Brown eyed girl Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Hva er deres erfaringer med å gå sakte frem etter å ha møtt noen? Jeg har nå datet en mann i 4 måneder, og selv om jeg ser fremgang, har vi enda ikke blitt offisielle eller møtt hverandres familie og venner. Han er en fantastisk fyr, og jeg er helt sikker på at han ikke holder meg på gress. Han sier han syns jeg er søt, snill og omtenksom, sexy og god i senga, og han ser potensiale i meg som en fremtidig livspartner. MEN! Han vil være 110 % sikker på at jeg er rett før vi definerer oss som noe. Noen som har erfaringer med menn som bruker tid på å tørre og åpne seg for noen?
Gjest MamaQuilla Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Fire måneder er lang tid om dere har møttes regelmessig og hatt sex. Hvor vanskelig kan det være å si at man er sammen, liksom? Det er jo ikke som om dere skal gifte dere om han sier det. 3
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 (endret) Hva er deres erfaringer med å gå sakte frem etter å ha møtt noen? Jeg har nå datet en mann i 4 måneder, og selv om jeg ser fremgang, har vi enda ikke blitt offisielle eller møtt hverandres familie og venner. Han er en fantastisk fyr, og jeg er helt sikker på at han ikke holder meg på gress. Han sier han syns jeg er søt, snill og omtenksom, sexy og god i senga, og han ser potensiale i meg som en fremtidig livspartner. MEN! Han vil være 110 % sikker på at jeg er rett før vi definerer oss som noe. Noen som har erfaringer med menn som bruker tid på å tørre og åpne seg for noen? Jepp og det endte ikke bra, "forholdet" var hele tiden på hans premisser, og nei vi var ikke ilag ifølge ham, men han utnyttet gjerne min evne til å gi sterk følelsesmessig support og ville gjerne at jeg skulle gjøre slike "kjæresteting", men uten at han gav meg offisiell status som kjæreste, hele tiden sånne rare unnskyldninger for ikke å involvere seg mer i oss. Etter 6 mnd med å gi, gi og gi så var jeg så lei at jeg tok på meg modelloppdrag i Firenze (varte i fire mnd) og forlot Norge etter og ha sagt ha det godt. Beste beslutning jeg har tatt. Endret 29. april 2013 av Gjest 2
Steinar40 Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Sakte er bra; forutsatt at man bruker tiden til å bli godt kjente, og at det føles bra. Sier magefølelsen at noe er feil så er det aldri positivt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Jeg skjønner ikke helt hvordan hun kan omtale en fyr som fantastisk når han bare vil ha sex og ikke et forpliktende forhold. Anonym poster: 5b8bc87e7b88430009d2550a5955467e
Gjest KateW Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg trives med den framgangsmåten som du beskriver. Noen av oss bruker tid på å åpne opp, føle, bli trygg og å involvere seg emosjonelt. Dersom man hele tiden er kommunikativ om tanker og følelser og framtid, så ser jeg ikke på det som negativt å gå sakte fram. Endret 30. april 2013 av KateW 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå