Vil dem da se at de er blokket eller vil man bli sett som ikke eksisterende på face? HJELP

Anonym poster: 9846b731ed16aa04582eee55bd9f4b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du blokkerer dem vil de ikke se deg, og du vil ikke se dem. Har gjort det med et par stykker og det føles befriende deilig :)

Edit: Dvs de ser deg altså ikke i det hele tatt, de kan ikke se noe sted at "hjärterdam har blokket deg"

Endret av hjärterdam
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blokkerer dem vil de ikke se deg, og du vil ikke se dem. Har gjort det med et par stykker og det føles befriende deilig :)

Edit: Dvs de ser deg altså ikke i det hele tatt, de kan ikke se noe sted at "hjärterdam har blokket deg"

Så for dem vil det virke som jeg ikke har facebook idet hele tatt?

Anonym poster: 2473e5735e1d3240d95ec9f33a53d6c9

Skrevet

Hvis du har chattet med personen på facebook vil du se ut som "facebook bruker" i den gamle loggen, noe som er en indikasjon på at man er blitt blokket, eller at personen har slettet facebooken sin, ellers kan man ikke se det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har chattet med personen på facebook vil du se ut som "facebook bruker" i den gamle loggen, noe som er en indikasjon på at man er blitt blokket, eller at personen har slettet facebooken sin, ellers kan man ikke se det.

Ja det er det jeg mener, jeg vil at enkelte skal tro jeg kun har slettet meg..

Skrevet

Så for dem vil det virke som jeg ikke har facebook idet hele tatt?

Stemmer som frøkna sier. Jeg har en som jeg har blokkertm og hvis jeg jeg søker på navnet hennes får jeg ikke opp noen treff, mens det i samtaleloggen vi har hatt for flere år siden står "facebookbruker".

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvordan man kan "skjule" ting man liker osv? Si jeg liker en status men vil ikke at alle skal se jeg liker det...

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan man kan "skjule" ting man liker osv? Si jeg liker en status men vil ikke at alle skal se jeg liker det...

Hvis du liker en status er det vedkommende (som postet statusen) som bestemmer hvem som får se det. Det ser du på statusen, helt til høyre et sted skal det være en indikasjon på om det er offentlig, kun vedkommendes venner, eller vedkommendes venners venner.

Liker du en status fra en side (for eksempel vg sin fb-side) vil den være offentlig og dukke opp i feeden til vennene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker en status er det vedkommende (som postet statusen) som bestemmer hvem som får se det. Det ser du på statusen, helt til høyre et sted skal det være en indikasjon på om det er offentlig, kun vedkommendes venner, eller vedkommendes venners venner.

Liker du en status fra en side (for eksempel vg sin fb-side) vil den være offentlig og dukke opp i feeden til vennene dine.

Okei, og hvis det står at **** sine venner får se, så betyr at det kun er den personens venner som får se at jeg likte statusen og ikke nødvendigvis mine venner ? :P

Skrevet

Okei, og hvis det står at **** sine venner får se, så betyr at det kun er den personens venner som får se at jeg likte statusen og ikke nødvendigvis mine venner ? :P

Stemmer. Er fire symboler, en hengelås (kun du som kan se, men det gjelder kun din profil da). Et "hode" (likt som bildet for anonyme brukere her inne, som betyr dine venner), tre "hoder" (dine venners venner) og en jordklode (offentlig, alle kan se).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...