Gå til innhold

Nå får jeg masse pes sikkert,men håper du fikk herpes!

Anbefalte innlegg

Gjest Vraket
Skrevet

Ja, du behandlet meg som dritt. Ingenting. Så ringer du og vil ha deg noe når det er slutt med deg og damen.

Dum som jeg var ga jeg etter, du hadde mast flere ganger. Så ja en dag jeg var full ga jeg etter.

Dagen etter når jeg våknet hos deg kunne jeg ikke la være å smile for meg selv. For ja jeg hadde herpes utbrudd. Og håper og tror at du er smittet. Vi klinte og hadde munnsex. LOL! Du fortjener det så sinnsykt.

Vet det er smålig..men jeg koser meg med tanken. Kos deg med det du! Hevnen er søt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler:
  • Liker 4
Skrevet

nå blir han trist når han leser dette, vettu. altså, om han leser dette. tror du han leser dette?

AnonymBruker
Skrevet

Håper det ikke slår tilbake på deg selv da. Er ikke noe kult å bli kjent som "hun som gav xxxx herpes." Spesielt når mange ikke greier å skille mellom herpes 1 og 2.

Anonym poster: 8dfa269a9e9faf3a5bc84b9ab7b0904d

• Liker 2
Gjest abcdefgh
Skrevet

Syk syk dame du ! God bedring!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du behandlet meg som dritt. Ingenting. Så ringer du og vil ha deg noe når det er slutt med deg og damen.

Dum som jeg var ga jeg etter, du hadde mast flere ganger. Så ja en dag jeg var full ga jeg etter.

Dagen etter når jeg våknet hos deg kunne jeg ikke la være å smile for meg selv. For ja jeg hadde herpes utbrudd. Og håper og tror at du er smittet. Vi klinte og hadde munnsex. LOL! Du fortjener det så sinnsykt.

Vet det er smålig..men jeg koser meg med tanken. Kos deg med det du! Hevnen er søt..

Nesten 80% av norges befolkning er allerede smittet av herpes 1 som jeg antar at du har siden du snakkker om munnsex. Så det var ikke mye til hevn egentlig. Sjangsene er store for at han allerede er smittet fra han var liten.

Skrevet

Syke kjerring, enhver idiot skjønner jo hvorfor han behandlet deg som dritt. Du fortjente det. :)

• Liker 1
Gjest Vraket
Skrevet

Nei, han leser nok ikke dette. Men jeg vet. :lur: Han kan ikke vite det er meg for jeg er sikker på han koser seg andre steder. Gir en god faen. Han var en STOR drittsekk anyway. Både mot meg og x'en sin. Så han må kose seg med kronisk munnsår resten av livet. :kosteskaft: . I don't give a fuck!

Skrevet

obviously, så gjør du akkurat det. du deler skadefryd på et forum med andre. du ofrer tid for å sjekke svarene på denne skadefryden. du svarer dem selv.

så, jo - you give a fuck.

og for den saks skyld, du er akkurat like nedrig som fyren sjøl. dere fortjener hverandre, rett og slett.

• Liker 1
Gjest Vraket
Skrevet

Mulig det Jack. :filer: Ikke mitt stolteste øyeblikk men men....

Han ------> :fryser: når utbruddet kommer og han må gå ut :nigo:

Skrevet

Var det i helga ts?

Fikk nylig vite at han jeg holdt på med , hadde sex med ei anna i helga. Kanskje det var deg?

Vi hadde pause/brudd for ca to mnd siden , i to mnd.

Du sier han behandler deg som dritt, du vet at han har/hadde dame, allikevel HAR DU SEX MED HAN! Har du ingen ansvar selv her ts?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg fikk høre om ei dame i nord-Sverige på en mindre plass som hadde herpes og som hadde ligget med flere menn i samme bygd. Etter hvert ble de mannfolkene jo kalt inn til lege og fant ut av hva og hvordan det hadde seg. De allierte seg og lagde fest som de inviterte henne til hvor de skjenket henne skikkelig drita full til hun mer eller mindre besvimte og sov godt og dypt. Da dro de av henne bukser og undertøy og nei, gjorde ikke det en kunne tro de gjorde. En av de tok ei grantre-kongle som var litt sånn sprunget ut, kjørte opp med den tjukke enden først og dro på henne undertøy og bukse igjen, kjørte henne hjem og dumpet henne utenfor døren hennes. Kan tro det var godt for henne å våkne med tømmermenn og kongle som hun ikke fikk dratt ut dagen etter. Lurer på hvordan den dama kom seg til lege.

Anonym poster: ef301af8acc73879d4b4481bc6647c87

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han leser nok ikke dette. Men jeg vet. :lur: Han kan ikke vite det er meg for jeg er sikker på han koser seg andre steder. Gir en god faen. Han var en STOR drittsekk anyway. Både mot meg og x'en sin. Så han må kose seg med kronisk munnsår resten av livet. :kosteskaft: . I don't give a fuck!

Du vet at munnherpes og kjønnsherpes er to forskjellige ting. :fnise: Kjønnsherpes kan ikke smittes til munnen... Det er derfor det heter herpes 1 og 2. De aller fleste er bærere av munnherpes, men de færreste har utbrudd.

Anonym poster: a80091f2ac767bcdf839722319d2ef6d

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg fikk høre om ei dame i nord-Sverige på en mindre plass som hadde herpes og som hadde ligget med flere menn i samme bygd. Etter hvert ble de mannfolkene jo kalt inn til lege og fant ut av hva og hvordan det hadde seg. De allierte seg og lagde fest som de inviterte henne til hvor de skjenket henne skikkelig drita full til hun mer eller mindre besvimte og sov godt og dypt. Da dro de av henne bukser og undertøy og nei, gjorde ikke det en kunne tro de gjorde. En av de tok ei grantre-kongle som var litt sånn sprunget ut, kjørte opp med den tjukke enden først og dro på henne undertøy og bukse igjen, kjørte henne hjem og dumpet henne utenfor døren hennes. Kan tro det var godt for henne å våkne med tømmermenn og kongle som hun ikke fikk dratt ut dagen etter. Lurer på hvordan den dama kom seg til lege.

Anonym poster: ef301af8acc73879d4b4481bc6647c87

Fy faen, håper hun anmeldte dem!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at munnherpes og kjønnsherpes er to forskjellige ting. :fnise: Kjønnsherpes kan ikke smittes til munnen... Det er derfor det heter herpes 1 og 2. De aller fleste er bærere av munnherpes, men de færreste har utbrudd.

Det er feil. Begge deler kan smittes både oppe og nede. Ved at man har munnsex og har munnsår eller har munnsex med en som har herpes nedentil. Men når man er smittet så oppstår f.eks ikke herpes 2 på munnen i ettertid. Det bryter ut nedentil.

• Liker 3
Skrevet

totalt feil. herpes simplex smitter både oralt og i sydlige strøk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle tenker som deg ville nesten alle hatt herpes, både 1 og 2. Totalt uansvarlig og egoistisk, en barnaktig oppførsel. Også i et forhold der begge har herpes. Herpes kan brenne ut etter noen år men ikke hvis man i et fast forhold smitter hverandre frem og tilbake og har sex /kyssing under et utbrudd.

Jeg har hatt flere forhold og har herpes 2 liggende latent, men har aldri smittet mine partnere /ekser fordi jeg har vært åpen og nektet å ta sjansen i de tilfellene de har sagt at det sikkert vil gå bra... Nå er det flere år siden sist utbrudd og viruset er mest sannsynlig brent ut.

Vet du hvor alvorlig dette kan være? Hvis han smitter en dame han får barn med kan hun risikere å måtte ta keisersnitt hvis hun har utbrudd rett før fødselen. Smitten kan også spres til øynene, husker ikke helt hvor alvorlig det er.

Anonym poster: fd0aa33803dc3cb4be4d50136a7062d1

AnonymBruker
Skrevet

Han tvang deg jo ikke til å ha sex. Han var ikke interessert i deg, siden han hadde dame og han sa aldri at han ønsket et forhold med deg,bare sex.

Du vet,bare fordi noen avviser deg,så er de ikke drittsekker for det?

Anonym poster: 5a1479b9351fcb6ed335ffe5e9af2036

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mormor fikk infeksjon i et herpessår som spredte seg til hjernen (eller, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Hun fikk et slags virus på hjernen som kom fra herpessåret). Hun havnet i koma, lå der leenge, og familien fikk beskjed om at hun var grønnsak i hodet. Heldigvis var ikke det tilfelle, men da hun våknet var hun lam i hele kroppen, og kunne verken snakke, røre på en eneste kroppsdel eller spise mat. Hun levde 18 år på sondemat (noe som ikke skulle vært mulig) før hun døde 66 år gammel.

Nå er jo dette noe som skjer kanskje en av en million mennesker i verden, om ikke ennå færre, men det jeg vil frem til er at det ikke er noe å spøke med. Herpes kan være farlig!

Anonym poster: a3bd00ac73b71ff36d0be56593f5c181

Gjest BettyBoop
Skrevet

eww

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...