Gå til innhold

Hun melder meg hver dag, men har ikke tid til å møtes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, hvis dere er interessert i en fyr så ønsker vel dere å treffe han?

Det er en jente som jeg vet liker meg. Hun inviterer meg stadig på kaffe, vi har hatt sex et par ganger og hun melder meg hver dag. Likevel virker det som hun ikke har tid til å treffe meg. Har spurt henne 4-5 ganger om hun vil treffes på kvelden og hun har sagt nei alle utenom 1 gang.

Anonym poster: 6442e4cfbb2dba4aa04ff1e0f3a416ea

Videoannonse
Annonse
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Hva med når hun har invitert deg på kaffe, har du sagt ja?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med når hun har invitert deg på kaffe, har du sagt ja?

Ja, var én gang jeg ikke kunne. Det er ikke det at jeg tror hun lyver og gir falske unnskyldninger. Det er derimot det at jeg føler hun ikke prioriterer meg. Hun skal være med familien, venner eller så må hun jobbe. Så hvorfor melder hun meg hele tiden? Flere ganger om dagen. Det er alltid hun som melder/ringer først; aldri jeg.

AnonymBruker
Skrevet

take a effing HINT!!

Anonym poster: efdfa48c87ab3c596d032b9053ec5c12

Skrevet

Ja, var én gang jeg ikke kunne. Det er ikke det at jeg tror hun lyver og gir falske unnskyldninger. Det er derimot det at jeg føler hun ikke prioriterer meg. Hun skal være med familien, venner eller så må hun jobbe. Så hvorfor melder hun meg hele tiden? Flere ganger om dagen. Det er alltid hun som melder/ringer først; aldri jeg.

Kanskje du må melde/ringe først da :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil vel ikke glemme venner, familie og jobb da.

Og er det ikke bare hyggelig da, at hun likevel sender meldinger med deg hver dag?

Anonym poster: af0b66efa5fa56e2b4c6e3aa39eed91d

AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker har stappfulle kalendere i flere uker fremover. Frustrerende mennesker, men det kan jo hende hun er en av de?

Prøv å inviter til noe litt fremover i tid? En uke fram for eksempel?

Anonym poster: f249d5e12dbeab841f1317dd5828a0d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også halvdårlig til å prioritere menn jeg dater litt sånn løst, det skjer veldig mye i livet mitt, og jeg har også stort behov for alenetid mellom slagene, så det er ikke alltid så lett å klemme inn treff. Jeg er også ekstremt lite impulsiv, så når det tikker inn en melding litt seint på om vi skal treffes samme kveld så føler jeg meg kanskje ikke alltid klar (kan komme av alt fra dårlig dagsform til at jeg ikke har shavet leggene eller ryddet hjemme - når noe er ferskt så skal liksom alt være så perfekt hver gang, så det er nesten litt stressrelatert å gjøre seg klar for det både fysisk og psykisk).

Så jeg kan takke nei til dater med menn jeg egentlig er veldig interessert i. Det jeg pleier å gjøre da er jo å svare med at det ikke passer i kveld, men hva med den og den dagen. Dersom hun stadig inviterer på kaffe så kan det kanskje virke som det er sånn det henger sammen? Hun takker nei til dine invitasjoner fordi det ikke passer akkurat da, men inviterer deg til gjengjeld på tider hun kan.

Og nå leser jeg litt mye i ordbruken din, men er det sånn at hun bare inviterer på kaffedater imens du inviterer på kveldsdater. En vag teori da er jo at hun er en sånn "vi må bli bedre kjent utenfor senga"-type og tolker kveldsmeldingene dine som at du har mest fokus på sex. Det var veldig vill gjetting, da.

En annen ting er at noen tar avvisninger litt for tungt. Jeg kan være superinteressert i en fyr men likevel ha behov for å være alene, være med venner etc. Jeg kan fantasere om sex med han hele tiden, men likevel være for slapp til det en dag, ha mensen, ha vondt i magen osv. Noen mannfolk kan jo finne på å ringe midt på natta og bli direkte såret over at du tydeligvis ikke "er interessert nok" til å hoppe opp av senga, dusje, skifte, sminke deg og dra deg bort til han med en eneste gang.

Anonym poster: d998793035c7cd8f31e94a582e560e0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjøre som henne, rett og slett fordi jeg sliter veldig med angst..

Anonym poster: 02ea9bdd65ce7421f59facaed485e4b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også halvdårlig til å prioritere menn jeg dater litt sånn løst, det skjer veldig mye i livet mitt, og jeg har også stort behov for alenetid mellom slagene, så det er ikke alltid så lett å klemme inn treff. Jeg er også ekstremt lite impulsiv, så når det tikker inn en melding litt seint på om vi skal treffes samme kveld så føler jeg meg kanskje ikke alltid klar (kan komme av alt fra dårlig dagsform til at jeg ikke har shavet leggene eller ryddet hjemme - når noe er ferskt så skal liksom alt være så perfekt hver gang, så det er nesten litt stressrelatert å gjøre seg klar for det både fysisk og psykisk).

Så jeg kan takke nei til dater med menn jeg egentlig er veldig interessert i. Det jeg pleier å gjøre da er jo å svare med at det ikke passer i kveld, men hva med den og den dagen. Dersom hun stadig inviterer på kaffe så kan det kanskje virke som det er sånn det henger sammen? Hun takker nei til dine invitasjoner fordi det ikke passer akkurat da, men inviterer deg til gjengjeld på tider hun kan.

Og nå leser jeg litt mye i ordbruken din, men er det sånn at hun bare inviterer på kaffedater imens du inviterer på kveldsdater. En vag teori da er jo at hun er en sånn "vi må bli bedre kjent utenfor senga"-type og tolker kveldsmeldingene dine som at du har mest fokus på sex. Det var veldig vill gjetting, da.

En annen ting er at noen tar avvisninger litt for tungt. Jeg kan være superinteressert i en fyr men likevel ha behov for å være alene, være med venner etc. Jeg kan fantasere om sex med han hele tiden, men likevel være for slapp til det en dag, ha mensen, ha vondt i magen osv. Noen mannfolk kan jo finne på å ringe midt på natta og bli direkte såret over at du tydeligvis ikke "er interessert nok" til å hoppe opp av senga, dusje, skifte, sminke deg og dra deg bort til han med en eneste gang.

Takk for bra svar. Kjenner igjen mye her. Jeg inviterer stort sett på kveldsdater hjemme hos meg og gjerne samme dag (noen timer før). Hun inviterer meg på kaffe som regel en dag eller to i forveien. Hun har overnattet hos meg en gang og jeg overnattet hos henne en gang. Vi endte opp med å ha sex da; hun sa hun egentlig ville vente, men jeg klarte å få henne gira/tent nok til å ha sex. Virker ikke som hun angret heller, da hun ville jeg skulle bli hos henne lenge dagen etterpå og sendte masse happy meldinger i ettertid.

Tror du hun kanskje angrer på at vi hadde sex ganske tidlig og at hun vil egentlig bli bedre kjent først?

Kjenner at jeg begynner å bli litt frustrert og svarer ganske kort på meldingene hennes nå og av og til gidder jeg ikke svare i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo prøve å invitere henne med på noe et par dager frem da.

Ikke hele spørre noen timer før bare, om hun vil finne på noe samme kveld.

De fleste mennesker planlegger såpass frem i tid, enten planen er å være med noen eller alene.

Selv liker jeg også å være alene noen dager,

og det trenger ikke å være mer enn at jeg ikke føler meg like "kjapp og vittig" som vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo prøve å invitere henne med på noe et par dager frem da.

Ikke hele spørre noen timer før bare, om hun vil finne på noe samme kveld.

De fleste mennesker planlegger såpass frem i tid, enten planen er å være med noen eller alene.

Selv liker jeg også å være alene noen dager,

og det trenger ikke å være mer enn at jeg ikke føler meg like "kjapp og vittig" som vanlig.

Det har vært litt tilfeldig at jeg har invitert henne der og da. Spontant bare fått lyst å treffe henne. Forventet vel egentlig at hun ville si ja når jeg inviterte henne. Tenker vel som så at hun kanskje ikke er så interessert når hun prioriterer jobb/venner...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Så enig. Kjenner jeg ofte blir irritert når noen menn ikke skjønner at det ikke tar 5 min å ordne seg og at manb ikke bare kan slippe alt i henda og komme løpende. Jeg er og en lite spontan person og liker å avtale litt på forhånd.
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det har vært litt tilfeldig at jeg har invitert henne der og da. Spontant bare fått lyst å treffe henne. Forventet vel egentlig at hun ville si ja når jeg inviterte henne. Tenker vel som så at hun kanskje ikke er så interessert når hun prioriterer jobb/venner...

Ikke alle som er spontane. Vil du treffe henne går det faktisk an å prøve å avtale litt før.
AnonymBruker
Skrevet

take a effing HINT!!

Anonym poster: efdfa48c87ab3c596d032b9053ec5c12

Skjerp deg. Både på engelsken og innholdet.

Anonym poster: 173e43b270690abecc933abcb41cba39

Skrevet (endret)

Hun liker deg, derfor melder hun deg.

Du må gi henne beskjed mer enn noen timer i forveien. Jeg kan nesten aldri møte noen med få timers varsel. Pluss at skal man møte en mann med potensiale for sex skal det vokses, fikses, lakkes, sminkes, plukkes, pusles, kles og freshes så finurlig at det ikke ser ut som man har gjort en skit. Det går ikke på et par timers varsel. Trust me!

Endret av KateW
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er borti en sånn mann....... Skikkelig irriterende.

Anonym poster: 81d08b2e95272bf44d25d36d964e05e6

Gjest JakeGreen
Skrevet

Som du sikkert skjønner nå, er to timer noe kort forvarsel for en gjennomsnittlig kvinne, så gi henne heller to dager neste gang.

Det er godt mulig hun liker deg, men husk også at mange kvinner har dårlig selvtillit og lever lenge på jevnlig bekreftelse fra en eller flere menn som viser interesse om det så kun er over tekst uten at de har intensjoner om å gjøre noe mer ut av det.

Et av mine prinsipp er at jeg aldri jakter på kvinner. Jeg har for høy selvrespekt til det. Råder deg til å gjøre det samme. Om hun ikke aksepterer dine invitasjoner, så bør du rett og slett gå videre.

:)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jenter, hvis dere er interessert i en fyr så ønsker vel dere å treffe han?

Det er en jente som jeg vet liker meg. Hun inviterer meg stadig på kaffe, vi har hatt sex et par ganger og hun melder meg hver dag. Likevel virker det som hun ikke har tid til å treffe meg. Har spurt henne 4-5 ganger om hun vil treffes på kvelden og hun har sagt nei alle utenom 1 gang.

hun vil treffe deg, hvis ikke hadde hun ikke sendt mld hver dag. Har hun ikke tid så har hun ikke tid.
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er glatt klar på ti minutter dersom jeg virkelig er interessert i mannen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...