Gjest Stup forelska Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jeg holder på bli smårar! Jeg jobber i sammen med verdens hyggeligste kar, og etter 1 år har jeg nå klart å forelske meg i han. Jeg tror han har samme følelser for meg, for dersom jeg kommer inn i ett rom hvor han er kjenner jeg at hele meg verker etter å sitte inntil han! Vi ender alltid opp ganske tett flere ganger i løpet sv en arbeidsdag. Det kjennes ut Akkurat som at han skiller ut ett forelskelseshormon, jeg får sug i magen av å sitte i nærheten av han. Det er ofte vi sitter ganske tett, pga det vi jobber med, da er det nesten som at når vi puster på hverandre, så kjennes det ut som å bli rusa. Det er helt sykt. Jeg blir helt avhengig av det å sitte inntil han, Klarer ikke å la vær å tenke på å deilig det må være å få kysse de fantastiske deilige leppene hans. Vi har vært ute en del med jobb i det siste, bare oss to, drukket oss stup fulle, begge er oppslukt i hverandre hele kvelden, vi kan sitte å prate i timesvis, men vi går aldri for langt i ord, bortsett fra at det er mye nære spørsmål og historier. Jeg har vært hjemme hos han og vi kan sitte ute til det stenger og vi blir kasta ut. Vi deler mye om og til hverandre, likevel klarer jeg ikke å få meg til å si det til han.. At jeg er forelska i han.. Jeg tør iallefall ikke ta første steget.. Jeg er så redd han skal bruke det mot meg, siden jeg er sjefen hans. -Spesielt dersom jeg skulle blir avvist. Det kan jo hende han bare er hyggelig, går ut med meg, nettopp fordi jeg er sjefen hans.. Hmm.. Håper han snart tar første steget ut, så vet jeg om han er intressert eller ikke.. Jeg tør iallefall ikke si noe, tenk å flaut dersom han ikke føler det samme.. Hva tror du? -stup forelska!
frøkna Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Jeg tror han er forelska i deg også! Men her må man trø ekstra forsiktig siden dere jobber på samme sted, og du er i en posisjon over han. Om det skulle utviklet seg ville det nok blitt lettere om en av dere kanskje fant en jobb et annet sted, om den personen ikke brydde seg, Elles så er det herlig å være forelska, så kos deg! 1
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Det kan tenkes han føler det samme, altså vegrer å ta første steget, fordi du er sjefen hans.. Han hadde nok følt det enda værre om du hadde avvist han når du "bestemmer" over han i jobben hans. Tror du må trå varsomt, å kanskje er det best å spøke litt med det på fylla, når ting er litt casual og avslappet, slik at om det ikke skulle være gjengjeldt, så kan du skylle på alkoholen! Det er kanskje den enkleste å umodne måten, men man kan slippe kleine stunder i ettertid. Eller så får du bare si det som det er, at du føler vennskapet har gått over til noe mer og om han ikke føler det samme så må dere ta litt avstand for å opprettholde det proffesjonelle arbeidsforholdet! At du ikke kan noe for det, fordi samtale e har gått innpå deg osv osv. Vær bestemt, slik at han ser du ikke higer etter han, for hvis han ikke syns det samme så ser han at du sier dette for å få det ut av verden, hvis du skjønner.
Boost Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Var i samme situasjon. Samboere den dag i dag. Det medførte selvfølgelig at jeg sa opp min stilling og han sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå