Gå til innhold

han vil ikke..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fått meg ny type for et par mnd siden.

Vet at folk er forskjellige, men jeg har aldri hørt om noen gutt som ikke liker å bli sugd? :o

Vel han her gjør ikke det..det er visst ikke godt.

Akkurat det vet jeg at jeg kan gjøre ganske bra(har jeg hørt :wink: ), men får ikke lov å prøve en gang..ikke nærme meg der med munnen. Helst ikke hånda heller. :o

Dette er ingen uerfaren fyr heller,så ble litt overraska.

Virker bare som han har bestemt seg for at det bare ikke er godt liksom. Men en gutt som tenker sånn da?

Lurer på om det kan være andre grunner,men kanikke skjønne hva det skulle være. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Fordi at da regner han med at han må gjøre gjengjeld? kanskje han synes kjønnsorganer egentlig er litt ekle fordi man også tisser samme sted og bæsjer like i nærheten, og derfor vil han ha verken fingre eller munn i nærheten?

I såfall blir han jo en skrekkelig uinteressant elsker......

Skrevet

Det kan jo hende han har blitt utsatt for noe ubehagelig, eller blitt påtvunget noe han ikke ville, tidligere i livet.

Men uansett hva som kommer opp av svar her, blir det bare spekulasjoner. Tror du vinner mest på å spørre han direkte. Når han er klar, forteller han deg det sikkert.

Og det kan jo også hende han rett og slett ikke får noe ut av suging eller berøring.

Gjest Poirot
Skrevet

Hvis jeg ikke engang hadde fått lov til å ta på og kjæle med mannen min ville jeg blitt skuffa.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har spurt direkte,og svaret er bare at "det er ikke noe godt". Og heller ikke vits i å prøve.

Jeg må selvfølgelig respektere at han ikke vil, men har bare aldri vært borti noe lignende.

Omvendt er det ikke sånn i det hele tatt. Han vil gjerne utføre munnsex selv.. noe jeg har unngått litt,men av den enkle grunn at jeg er litt sjenert. Det vet han.. Han har derimot ikke helt forståelse for at jeg må la det gå i mitt eget tempo. Jeg må føle at jeg kan slappe av.(aldri kommet med noen gutt før).og når han har så høye forventninger(andre han har vært sammen med nemlig har kommet med en gang..)vel,de er ikke meg..

og nå som jeg har det i bakhodet i tillegg så kunne ikke engang en supervibrator klart å få meg til å komme med han i nærheten:)

Nå fikk saken en litt ny vending her da. Men det er jo uansett aktuelt for meg og mitt forhold til han.

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr en gang som syntes munnsex var meget avanserte greier og derfor ikke noe vi burde drive med .. Var ikke sammen med ham mer enn et par måneder og kom derfor ikke til det avanserte stadiet :roll:

Forresten, jeg ga ham hans livs første blow-job. Tror ikke det gjorde stort inntrykk på ham, merkelig nok :wink:

Han var ikke uerfaren ellers og slett ingen dårlig elsker, men var ikke enig med meg i at munnsex var noe alle gjorde. Når jeg prøvde å fortelle ham at jeg med alle min elskere, fra ONS til samboer hadde hatt munnsex den ene eller andre veien, trodde han ikke på meg. Jeg tror som en også nevnte over, at frykt/aversjon i forhold til munnsex kommer av en idé om at kjønnsorganer er ekle.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis jeg ikke engang hadde fått lov til å ta på og kjæle med mannen min ville jeg blitt skuffa.

Ja jeg føler det litt sånn..jeg er vel kanskje ikke helt rar da.:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forstår ham som menneske. Han vil ikke. Samme her (er jente).

Grunnene kan være mange...at det er "ekkelt" kan være en av dem, eller den ene grunnen. Vi er da forskjellige, ikke sant?

Jeg forstår jo deg også, siden du sier at du er vant med dette fra før. Da er det sikkert rart for deg å tenke annerledes og omstille deg.

Jeg antar man må respektere dette ved ham. Menn er jo individer. De har ulike preferanser. Akkurat som oss.

Gjest Poirot
Skrevet

Klart man bør respektere det!

Men om det da fører til at man selv føler at sexen ikke blir helt tilfredsstillende kan jo mannen etterhvert få et nytt (og større) problem.

Skrevet

Hei.

Jeg var sammen med en som var slik. Første halve året fikk jeg knapt nok lov til å ta på han, og det å suge var bare å glemme...

Han ble litt bedre etterhvert, fikk ta på så mye jeg ville og gjøre stort sett alt uten akkurat suginga. Han sa han ikke likte det.. Tror mye av hans problem var at han hadde veldig komplekser for utstyret sitt..

Vi var sammen i 3 år. Var vel egentlig ikke noe problem sånn sett, men jeg savnet det siden jeg er veldig glad i å suge :oops:

Så nå må han stakkar nye typen min gjennomgå fordi jeg skal ta igjen for 3 år :hoho:

Skrevet

Smaken er som baken vettu!!

Har dere det bra ellers er jo ikke dette noe stort problem. Og det kan jo hende at han "mykner til" etterhvert.

Og man kan jo ha et fullgodt sexliv uten oralsex...og man kan jo heller ikke bli skuffa fordi partneren ikke liker noe som de fleste andre gjør!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...