malla1992 Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Tenkte og ta mørkebrunt i bunn og skjokoladebrunt utover. Tror dere det kan bli fint ? Noen som vet hvor mye minicolor koster hos frysøren ?
Kira-delta Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Mener du en mørk ombre som på disse bildene? https://www.google.no/search?q=dark+ombre&client=safari&hl=nb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Zel_UfLzOarv4QTdlYD4Bg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=416#
malla1992 Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 Mener du en mørk ombre som på disse bildene? https://www.google.n...iw=320&bih=416# Ja, sånn var det jeg tenkte :-) men samtidlig så vill jeg ha tilbake min natulige hårfarge som er askablondt, så jeg slipper farging osv, da slipper jeg ettervekst osv. Da trenger jeg bare litt striper. Står litt imellom lys og mørkt.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Jeg personlig syns ikke det er så fint..Det er sånn jeg ser ut som fattig student som ikke har råd til å farge etterveksten på en stund,så det er det jeg assosierer med det. Hadde ikke tenkt at du gjorde det med vilje,men at du ikke har råd til å farge deg. Med mindre håret ditt er alltid stylet, slik som på bildene. Anonym poster: d54636a0703d279d6b78c52af2e85b61 2
Kira-delta Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Ja, sånn var det jeg tenkte :-) men samtidlig så vill jeg ha tilbake min natulige hårfarge som er askablondt, så jeg slipper farging osv, da slipper jeg ettervekst osv. Da trenger jeg bare litt striper. Står litt imellom lys og mørkt. Jeg syns det er veldig fint, men da må man klare å holde det skinnende blankt og fuktig, for tørt hår med lysere tupper kan se veldig slitt ut. Vet ikke hvor mye minicolor koster, vil du ha det fordi du tenker det er billigere?
malla1992 Skrevet 30. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2013 Jeg syns det er veldig fint, men da må man klare å holde det skinnende blankt og fuktig, for tørt hår med lysere tupper kan se veldig slitt ut. Vet ikke hvor mye minicolor koster, vil du ha det fordi du tenker det er billigere? Tenkte ikke så lyst i tuppene jeg da, men skjokoladebrunt/lysebrunt utover. Tenkte mer på kvalitet. Jeg bruker alltid minicolor når jeg farger håret på frysøren. Håret mitt blir så blankt, så skader det ikke så mye eller. Men denne gangen skal jeg farge det selv hjemme med minicolor. Men åssen skal jeg legge faren får å få til ombre looken ?
kills Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Lykke til hvis du skal få til en vellykket ombre hjemme... Er ikke alltid resultatene hos frisører blir fine engang. Kan være lurt å ha en god del peiling på fargeteknikker og hår generelt om du skal prøve å få til en fin overgang hjemme. Nå skjønte jeg ikke om du mente om du faktisk ville ha ombre eller ikke, men jeg har feks to toner mørkere hår i bunnen enn jeg har i resten av håret. Det må jo også fikses på etterhvert, og da må jeg rett og slett bleke et mellomparti i håret (altså en del av det mørke partiet som skal bli lysere da fargen vokser nedover).. Du må også huske at det sjeldent er en god ide å bruke samme farge i bunn og hår som har blitt farget, da de ulike delene av håret tar til seg fargen på ulik måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå