AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Hei! Jeg vet ikke om jeg poster dette i riktig forum, men prøver uansett. Jeg hadde glattkjøring med en annen Kjørelærer enn det jeg har pleid å kjøre meg. Jeg kjørte med en annen, dette kostet meg 4500,-. Han som satt på fikk kjøre veien opp som tok 1,5 timer mens Kjørelærer kjørte tilbake. Jeg spurte om hvorfor jeg ikke fikk kjøre, fikk da til svar at han andre hadde betalt ekstra, noe jeg tviler på da de var barndomsvenner.. Så jeg satt i baksetet hele veien. I dag hadde jeg avsluttende teori trinn 3, her skulle jeg fylle ut et skjema også skulle vi kjøre. Jeg fylte ut skjemaet, betalte 650,-. Vi kjørte en runde kl 17.10 og var ferdige 17.25... Han sa han hadde glemt en kjøretime han hadde klokken 17.15, men at det ikke spilte noe rolle hvor lang tid vi brukte siden han skulle bare se hvordan jeg kjørte. Hva tenker dere om dette? Dette er ikke min "egentlige" Kjørelærer,men en annen jeg fikk. Er det noen som har noe peiling på om jeg burde si noe her? Er redd for å si fra også, men synes begge greiene har vært rart og egentlig penger kastet ut av vinduet Anonym poster: 4491783348a9f139b3cfd0cacac86130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå