Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så forferdelig kjærlighetssorg og er så deppa for tiden. Vurderer å sykemelde meg men det er vel ikke så lurt?

Noen der ute som har vært fullstendig knust som meg? Tar visst aldri slutt heller. Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Noen ganger føler jeg det er best å bare gjøre slutt på alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta en tur til legen og snakke med han/henne, så vurderer hun om du er så pass dårlig at du faktisk trenger og sykemelde deg. Kan godt være at du er så nedfor at du trenger en liten pause i hverdagen for å komme deg og kunne fungere normalt igjen.

Klem til deg :hug:

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Jeg tror f.eks. eksamenene mine mot slutten av mai går i dass pga. all driten som har skjedd siste uka..

Eneste tipset jeg har å gi: prøv å unngå å ende opp alene mesteparten av tida. Gjør ting, gjør mye. Ikke tillat deg å sitte og tenke.

Skrevet

Takker for fine svar. Jeg tror kanskje at jeg hadde en heftig helg med masse alkohol som bare gjorde ting enda verre! Prøvde å glemme og ha det gøy. Men ting gikk over styr og jeg føler meg helt jævlig igjen. Enda verre enn før! Skal ikke drikke mer før jeg har det bedre med meg selv.

Er bare så jævlig lei av å være alene oppe i alt. Venninnene mine er etablert med babyer og jeg er fremdeles singel. Føles ikke som jeg kan prate med de om dette heller. Nå kommer sommeren- jeg har ingen å reise på ferie med eller noe..Er bare så lei!

Har hatt så sinnsykt uflaks med menn de siste årene at jeg gir snart opp. Og nei- det er ikke min feil heller. Er snakk om mye uflaks! Off, når skal ting snu??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...