AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Vi er ett par som har vært sammen i mange år men vi har alltid slitt med økonomiske problemer, dvs vi har ikke jobbet nok til å klare oss. Dette begynte da jeg ble student, han jobbet fulltid men ble gradvis syk og utbrent, dermed har det bare ballet seg på. Vi har funnet ut at vi må flytte hjem til våre foreldre for å klare å betale ned gjeld. Han har ganske høyt forbrukslån som han har fått før vi ble sammen. Jeg har også måtte prøve å hjelpe men har sett at det ikke går heller, jeg har dermed bestemt meg for å studere master slik at jeg får en bedre jobb (jobber 50% i butikk nå)...Greia er at foreldrene hans har ikke plass til ham, så derfor må han bo hos moren min. Hun synes det kan være litt rart/sært å ha ham i huset sitt kanskje...Hun er villig til å hjelpe, og jeg tror at han hadde fått økonomien sin på stell med å bo der i ett år. Han ville da bare ha ett rom og holde seg der. Mamma har bare en stue og ett bad også.... Er dette mye å be? Hun hadde gjort dette for meg, men jeg føler at det hadde vært flott for ham å betale ned og få spart endel. Han hadde kanskje bare betalt en tusen lapp for rommet han "leier" (som er tomt uansett). Blir for ett år, siden studiet mitt varer ett år...Vi har vært sammen i 10 år og er såpass gamle også som 28 og 35 år så jeg synes det er ett nederlag og trist at det har blitt sånn...Spesielt når vi har blitt så gamle... Han er altså syk og får bare penger fra nav... Anonym poster: fa4452e2951d6bc74968acc768574501
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Hvor skal du bo? Vært der du er selv, vi var rundt 30. Ikke akkurat som å ta ett tråkk opp på en seierspall nei men var jaggu glad mamma var der og tok oss inn. Vi sto for all vask og rydding samt lagde mye mat og betalte for strøm og en husleie så mamma fikk litt ekstra å vifte med. Det er jo bare å spørre moren din det, om hun kan tenke seg det. Det værste som kan skje er ett nei og du har ikke tapt noe. Håper det løser seg greit for dere. Anonym poster: e270dafec8fe615a02b078f20e29c04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå